تست تمرین جامع توسعه بازی: تسلط بر مهارت
این دوره یک بررسی عملی برای هر کسی است که میخواهد دانش توسعه بازی خود را از طریق سؤالات عملی تقویت کند. همه چیز در مورد آزمایش مهارت های شما در زمینه های کلیدی توسعه بازی است - از اصول اولیه طراحی بازی تا مراحل نهایی انتشار و تبلیغ بازی شما. چه مبتدی باشید و چه تجربه ای داشته باشید، این دوره روشی ساختاریافته برای ارزیابی آنچه می دانید و شناسایی زمینه هایی برای بهبود ارائه می دهد.
بخش 1: مبانی توسعه بازی
در این بخش اول، به اصول اولیه توسعه بازی خواهیم پرداخت. این شامل یادگیری در مورد موتورهای بازی، مهارت های برنامه نویسی ساده و مفاهیم اساسی است که در ساخت بازی ها ضروری هستند. سوالاتی در مورد ایدههای اصلی دریافت خواهید کرد و همچنین نوشتن اسکریپتهای ساده را تمرین میکنید تا با اصول توسعه بازی راحت شوید.
بخش 2: طراحی و مکانیک بازی
در اینجا، با تمرکز بر مکانیکهای گیمپلی و اصول طراحی که یک بازی را جذاب میکند، به طراحی بازی میپردازیم. موضوعات شامل قوانین و سیستم هایی است که تعامل بازیکن را هدایت می کند، سطوح چگونه ساختار می شوند و چگونه ایده های اولیه به ویژگی های بازی تبدیل می شوند. شما به سؤالات تئوری پاسخ می دهید و آنچه را که می دانید با کار کردن با چالش های کدگذاری که شامل ایجاد مکانیک های اولیه و طرح بندی های سطحی است، به کار می گیرید.
بخش 3: برنامه نویسی و اسکریپت
برنامه نویسی ستون فقرات توسعه بازی است. در این بخش، دانش خود را در مورد مفاهیم ضروری کدنویسی، اسکریپت نویسی در موتورهای بازی و نوشتن هوش مصنوعی اولیه برای بازی ها آزمایش خواهید کرد. پرسشها به شما کمک میکنند تا در مورد مشکلات رایج فکر کنید و تکنیکهای کارآمد کردن کد را تمرین کنید، که در ساخت یک بازی روان و پاسخگو مهم است.
بخش 4: هنر و انیمیشن
تصاویر بصری بازی همه چیز را زنده می کند، از ظاهر شخصیت ها گرفته تا دنیای اطراف. این بخش بر روی اصول هنری، ایجاد دارایی های بازی و حرکت شخصیت ها با انیمیشن ها تمرکز دارد. شما روی اصول اولیه هنر دو بعدی و سه بعدی آزمایش خواهید شد و با کدنویسی برای انیمیشن ها تمرین خواهید کرد، و مطمئن شوید که با ایجاد و ادغام هنر در بازی های خود راحت هستید.
بخش 5: طراحی صدا و موسیقی
صدا و موسیقی نقش مهمی در شکل دادن به احساس بازیکنان در حین بازی دارند. این بخش جلوههای صوتی، موسیقی پسزمینه و نحوه قرار دادن صدا در بازی را برای ایجاد یک تجربه فراگیرتر پوشش میدهد. سوالاتی در مورد اصول طراحی صدا بررسی میکنید و تمرین ادغام فایلهای صوتی در صحنههای بازی را انجام میدهید که به شما کمک میکند تاثیر صدا بر بازی را درک کنید.
بخش 6: آزمایش، انتشار و بازاریابی
این بخش آخر درباره آماده کردن یک بازی برای انتشار است. ما تکنیکهای آزمایش برای رفع اشکالات، مراحل انتشار در پلتفرمهای مختلف و نحوه تبلیغ یک بازی برای دسترسی به بازیکنان بیشتر را پوشش خواهیم داد. روشهای آزمایش رایج را مرور میکنید و به اصول بازاریابی میپردازید و مطمئن میشوید که با همه چیزهایی که برای راهاندازی یک بازی موفق لازم است آشنا هستید.
مربی
نمایش نظرات