آموزش بلندر: مدل سازی خودرو

Blender: Vehicle Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آماده هستید مهارت های مدل سازی خود را به چرخ دنده بالا تغییر دهید؟ در این دوره ، نویسنده George Maestri نحوه ساخت Aston Marton DB5 ، مجموعه نمادین چرخ های جیمز باند را در Goldfinger ، کاملاً از ابتدا در برنامه رایگان مدل سازی 3D Blender ، نشان می دهد. ابتدا با تهیه و وارد کردن تصاویر مرجع ، جورج قسمت جلویی را مدل می کند ، و توضیح می دهد که چگونه گلگیرها را درست درست کنید ، قبل از اینکه ساختار اولیه را با مجسمه سازی پشت ماشین و سقف کامل کنید. سپس همه چیز را در مورد لاستیک ها بیاموزید: مدل سازی چرخ ها ، ایجاد الگوهای آج ، افزودن رینگ های اسپوک و قرار دادن لاستیک های نهایی روی ماشین. در طول مسیر ، نحوه افزودن جزئیاتی مانند جلوپنجره ، چراغ های جلو ، جلو پنجره و سپرها را ببینید ، همه اینها در حالی که مدل را صاف می کنید و نور بهینه ای تنظیم می کنید که کار شما را نشان می دهد. پس از اتمام مدل خود ، از George مطلع شوید که چگونه یک رندر نهایی صیقلی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری تصاویر و نقشه های مرجع
  • وارد کردن تصاویر مرجع به عنوان صفحه در مخلوط کن
  • تنظیم بلندر برای مدل سازی
  • مجسمه سازی گلگیرهای جلو و عقب
  • افزودن چراغهای جلو و عقب
  • ساخت هود
  • خروج از صندوق عقب
  • افزودن جزئیات
  • روان سازی مدل
  • آینه سازی مدل
  • جدا کردن کاپوت ، اسکله ها و صندوق عقب
  • مدل سازی چرخ ها
  • ایجاد الگوی آج لاستیک
  • ساخت توپی چرخ ، رینگ و بلندگو
  • اتمام و نصب چرخ ها
  • ساخت مشبک
  • افزودن شیشه جلو و روکش
  • نهایی کردن مدل
  • افزودن نور و سطوح بازتابنده
  • ارائه مدل نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تهیه مخلوط کن برای مدل سازی 1. Preparing Blender for Modeling

  • جمع آوری تصاویر مرجع Gathering reference images

  • تنظیم صفحات تصویر Setting up image planes

  • بلندر را برای مدل سازی تنظیم کنید Setting up Blender for modeling

2. مدل سازی Front End 2. Modeling the Front End

  • جلوی گلگیر جلو Blocking out the front fender

  • اضافه کردن جزئیات به گلگیر جلو Adding detail to the the front fender

  • جزئیات چراغهای جلو Detailing the headlights

  • گلگیر جلویی Finalizing the front fender

  • دور کاپوت و انتهای جلو Roughing out the hood and front end

  • پایان بخش جلویی Finishing the front end

  • هود را تمام کنید Finishing the hood

3. به پایان رساندن بدن 3. Finishing the Body

  • ساخت پانل جانبی Making the side panel

  • گلگیر عقب را مسدود می کند Blocking out the rear fender

  • اضافه کردن جزئیات روشنایی Adding taillight details

  • دور کردن تنه Roughing out the trunk

  • جزئیات تنه Detailing the trunk

  • افزودن سقف Adding the roof

  • نرم و صاف کردن مدل Smoothing and edging the model

  • هود ، درها و صندوق عقب را جدا کنید Separating the hood, doors, and trunk

  • آینه کاری مدل Mirroring the model

4. مدل سازی چرخ های اتومبیل 4. Modeling Auto Wheels

  • مسدود کردن الگوی لاستیک چرخ Blocking out the tire-tread pattern

  • خم شدن آج به لاستیک Bending the tread into a tire

  • ساخت توپی و رینگ چرخ Making wheel hubs and rims

  • بلندگوهای مدل سازی Modeling spokes

  • چرخ های پر شده با پره ها Populating the wheels with spokes

  • پیچ و مهره ضربه زدن Modeling the knock-off bolt

  • اتمام و جاگذاری چرخ ها Finishing and fitting the wheels

5- جزئیات وسیله نقلیه 5. Detailing the Vehicle

  • ساخت مشبک Making the grille

  • افزودن شیشه جلو اتومبیل Adding windshields

  • ایجاد چراغ و چراغ روشنایی Creating lights and taillights

  • مدل سازی ضربه گیر Modeling bumpers

  • اضافه کردن تر و تمیز Adding trim

6. به پایان رسید 6. Finishing Up

  • نهایی کردن مدل Finalizing the model

  • تنظیم صحنه برای رندر Setting up the scene for rendering

  • اضافه کردن سطوح روشنایی و بازتابی Adding lighting and reflective surfaces

  • مواد تنظیم دقیق Fine-tuning materials

  • بافت چراغهای جلو Texturing the headlights

  • ارائه نهایی Final render

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش بلندر: مدل سازی خودرو
جزییات دوره
4h 7m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
44,412
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.