آموزش بلندر: مدل سازی خودرو

Blender: Vehicle Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آماده هستید مهارت های مدل سازی خود را به چرخ دنده بالا تغییر دهید؟ در این دوره ، نویسنده George Maestri نحوه ساخت Aston Marton DB5 ، مجموعه نمادین چرخ های جیمز باند را در Goldfinger ، کاملاً از ابتدا در برنامه رایگان مدل سازی 3D Blender ، نشان می دهد. ابتدا با تهیه و وارد کردن تصاویر مرجع ، جورج قسمت جلویی را مدل می کند ، و توضیح می دهد که چگونه گلگیرها را درست درست کنید ، قبل از اینکه ساختار اولیه را با مجسمه سازی پشت ماشین و سقف کامل کنید. سپس همه چیز را در مورد لاستیک ها بیاموزید: مدل سازی چرخ ها ، ایجاد الگوهای آج ، افزودن رینگ های اسپوک و قرار دادن لاستیک های نهایی روی ماشین. در طول مسیر ، نحوه افزودن جزئیاتی مانند جلوپنجره ، چراغ های جلو ، جلو پنجره و سپرها را ببینید ، همه اینها در حالی که مدل را صاف می کنید و نور بهینه ای تنظیم می کنید که کار شما را نشان می دهد. پس از اتمام مدل خود ، از George مطلع شوید که چگونه یک رندر نهایی صیقلی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری تصاویر و نقشه های مرجع
  • وارد کردن تصاویر مرجع به عنوان صفحه در مخلوط کن
  • تنظیم بلندر برای مدل سازی
  • مجسمه سازی گلگیرهای جلو و عقب
  • افزودن چراغهای جلو و عقب
  • ساخت هود
  • خروج از صندوق عقب
  • افزودن جزئیات
  • روان سازی مدل
  • آینه سازی مدل
  • جدا کردن کاپوت ، اسکله ها و صندوق عقب
  • مدل سازی چرخ ها
  • ایجاد الگوی آج لاستیک
  • ساخت توپی چرخ ، رینگ و بلندگو
  • اتمام و نصب چرخ ها
  • ساخت مشبک
  • افزودن شیشه جلو و روکش
  • نهایی کردن مدل
  • افزودن نور و سطوح بازتابنده
  • ارائه مدل نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تهیه مخلوط کن برای مدل سازی 1. Preparing Blender for Modeling

  • جمع آوری تصاویر مرجع Gathering reference images

  • تنظیم صفحات تصویر Setting up image planes

  • بلندر را برای مدل سازی تنظیم کنید Setting up Blender for modeling

2. مدل سازی Front End 2. Modeling the Front End

  • جلوی گلگیر جلو Blocking out the front fender

  • اضافه کردن جزئیات به گلگیر جلو Adding detail to the the front fender

  • جزئیات چراغهای جلو Detailing the headlights

  • گلگیر جلویی Finalizing the front fender

  • دور کاپوت و انتهای جلو Roughing out the hood and front end

  • پایان بخش جلویی Finishing the front end

  • هود را تمام کنید Finishing the hood

3. به پایان رساندن بدن 3. Finishing the Body

  • ساخت پانل جانبی Making the side panel

  • گلگیر عقب را مسدود می کند Blocking out the rear fender

  • اضافه کردن جزئیات روشنایی Adding taillight details

  • دور کردن تنه Roughing out the trunk

  • جزئیات تنه Detailing the trunk

  • افزودن سقف Adding the roof

  • نرم و صاف کردن مدل Smoothing and edging the model

  • هود ، درها و صندوق عقب را جدا کنید Separating the hood, doors, and trunk

  • آینه کاری مدل Mirroring the model

4. مدل سازی چرخ های اتومبیل 4. Modeling Auto Wheels

  • مسدود کردن الگوی لاستیک چرخ Blocking out the tire-tread pattern

  • خم شدن آج به لاستیک Bending the tread into a tire

  • ساخت توپی و رینگ چرخ Making wheel hubs and rims

  • بلندگوهای مدل سازی Modeling spokes

  • چرخ های پر شده با پره ها Populating the wheels with spokes

  • پیچ و مهره ضربه زدن Modeling the knock-off bolt

  • اتمام و جاگذاری چرخ ها Finishing and fitting the wheels

5- جزئیات وسیله نقلیه 5. Detailing the Vehicle

  • ساخت مشبک Making the grille

  • افزودن شیشه جلو اتومبیل Adding windshields

  • ایجاد چراغ و چراغ روشنایی Creating lights and taillights

  • مدل سازی ضربه گیر Modeling bumpers

  • اضافه کردن تر و تمیز Adding trim

6. به پایان رسید 6. Finishing Up

  • نهایی کردن مدل Finalizing the model

  • تنظیم صحنه برای رندر Setting up the scene for rendering

  • اضافه کردن سطوح روشنایی و بازتابی Adding lighting and reflective surfaces

  • مواد تنظیم دقیق Fine-tuning materials

  • بافت چراغهای جلو Texturing the headlights

  • ارائه نهایی Final render

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بلندر: مدل سازی خودرو
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 7m
40
Linkedin (لینکدین) lynda-small
30 آبان 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
44,412
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.