نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش ها ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد جزئیات سطح سخت در زمینه ایجاد یک سرباز آینده نگر کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CC، After Effects CC. در طول این دوره ها ، ما تکنیک های مختلف ایجاد جزئیات سطح سخت را در زمینه ایجاد یک سرباز آینده نگر کشف خواهیم کرد. بخشی از چالش مجسمه سازی روی سطح سخت در ZBrush دانستن این است که از تکنیک هایی برای دستیابی به نتیجه مطلوب استفاده کنید. گرچه این دوره مطمئناً از ابزارهای مختلفی که ZBrush ارائه می دهد ، جامع و کامل نیست ، اما نگاهی به چگونگی پرداخت رویکرد متنوع برای ایجاد مش می تواند سود سهام را ارائه دهد. با پایان آموزش ، شما درک کاملی از اهمیت مقابله با هر پروژه با ابزار متنوع خواهید داشت ، که به شما اطمینان می دهد که شما فقط ابزار مناسب برای کار را می شناسید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، مایا 2014 ، فتوشاپ CC ، افترافکت CC.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک سرباز آینده نگر سخت سطح در ZBrush
Creating a Hard Surface Futuristic Soldier in ZBrush
-
مسدود کردن Torso
Blocking out the Torso
-
مسدود کردن بازوها و پاها
Blocking in the Arms and Legs
-
افزودن پا و دست ها
Adding the Feet and Hands
-
مرور مفهوم
Reviewing the Concept
-
تقسیم مش به چند گروه قابل اجرا
Dividing the Mesh into Workable Polygroups
-
استفاده از Polygroups برای ترسیم Armour Panels
Using Polygroups to Plot out Armor Panels
-
با استفاده از حلقه های پنل برای ایجاد زیر زره
Using Panel Loops to Create the Under-armor
-
ایجاد زره شکمی
Creating the Abdominal Armor
-
استخراج زره Ribcage
Extracting the Ribcage Armor
-
ایجاد زره برای استرنوم
Creating Armor for the Sternum
-
ایجاد جلد صفحه قفسه سینه
Creating the Chest Plate Cover
-
استخراج زره اولیه قفسه سینه
Extracting the Primary Chest Armor
-
ایجاد اشکال زرهی پیچیده برای Torso
Creating Complex Armor Shapes for the Torso
-
ایجاد زره شانه
Creating the Shoulder Armor
-
مجسمه سازی زره بالا بازو
Sculpting the Upper Arm Armor
-
سفارشی کردن Curve Brush برای افزودن پیشرفت های زره پوش
Customizing the Curve Brush to Add Armor Enhancements
-
ایجاد زره برای لگن
Creating the Armor for the Pelvis
-
ایجاد زره بالا پا
Creating the Upper Leg Armor
-
ایجاد زره برای ساق پا
Creating the Armor for the Lower Leg
-
استفاده از Dynamesh برای زره پوش زانو
Using Dynamesh for the Knee Armor
-
مسدود کردن چکمه ها
Blocking out the Boots
-
جزئیات دستها
Detailing the Hands
-
مسدود کردن زره پشت و گردن
Blocking out the Back and Neck Armor
-
جزئیات زره گردن
Detailing the Neck Armor
-
ایجاد قلم موی ستون فقرات
Creating a Mech Spine Brush
-
استفاده از Dynamesh برای ایجاد کوله پشتی
Using Dynamesh to Create the Backpack
-
استفاده از برس منحنی برای جزئیات کوله پشتی
Using Curve Brushes to Detail the Backpack
-
افزودن لاله و جزئیات سطح به کوله پشتی
Adding Tendrils and Surface Details to the Backpack
-
مسدود کردن زره پوش برای صورت
Blocking out the Armor for the Face
-
افزودن قطعه چشم و جزئیات زره Cranial
Adding the Eye Piece and Detailing the Cranial Armor
-
درج قطعات اضافی چشم
Inserting Additional Eye Pieces
-
مدل سازی چشم رباتیک
Modeling the Robotic Eye
-
جزئیات چشمی
Detailing the Eyepiece
-
گنجاندن چشمی در Head
Incorporating the Eyepiece into the Head
-
ایجاد قطعه دهان
Creating the Mouth Piece
-
افزودن سیم و جزئیات نهایی به قطعه Head
Adding Wires and Final Details to the Head Piece
-
مسدود شدن در صورت انسان
Blocking in the Human Face
-
رنگ آمیزی صورت
Polypainting the Face
-
ایجاد توپ مچ دست
Creating the Wrist Cannon
-
افزودن جزئیات نهایی به مچ دست
Adding Final Details to the Wrist Cannon
-
تنظیم Render
Setting up the Render
-
ایجاد تصویر پس زمینه در افتر افکت
Creating the Background Image in After Effects
-
ترکیب Render Passes در فتوشاپ
Compositing the Render Passes in Photoshop
-
آسیب دیدگی زره پوش در فتوشاپ
Texturing Armor Damage in Photoshop
-
افزودن رنگ در فتوشاپ
Adding Color in Photoshop
-
لمس نهایی در افتر افکت
Final Touches in After Effects
نمایش نظرات