آموزش Rigging Quadrupeds در 3ds Max 2012

Rigging Quadrupeds in 3ds Max 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max با تکنیک های ریگ کردن چهارپا در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max با تکنیک های ریگ کردن چهارپایان در 3ds Max آشنا می شویم. ما راه خود را از ابتدا به کار خواهیم بست، تکنیک‌های ایجاد سیستم‌های مهره‌های محکم و انعطاف‌پذیر، کنترل‌های کارآمد و انیماتور پسند را یاد می‌گیریم، و یاد می‌گیریم که چگونه به صورت پویا بین فضاها پیوند و ترکیب کنیم. همچنین تکنیک‌های رنگ‌آمیزی با وزن مفید را پوشش می‌دهیم و نحوه تنظیم و خودکار کردن راه‌اندازی اهداف اصلاحی را یاد می‌گیریم. در پایان این دوره، مهارت های مورد نیاز برای ساختن چهارپای خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Rigging Quadrupeds در 3ds Max 2012 Rigging Quadrupeds in 3ds Max 2012

  • از مهره ها شروع می شود Starting on the Vertebrae

  • راه اندازی کمک های مهره های ما Setting up Our Vertebrae Helpers

  • ایجاد استخوان برای مهره ها Creating Bones for the Vertebrae

  • جهت گیری استخوان های مهره های خود در امتداد ستون مهره ها Orienting Our Vertebrae Bones Along the Spline

  • ساختمان کنترل مهره ها Building Vertebrae Controls

  • ایجاد مرکز ثقل و کنترل های جهانی Creating the Center of Gravity and Global Controls

  • اتصال مهره های ما به کنترل های انیمیشن Connecting Our Vertebrae Rig to the Animation Controls

  • اتصال کنترل مهره های میانی Connecting the Middle Vertebrae Control

  • پایان دادن به مهره های میانی ما Finishing Our Middle Vertebrae Rig

  • شروع از کنترل پیچش مهره ها Starting on the Vertebrae Twist Control

  • شروع از سیستم پیچش مهره ها Starting on the Vertebrae Twist System

  • اتمام دکل پیچشی مهره ها Finishing the Vertebrae Twist Rig

  • تکمیل مهره ها Completing the Vertebrae

  • تقلب در اندام های لگنی Rigging the Pelvic Limbs

  • انعکاس ساق لگن Mirroring the Pelvic Leg

  • افزودن سیستم های IK برای اندام های لگنی Adding IK Systems for the Pelvic Limbs

  • طراحی کنترل اندام لگنی Designing Pelvic Limb Controls

  • اضافه کردن کنترل لرزش لگن Adding a Pelvis Jiggle Control

  • اتصال کنترل های پا Connecting the Leg Controls

  • ایجاد پارامترهای سفارشی برای Fetlocks و Hooves Creating Custom Parameters for the Fetlocks and Hooves

  • نهایی کردن اندام های لگنی Finalizing the Pelvic Limbs

  • شروع از اندام قفسه سینه Starting on the Thoracic Limbs

  • آینه کاری ساق قفسه سینه Mirroring the Thoracic Leg

  • افزودن سیستم های IK به پاهای قفسه سینه Adding IK Systems to the Thoracic Legs

  • ایجاد اشیاء کنترلی برای پاهای قفسه سینه Creating Control Objects for the Thoracic Legs

  • ساختمان کنترل های کتف Building Scapula Controls

  • اتصال پاهای قفسه سینه به کنترل های انیمیشن Connecting the Thoracic Legs to the Animation Controls

  • نهایی کردن پاهای توراسیک Finalizing the Thoracic Legs

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • راه اندازی استخوان های گردن Setting up the Neck Bones

  • ایجاد استخوان های سر و گوش Creating the Head and Ear Bones

  • افزودن کنترل سر Adding the Head Control

  • تقلب گردن به پیچ و تاب Rigging the Neck to Twist

  • ایجاد پارامترهای سفارشی برای گوش Creating Custom Parameters for the Ears

  • تنظیم باله ها برای اسکلت Adjusting Fins for the Skeleton

  • تمیز کردن کنترل های انیمیشن Cleaning up the Animation Controls

  • تقلب دم Rigging the Tail

  • ایجاد سیستمی برای قفل کردن طول دم Creating a System to Lock the Tail's Length

  • ساخت استخوان های دم Building the Tail Bones

  • افزودن کنترل های دم Adding Tail Controls

  • اتصال سیستم دم به کنترل‌های انیمیشن ما Connecting the Tail System to Our Animation Controls

  • چسباندن دکل دم به لگن Attaching the Tail Rig to the Pelvis

  • پیوند پویا دم Dynamically Linking the Tail

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

  • احاطه کردن اسب ما Enveloping Our Horse

  • تکنیک های نقاشی با وزن Weight Painting Techniques

  • اصلاح تغییر شکل ها با اهداف مورف Correcting Deformations with Morph Targets

  • درس پاداش: تقویت ریگ گردن Bonus Lesson: Enhancing the Neck Rig

نمایش نظرات

آموزش Rigging Quadrupeds در 3ds Max 2012
جزییات دوره
5h 6m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.