C، C++، C#، Java و Python Bootcamp + کتاب رایگان را کامل کنید

Complete C, C++, C#, Java and Python Bootcamp + FREE Book

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مهارت های اصلی برنامه نویسی را به دست آورید و از ابتدا به زبان های C، C++، C#، جاوا و پایتون تسلط پیدا کنید. IDE Visual Studio را برای پیاده سازی و اجرای برنامه های سی شارپ دانلود و نصب خواهید کرد. گام به گام کیت توسعه جاوا (JDK) را دانلود و نصب خواهید کرد. Eclipse IDE را برای پیاده سازی و اجرای برنامه های جاوا دانلود و نصب خواهید کرد. و PyCharm برای پیاده سازی و اجرای برنامه های پایتون کدهای ساده ای می نویسید که به شما کمک می کند تا زبان C، C++، C#، جاوا و زبان پایتون را درک کنید. کدهایی برای درک متغیرهای محلی و جهانی خواهید نوشت. زبان‌های C++، C#، جاوا و پایتون شما برنامه‌هایی را برای تسلط بر سیستم‌های حلقه مانند for loop، while و do while پیاده‌سازی خواهید کرد. برنامه هایی را برای تسلط بر عملگرهایی مانند عملگرهای حسابی، رابطه ای، منطقی، بیتی و غیره پیاده سازی خواهد کرد. شما باید پروژه های زیادی بسازید که به تقویت مهارت شما در برنامه نویسی زبان های C، C++، C#، جاوا و پایتون در این دوره کمک خواهد کرد. با ایجاد پروژه های پایه به زبان های برنامه نویسی C، C++، C#، جاوا و پایتون، برنامه درسی دوره را طی کنید تا پروژه های غنی را که در این دوره اجرا خواهید کرد، ببینید پیش نیازها: این دوره هیچ پیش نیازی ندارد! اکنون می توانید سفر خود را به دنیای برنامه نویسی کامپیوتر آغاز کنید شما به یک کامپیوتر نیاز دارید (Windos/Mac OS/Linux) برای دانلود نرم افزار رایگان برای اجرای برنامه های خود به اینترنت نیاز دارید همه نرم افزارها رایگان و آسان برای دانلود و استفاده هستند آماده یادگیری شگفت انگیز باشید مهارت های برنامه نویسی

درهای دنیای برنامه نویسی را با "C، C++، C#، Java و Python Bootcamp for Absolute Beginners" باز کنید. این بوت کمپ جامع طراحی شده است تا شما را با پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی از ابتدا آشنا کند. چه یک مبتدی کامل باشید و چه کسی که به دنبال تقویت مهارت های برنامه نویسی خود هستید، این بوت کمپ پایه ای محکم در C، C++، C#، جاوا و پایتون - پنج زبان برنامه نویسی قدرتمند و همه کاره در جهان برای شما فراهم می کند.

آنچه خواهید آموخت:

1. برنامه نویسی C:

  • مبانی زبان C: درک نحو و ساختار زبان C، که بر بسیاری از زبان های مدرن تأثیر گذاشته است. با متغیرها، انواع داده ها و عملگرها آشنا شوید.

  • ساختارهای کنترل: در استفاده از حلقه‌ها، دستورات شرطی و موارد سوئیچ برای کنترل جریان برنامه‌های خود تسلط داشته باشید.

  • توابع و آرایه ها: یاد بگیرید که کدهای قابل استفاده مجدد را با توابع بنویسید و مجموعه ای از داده ها را با آرایه ها مدیریت کنید.

  • اشاره گرها و مدیریت حافظه: اشاره گرها، تخصیص حافظه و اهمیت مدیریت کارآمد حافظه در C را بررسی کنید.

2. برنامه نویسی C++:

  • برنامه نویسی شی گرا (OOP): با یادگیری در مورد کلاس ها، اشیا و اصول OOP از C به C++ منتقل شوید.

  • وراثت و چند شکلی: بررسی کنید که چگونه C++ امکان استفاده مجدد و انعطاف‌پذیری کد را از طریق وراثت و چندشکلی فراهم می‌کند.

  • STL (کتابخانه الگوی استاندارد): ویژگی‌های قدرتمند C++ STL را درک کنید، از جمله بردارها، پشته‌ها، صف‌ها و الگوریتم‌هایی که کدنویسی را کارآمد می‌کنند.

  • مدیریت حافظه: درباره تخصیص حافظه پویا، سازنده ها، تخریب کننده ها و مدیریت منابع در C++ بیاموزید.

3. برنامه نویسی C#:

  • مقدمه ای بر C#: با C# آشنا شوید، زبانی که به طور گسترده در توسعه بازی، برنامه های کاربردی سازمانی و غیره استفاده می شود.

  • فرم‌ها و برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی ویندوز: نحوه ایجاد برنامه‌های دسکتاپ غنی با استفاده از فرم‌های ویندوز و ایجاد رابط‌های کاربری تعاملی را بیاموزید.

  • LINQ و مجموعه‌ها: جستجوی یکپارچه زبان (LINQ) را کاوش کنید تا با مجموعه‌ای از داده‌ها به روشی اعلامی کار کنید.

  • برنامه نویسی ناهمزمان: مفاهیم async و await را بدانید که به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی کارآمد و پاسخگو بنویسید.

4. برنامه نویسی جاوا:

  • مبانی جاوا: با اصول جاوا، از جمله نحو، انواع داده و جریان کنترل شروع کنید.

  • برنامه نویسی شی گرا: درک خود را از OOP با کلاس ها، اشیاء، وراثت، چند شکلی و رابط ها در جاوا عمیق تر کنید.

  • چارچوب مجموعه‌های جاوا: یاد بگیرید که با استفاده از چارچوب مجموعه‌های قدرتمند جاوا، از جمله فهرست‌ها، مجموعه‌ها و نقشه‌ها، داده‌ها را به طور کارآمد مدیریت کنید.

  • مدیریت استثنا: مدیریت خطا در جاوا، اطمینان حاصل می کند که کد شما قوی است و می تواند موقعیت های غیرمنتظره را به خوبی مدیریت کند.

5. برنامه نویسی پایتون:

  • مبانی پایتون: سینتکس، متغیرها و عملیات اساسی پایتون را بیاموزید و آن را به یکی از ساده ترین زبان ها برای شروع تبدیل کنید.

  • ساختارهای داده: با ساختارهای داده داخلی پایتون مانند لیست‌ها، فرهنگ‌های لغت، مجموعه‌ها و تاپل‌ها تجربه عملی کسب کنید.

  • برنامه نویسی شی گرا: کلاس ها، اشیاء، وراثت و چندشکلی را در پایتون کاوش کنید و به شما امکان می دهد کدهای تمیز و قابل استفاده مجدد بنویسید.

  • Python برای تجزیه و تحلیل داده ها: با قابلیت های Python در تجزیه و تحلیل و دستکاری داده ها با استفاده از کتابخانه هایی مانند Pandas و NumPy آشنا شوید.

مزایای شرکت در این دوره آموزشی بوت کمپ:

  • یادگیری جامع: این بوت کمپ پنج مورد از حیاتی ترین زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد و به شما درک کاملی از پارادایم ها و شیوه های برنامه نویسی مختلف می دهد.

  • پروژه های عملی: آنچه را که می آموزید با پروژه های عملی متناسب با هر زبان به کار ببرید. این پروژه‌ها مهارت‌های شما را تقویت می‌کنند و به شما اعتماد به نفس می‌دهند تا برنامه‌های کاربردی خود را بسازید.

  • مجموعه مهارت های همه کاره: با تسلط بر C، C++، C#، جاوا و پایتون، مجموعه مهارت های همه کاره ای را به دست خواهید آورد که در صنایع مختلف، از توسعه نرم افزار و طراحی بازی گرفته تا تجزیه و تحلیل داده ها و اتوماسیون، قابل استفاده است.

    >
  • فرصت های شغلی: این زبان ها در صنعت فناوری تقاضای زیادی دارند. تکمیل این بوت کمپ شما را به یک کاندیدای قوی برای نقش در توسعه نرم افزار، توسعه وب، علم داده و موارد دیگر تبدیل می کند.

  • پایه قوی: بوت کمپ برای مبتدیان کاملاً طراحی شده است و به شما اطمینان می دهد که پایه ای محکم در هر زبان ایجاد می کنید. این پایه، رسیدگی به موضوعات پیشرفته‌تر را در آینده برای شما آسان‌تر می‌کند.

  • مهارت های حل مسئله: برنامه نویسی همه چیز در مورد حل مسائل است. از طریق این دوره، مهارت های تفکر تحلیلی و منطقی را که برای یک حرفه موفق در فناوری ضروری است، توسعه خواهید داد.

چه کسی باید این دوره را بگذراند؟

  • مبتدیان مطلق: اگر قبلاً هرگز یک خط کد ننوشته اید، این بوت کمپ شما را از طریق اصول اولیه هر زبان راهنمایی می کند و یادگیری را لذت بخش و قابل مدیریت می کند.

  • برنامه نویسان مشتاق: اگر به دنبال شروع حرفه ای در برنامه نویسی هستید، این دوره پایه و اساس گسترده ای را ارائه می دهد که شما را در بازار کار همه کاره و ارزشمند می کند.

  • حرفه ای هایی که به دنبال مهارت مجدد هستند: اگر در زمینه دیگری هستید اما علاقه مند به انتقال به فناوری هستید، این بوت کمپ ابزارها و دانش لازم برای ایجاد آن تغییر را در اختیار شما قرار می دهد.

اکنون در "C، C++، C#، Java و Python Bootcamp for Absolute Beginners" ثبت نام کنید و اولین قدم را برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ماهر بردارید. با مهارت هایی که از این دوره به دست می آورید، برای مقابله با هر چالش برنامه نویسی آماده خواهید بود و درها را به روی فرصت های شغلی بی شماری در صنعت فناوری باز می کنید.

این یک راهنمای جامع و کاربردی است که برای انتقال هر دانش آموز علاقه مند از وضعیت "دانش صفر" به "دانش قهرمان" در برنامه نویسی C، C++، C#، جاوا و زبان پایتون طراحی شده است. برنامه نویسی C، C++، C#، Java و Python را در یک دوره بدون نیاز به هدر دادن پول به دست آمده در دوره های مختلف که شما را به یک طرف برنامه نویسی C، C++، C#، جاوا و پایتون محدود می کند و اجبار می کند، یاد خواهید گرفت و درک خواهید کرد. شما باید برای یادگیری طرف های دیگر هزینه کنید.


چرا باید این دوره را بگذرانم و چه فایده ای برای من به عنوان C، C++ دارد. توسعه دهنده سی شارپ، جاوا و پایتون؟

این تنها دوره آموزشی در اینترنت است که به شما کمک می کند تا به یک توسعه دهنده موفق C، C++، C#، Java و Python با دانش عمیق از تمام جنبه های برنامه نویسی C، C++، C#، Java و Python تبدیل شوید. و شما را با مهارت های لازم برای ساختن شما برای رویارویی با مصاحبه های شغلی و استخدام به عنوان یک توسعه دهنده C، C++، C#، Java و Python آماده می کند.


برنامه نویسی پایتون چیست؟

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، سطح بالا و همه منظوره است. فلسفه طراحی پایتون که توسط Guido van Rossum ایجاد شد و برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد، بر خوانایی کد با استفاده قابل توجه از فضای سفید قابل توجه تأکید دارد. ساختارهای زبانی و رویکرد شی گرا آن به برنامه نویسان کمک می کند تا کدهای واضح و منطقی برای پروژه های کوچک و بزرگ بنویسند.

Python به صورت پویا تایپ می شود و زباله جمع آوری می شود. از الگوهای برنامه نویسی متعدد، از جمله برنامه نویسی ساختاریافته (به ویژه رویه ای)، شی گرا و تابعی پشتیبانی می کند. Python به دلیل کتابخانه استاندارد جامعی که دارد اغلب به عنوان یک زبان "با باتری ها" توصیف می شود.


برنامه نویسی جاوا چیست؟

زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر کلاس و شی گرا است که به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان وابستگی های پیاده سازی کمتری داشته باشد. این یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد یک بار بنویسند، در هر کجا اجرا شوند (WORA)، به این معنی که کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود. برنامه‌های جاوا معمولاً در بایت کدی کامپایل می‌شوند که می‌تواند روی هر ماشین مجازی جاوا (JVM) بدون توجه به معماری کامپیوتر زیربنایی اجرا شود. سینتکس جاوا شبیه C و C++ است، اما امکانات سطح پایین کمتری نسبت به هرکدام از آنها دارد. از سال 2019، جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی مورد استفاده طبق GitHub بود، به ویژه برای برنامه های وب سرویس گیرنده-سرور، با 9 میلیون توسعه دهنده گزارش شده است.


برنامه نویسی C چیست؟

زبان برنامه نویسی C یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری همه منظوره و رویه ای است که از برنامه نویسی ساختاریافته، دامنه متغیر واژگانی و بازگشت، با سیستم نوع ایستا پشتیبانی می کند. با طراحی، C ساختارهایی را ارائه می دهد که به طور موثر به دستورالعمل های ماشین معمولی نگاشت می شوند. در برنامه‌هایی که قبلاً به زبان اسمبلی کدگذاری شده‌اند، استفاده پایدار پیدا کرده است. چنین برنامه‌هایی شامل سیستم‌های عامل و نرم‌افزارهای کاربردی مختلف برای معماری‌های کامپیوتری است که از ابررایانه‌ها تا PLC و سیستم‌های جاسازی شده را شامل می‌شود.


برنامه نویسی C++ چیست؟

زبان برنامه نویسی C++ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که توسط Bjarne Stroustrup به عنوان پسوند زبان برنامه نویسی C یا "C with Classes" ایجاد شده است. این زبان در طول زمان به طور قابل توجهی گسترش یافته است و C++ مدرن علاوه بر امکاناتی برای دستکاری حافظه در سطح پایین، اکنون دارای ویژگی های شی گرا، عمومی و کاربردی است. تقریباً همیشه به‌عنوان یک زبان کامپایل‌شده پیاده‌سازی می‌شود و بسیاری از فروشندگان کامپایلرهای C++ را ارائه می‌کنند، از جمله بنیاد نرم‌افزار آزاد، LLVM، مایکروسافت، اینتل، اوراکل، و IBM، بنابراین در بسیاری از پلتفرم‌ها در دسترس است.


برنامه نویسی سی شارپ چیست؟

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و چند پارادایم است که شامل رشته های برنامه نویسی تایپ قوی، دامنه واژگانی، امری، اعلامی، عملکردی، عمومی، شی گرا و جزء گرا است.

[مراجعه: ویکی پدیا]


مدرسان Emenwa Global متخصصان صنعت با سالها تجربه عملی و واقعی در ساخت نرم افزار در شرکت های پیشرو در صنعت هستند. آن‌ها همه چیزهایی را که می‌دانند برای آموزش به هزاران دانش‌آموز در سراسر جهان، درست مانند شما، مهارت‌های فنی و غیر فنی مورد تقاضا (که معمولا نادیده گرفته می‌شوند) به کارآمدترین روش به اشتراک می‌گذارند تا بتوانید کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. و بدون توجه به پیشینه یا تجربه شما، فرصت های شغلی بی پایان هیجان انگیز جدیدی را در دنیای فناوری باز کنید.


سرفصل ها و درس ها

شروع با برنامه نویسی C Getting started with C programming

  • کتاب کدنویسی رایگان پایتون در اینجا FREE Python Coding Book Here

  • چگونه در این دوره بهترین تجربه را بدست آوریم How To Get The Best Experience In This Course

  • دانلود و نصب CodeBlocks IDE Download and Installation of CodeBlocks IDE

  • نمای کلی CodeBlocks IDE General Overview of CodeBlocks IDE

  • دستورالعمل های پیش پردازنده Preprocessor Directives

  • نحو اولیه برنامه نویسی C Basic Syntax of C programming

  • نظرات در برنامه نویسی C Comments in C programming

  • شخصیت های خاص Special Characters

  • متغیرها Variables

  • متغیرهای محلی Local Variables

  • متغیر جهانی Global Variable

  • آرایه ها Arrays

  • فایل های هدر سفارشی Custom Header Files

  • ورودی کاربر User Input

  • اپراتورهای ریاضی Math Operators

  • محاسبه ورودی های کاربر Calculate inputs from user

  • تایپ کاست Typecasting

اپراتورها در برنامه نویسی C Operators in C programming

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • اپراتور بیتی Bitwise Operator

بیانیه های تصمیم گیری در برنامه نویسی C Decision Making Statements in C programming

  • اگر بیانیه if Statement

  • اگر غیر از بیانیه if else Statement

  • در غیر این صورت بیانیه else if Statement

  • بیانیه if تو در تو Nested if Statement

  • بیانیه سوئیچ Switch statement

  • بیانیه سوئیچ تو در تو Nested switch Statement

سیستم های حلقه ای در برنامه نویسی C Loop systems in C programming

  • حلقه while while loop

  • برای حلقه for loop

  • حلقه while انجام دهید do while loop

  • اعداد اول Prime Numbers

  • بیانیه شکست Break Statement

  • ادامه بیانیه Continue Statement

  • حلقه بی نهایت Infinite loop

توابع و آرایه ها در برنامه نویسی C Functions and Arrays in C programming

  • توابع Functions

  • آرایه ها Arrays

  • اعداد متوسط Average Numbers

اشاره گرها در برنامه نویسی C Pointers in C programming

  • اشاره گر Pointer

  • اشاره گر پوچ Null Pointer

  • افزایش اشاره گر Pointer Increment

  • کاهش اشاره گر Pointer Decrement

  • متغیرهای رشته ای در یک آرایه String Variables in an Array

  • اشاره گر به اشاره گر Pointers to Pointers

  • توابع را به اشاره گر منتقل کنید Pass functions to pointer

  • مولد اعداد تصادفی Random number generator

  • اعداد تصادفی را برگردانید Return Random numbers

رشته ها در برنامه نویسی C Strings in C programming

  • رشته ها Strings

  • توابع رشته String Functions

ساختارها در برنامه نویسی C Structures in C programming

  • سازه ها Structures

  • اشاره گر به سازه ها Pointers to Structures

Union و Typedef در برنامه نویسی C Union and Typedef in C Programming

  • اتحادیه Union

  • Typedef Typedef

  • تعریف کند define

توابع ورودی/خروجی در برنامه نویسی C Input/Output functions in C programming

  • ورودی و خروجی Input and Output

  • می گیرد و می گذارد gets and puts

  • اسکنف Scanf

مدیریت فایل در برنامه نویسی C File Handling in C programming

  • ورودی و خروجی فایل File Input and Output

  • ورودی و خروجی فایل (قسمت 2) File Input and Output (Part 2)

مدیریت خطا در برنامه نویسی C Error Handling in C programming

  • رسیدگی به خطا Error Handling

تمرینات برنامه نویسی C برای مبتدیان C Programming Practices for Beginners

  • چگونه یک عدد داده شده را جمع کنیم How to Sum a given a Number

  • نحوه ایجاد جدول ضرب How to create Multiplication Table

  • نحوه ایجاد دنباله فیبوناچی How to create Fibonacci Sequence

  • نحوه معکوس کردن اعداد How to Reverse Numbers

  • نحوه معکوس کردن اعداد با استفاده از آرایه How to Reverse Numbers using Array

  • نحوه معکوس کردن رشته How to Reverse String

  • نحوه بررسی پالیندروم How to check Palindrome

  • نحوه ایجاد اعداد اول How to create Prime Numbers

  • نحوه محاسبه HCF و LCM How to Calculate HCF and LCM

  • نحوه تشخیص اعداد آرمسترانگ How to detect Armstrong Numbers

شروع با برنامه نویسی C++ Getting started with C++ programming

  • دانلود و نصب CodeBlocks IDE Download and Installation of CodeBlocks IDE

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی ++C Introduction to C++ programming

  • نظرات Comments

  • انواع داده ها Data Types

  • متغیرهای محلی Local Variables

  • متغیر جهانی Global Variable

  • سکانس فرار Escape sequence

  • تعریف (قسمت 1) define (Part 1)

  • تعریف ثابت (قسمت 2) define constant (Part 2)

  • کلاس ذخیره سازی استاتیک Static storage class

اپراتورهای برنامه نویسی C++ Operators in C++ programming

  • عملگر حسابی Arithmetic Operator

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • اپراتور منطقی Logical Operator

  • اپراتور بیتی Bitwise Operator

سیستم های حلقه ای در برنامه نویسی C++ Loop systems in C++ programming

  • در حالی که حلقه while Loop

  • برای حلقه for loop

  • حلقه while انجام دهید do while loop

  • تو در تو برای حلقه Nested for loop

  • بیانیه شکست Break Statement

  • ادامه بیانیه Continue Statement

  • بیانیه goto goto Statement

  • حلقه بی نهایت Infinite Loop

بیانیه های تصمیم گیری در برنامه نویسی C++ Decision Making Statements in C++ programming

  • اگر بیانیه if Statement

  • اگر غیر از بیانیه if else Statement

  • در غیر این صورت بیانیه else if Statement

  • بیانیه if تو در تو Nested if Statement

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

توابع در برنامه نویسی C++ Functions in C++ programming

  • توابع چندگانه Multiple Functions

  • یک تابع را با مقدار فراخوانی کنید Call a function by Value

  • یک تابع را با اشاره گر فراخوانی کنید Call a function by Pointer

  • تماس با مرجع Call by Reference

  • اپراتورهای ریاضی Math Operators

  • تولید اعداد تصادفی Random number generation

آرایه ها در برنامه نویسی C++ Arrays in C++ programming

  • مقدمه ای بر آرایه ها Introduction to Arrays

  • آرایه های چند بعدی Multidimensional Arrays

  • اشاره گر به آرایه Pointer to Array

  • آرایه ها را به توابع ارسال کنید Pass Arrays to functions

  • آرایه را از تابع برگردانید Return Array from function

رشته ها در برنامه نویسی C++ Strings in C++ programming

  • مقدمه ای بر رشته ها Introduction to Strings

  • کلاس های رشته String Classes

اشاره گرها در برنامه نویسی C++ Pointers in C++ programming

  • مقدمه ای بر اشاره گر Introduction to Pointers

  • اشاره گر تهی Null pointer

  • یک اشاره گر را افزایش دهید Increment a Pointer

  • یک اشاره گر را کاهش دهید Decrement a Pointer

  • یک اشاره گر را مقایسه کنید Compare a Pointer

  • آرایه های اشاره گر Arrays of Pointers

  • آرایه های رشته ای اشاره گر String Arrays of Pointer

  • اشاره گر به اشاره گر Pointer to Pointer

مرجع در C++ Ptogramming Reference in C++ Ptogramming

  • مقدمه ای بر مرجع Introduction to Reference

  • عبور پارامترها توسط مرجع Pass parameters by Reference

  • تاریخ و زمان فعلی Current Date and Time

  • زمان با استفاده از ساختار Time using Structure

تمرینات برنامه نویسی C++ برای مبتدیان C++ Programming Practices for Beginners

  • ورودی کاربر User Input

  • نحوه پذیرش رشته ها از کاربران How to accept strings from Users

  • نحوه اضافه کردن 2 عدد How to add 2 Numbers

  • اعداد اول Prime Numbers

  • مساحت یک مثلث Area of a Triangle

  • نحوه پیدا کردن اعداد زوج و فرد How to find Even and Odd Numbers

  • نحوه اضافه کردن ارقام از کاربر How to add digits from user

  • چگونه بزرگترین سه عدد را پیدا کنیم How to find Greatest of three Numbers

  • نحوه مبادله اعداد با استفاده از متغیرها How to swap numbers using variables

  • چگونه یک سال کبیسه را بررسی کنیم How to check a Leap Year

شروع با برنامه نویسی سی شارپ Getting started with C# programming

  • دانلود و نصب ویژوال استودیو Download and Installation of Visual Studio

  • اولین پروژه سی شارپ شما Your first C# project

  • دانلود و نصب کد ویژوال استودیو Download and Installation of Visual Studio Code

  • سلام دنیا Hello World

سینتکس پایه در برنامه نویسی سی شارپ Basic Syntax in C# programming

  • متغیر Variable

  • انواع داده ها Data Types

  • نظرات Comments

  • ورودی کاربر User Input

  • الحاق Concatenation

  • تایپ کاست Typecasting

  • تاریخ و زمان Date and Time

اپراتورها در برنامه نویسی سی شارپ Operators in C# programming

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

  • اپراتورهای واگذاری Assignment Operators

بیانیه های تصمیم گیری در برنامه نویسی سی شارپ Decision Making Statements in C# programming

  • اگر بیانیه if Statement

  • در غیر این صورت بیانیه else if Statement

  • اگر غیر از بیانیه if else Statement

  • بیانیه if تو در تو Nested if Statement

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

سیستم های حلقه ای در برنامه نویسی سی شارپ Loop systems in C# programming

  • در حالی که حلقه While loop

  • برای حلقه for loop

  • حلقه while انجام دهید do while loop

  • تو در تو برای حلقه Nested for loop

  • بیانیه شکست Break Statement

  • ادامه بیانیه Continue Statement

  • حلقه بی نهایت infinite loop

روش های برنامه نویسی سی شارپ Methods in C# programming

  • مقدمه ای بر روش ها Introduction to Methods

  • فراخوانی متدها با کلاس های مختلف Call methods with different classes

  • نحوه عبور پارامتر بر اساس مقدار How to pass parameter by value

  • عبور پارامتر توسط مرجع Pass parameter by Reference

  • عبور پارامتر توسط خروجی Pass parameter by Output

رشته ها در برنامه نویسی سی شارپ Strings in C# programming

  • اشیاء رشته ای String objects

  • مقایسه رشته ها Compare Strings

  • رشته های فرعی Substrings

  • یک زیر رشته دریافت کنید Get a Substring

  • به 2 رشته بپیوندید Join 2 Strings

  • موارد رشته ای String Cases

ساختارها در برنامه نویسی سی شارپ Structures in C# programming

  • سازه ها Structures

  • روش ها و ساختارها Methods and Structures

  • شمارش ها Enumerations

برنامه نویسی شی گرا (OOP) در برنامه نویسی سی شارپ Object Oriented Programming (OOP) in C# programming

  • کلاس ها Classes

  • ارث Inheritance

  • ارث چندگانه Multiple Inheritance

بیشتر در مورد برنامه نویسی سی شارپ More on C# programming

  • ورودی و خروجی فایل File Input and Output

  • رسیدگی به استثنا Exception Handling

تمرین های برنامه نویسی سی شارپ برای مبتدیان C# Programming Practices for Beginners

  • چگونه 2 عدد را جمع کنیم How to sum 2 Numbers

  • نحوه بررسی اعداد زوج و فرد How to check for Even and Odd Numbers

  • چگونه یک عدد را بشماریم How to count 1s in number

  • چگونه مقادیر ASCII کاراکترها را پیدا کنیم How to find ASCII values of characters

  • نحوه تعویض 2 عدد How to swap 2 Numbers

  • سانتیگراد تا فارنهایت Celsius to Fahrenheit

  • چگونه طول یک رشته را بدست آوریم How to get length of a String

  • نحوه معکوس کردن اعداد How to Reverse Numbers

  • نحوه شمارش تعداد کلمات How to count number of Words

شروع برنامه نویسی جاوا Getting started with Java programming

  • دانلود و نصب JDK Download and Installation of JDK

  • Eclipse IDE را دانلود کنید Download Eclipse IDE

  • اولین پروژه جاوا شما Your First Java Project

مبانی برنامه نویسی جاوا Basics of java programming

  • انواع داده ها در جاوا Data Types in Java

  • الحاق Concatenation

  • نظر دهید Comment

  • کلمات کلیدی در جاوا Keywords in Java

  • ورودی کاربر User Input

  • تاریخ و زمان Date and Time

بیانیه های تصمیم گیری در برنامه نویسی جاوا Decision Making Statements in Java Programming

  • اگر بیانیه If Statement

  • اگر دیگر بیانیه If Else Statement

  • بیانیه If Else If Else If Else If Else Statement

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

  • بیانیه نستدیف Nestedif Statement

سیستم های حلقه ای در برنامه نویسی جاوا Loop systems in Java Programming

  • در حالی که حلقه While Loop

  • برای حلقه For Loop

  • تقویت شده برای حلقه Enhanced For Loop

  • حلقه DoWhile DoWhile Loop

  • بیانیه شکست Break Statement

  • ادامه بیانیه Continue Statement

اپراتورها در برنامه نویسی جاوا Operators in Java programming

  • عملگر حسابی Arithmetic Operator

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • اپراتور مشروط Conditional Operator

  • نمونه اپراتور Instance of operator

تمرین های رایج برنامه نویسی جاوا برای مبتدیان Common Java Programming Practices for Beginners

  • جدول ضرب Multiplication Table

  • مساحت یک مثلث Area of a Triangle

  • چگونه بزرگترین ورودی شماره را از یک کاربر تشخیص دهیم How to detect largest Number input from a user

  • تشخیص اعداد منفی و مثبت از یک کاربر Detect Negative and Positive Numbers from a user

  • استفاده از عملگرهای ریاضی برای ماشین حساب Use of math operators for Calculator

  • تشخیص اعداد زوج و فرد Detect Even and Odd Numbers

  • برنامه ای برای دنباله فیبوناچی A program for Fibonacci Sequence

  • برنامه ای برای بررسی حروف صدادار و صامت Program to check Vowels and Consonants

  • برنامه ای برای بررسی اعداد زوج A program to check for Even Numbers

  • برنامه ای برای بررسی اعداد فرد A program to check for Odd Numbers

  • برنامه ای برای بدست آوردن مربع اعداد با Multithreading A program to get square of Numbers with Multithreading

  • برنامه ای برای بدست آوردن مکعب اعداد با استفاده از Multithreading A program to get Cube of numbers using Multithreading

  • برنامه ای برای بررسی شماره پالیندروم A program to check palindrome number

آرایه ها در برنامه نویسی جاوا Arrays in Java Programming

  • آرایه ها Arrays

  • آرایه را از کاربر پرینت بگیرید Print out Array from user

  • آرایه ها را چاپ کنید Print out Arrays

  • آرایه ها را به ترتیب صعودی چاپ کنید Print out Arrays in ascending order

  • آرایه های رشته ای را چاپ کنید Print out String Arrays

  • مرتب سازی یک آرایه Sorting an Array

  • برنامه ای برای جستجوی یک عنصر در یک آرایه Program to search an element in an Array

  • درج عنصر در یک آرایه Insert Element in an Array

  • برنامه برای معکوس کردن یک آرایه Program to Reverse an Array

  • برنامه ای برای ادغام دو آرایه A program to merge two Arrays

  • حداقل و حداکثر عنصر در آرایه Minimum and Maximum Element in Array

اعداد در برنامه نویسی جاوا Numbers in Java Programming

  • اعداد در جاوا Numbers in Java

  • اعداد باکس و جعبه گشایی Boxing and Unboxing Numbers

روش های برنامه نویسی جاوا Methods in Java Programming

  • مقایسه با روش Compare to method

  • برابر با روش Equals to Method

  • روش ToString ToString Method

  • ValueOf Method ValueOf Method

  • روش ParseTo ParseTo Method

  • روش مطلق Absolute Method

  • روش سقف Ceil Method

  • روش کف Floor Method

  • روش Rint Rint Method

  • روش گرد Round Method

  • روش حداکثر Maximum Method

  • روش حداقل Minimum Method

  • روش نمایی Exponential Method

  • روش لگاریتم Logarithm Method

  • روش قدرت Power Method

  • روش ریشه مربع Square Root Method

  • روش سینوسی Sine Method

  • روش کسینوس Cosine Method

  • روش مماس Tangent Method

  • روش ArcSine ArcSine Method

  • روش ArcCosine ArcCosine Method

  • روش ArcTangent ArcTangent Method

  • روش تصادفی Random Method

  • روش مدرک Degree Method

  • روش رادیان Radian Method

  • روش نامه Letter Method

  • روش رقمی Digit Method

  • روش فضای خالی Whitespace Method

  • روش حروف بزرگ Uppercase Method

  • روش حروف کوچک Lowercase Method

  • روش ToUpper ToUpper Method

  • روش با حروف کوچک ToLowercase Method

روش های رشته ای در برنامه نویسی جاوا String methods in java programming

  • روش افزودن بافر رشته ای String Buffer Append Method

  • روش معکوس بافر رشته String Buffer Reverse Method

  • روش حذف بافر رشته String Buffer Delete Method

  • روش درج بافر رشته String Buffer Insert Method

  • روش جایگزینی بافر رشته String Buffer Replace Method

  • روش طول رشته String Length Method

  • الحاق رشته String Concatenation

  • روش CharAt CharAt Method

  • روش ترکیب رشته String Concate Method

برنامه نویسی شی گرا (OOP) در جاوا Object Oriented Programming (OOP) in java

  • Object چیست؟ What is Object?

  • کلاس چیست؟ What is class?

  • مفهوم برنامه نویسی شی گرا Object Oriented Programming Concept

  • روش Method

  • نادیده گرفتن روش Method Overriding

  • سازنده Constructor

  • وراثت چند سطحی Multilevel Inheritance

  • رابط Interface

  • انتزاع Abstraction

  • این This

  • شمارش Enumeration

  • رسیدگی به استثنا Exception Handling

  • چند رشته ای Multithreading

  • کپسولاسیون Encapsulation

شروع با برنامه نویسی پایتون Getting started with python programming

  • دانلود و نصب Python IDE Download and Installation of Python IDE

  • اولین برنامه پایتون شما با استفاده از Python Shell Your first Python program using Python Shell

  • دانلود و نصب PyCharm Download and Installation of PyCharm

  • نحوه استفاده از نسخه جامعه PyCharm برای برنامه نویسی پایتون How to use PyCharm community edition for Python programming

تمرین های اصلی برنامه نویسی پایتون Basic Python Programming Practices

  • جدول ضرب در پایتون Multiplication table in Python

  • جدول ضرب بر اساس تقاضای کاربران Multiplication table based on users demand

  • نحوه احراز هویت رمز عبور How to authenticate a Password

  • جدول ضرب را با کلیک کاربر چاپ کنید Print multiplication table with user's click

  • نحوه دریافت حداکثر و حداقل تعداد از کاربر How to get maximum and minimum number from user

  • نحوه تشخیص حروف صدادار و صامت How to detect Vowels and Consonants

  • چگونه می توان حداقل تعداد را از یک کاربر دریافت کرد How to get the minimum number from a user

  • چگونه عدد زوج و فرد را پیدا کنیم How to find even and odd number

  • نحوه ایجاد تقویم How to create a calendar

اصول نحو برنامه نویسی پایتون Basics Syntax of python programming

  • متغیرها در پایتون Variables in Python

  • رشته ها و متغیرها در پایتون Strings and Variables in Python

  • پذیرش ورودی از کاربران در پایتون Accepting input from users in Python

  • اپراتورها در پایتون Operators in Python

بیانیه های تصمیم گیری در برنامه نویسی پایتون Decision Making Statements in Python Programming

  • اگر بیانیه If statement

  • اگر غیر از بیانیه if else statement

  • عبارت elif در پایتون elif statement in python

سیستم های حلقه ای در برنامه نویسی پایتون Loop systems in Python Programming

  • حلقه For در پایتون For loop in Python

  • حلقه while در پایتون while loop in Python

  • عبارت Break در پایتون Break Statement in Python

  • ادامه بیانیه Continue Statement

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه نویسی پایتون More on Python Programming

  • ویژگی های رشته در پایتون String properties in Python

  • لیست [] در پایتون List [] in python

  • متدهای [ ] را در پایتون فهرست کنید List [ ] methods in Python

  • تاپل ها در پایتون Tuples in Python

  • فرهنگ لغت در پایتون Dictionaries in Python

توابع و ماژول ها در برنامه نویسی پایتون Functions and Modules in Python Programming

  • توابع در پایتون Functions in Python

  • ماژول ها در پایتون Modules in Python

  • توابع تعریف شده توسط کاربر در پایتون User define functions in Python

  • کاربر توابع را با آرگومان تعریف می کند User define functions with argument

  • ماژول ها و توابع را گرد کنید Round off Modules and Functions

  • ماژول زمان در پایتون Time Module in Python

  • نمونه ای از ماژول زمان در پایتون Example of Time module in Python

مدیریت فایل در برنامه نویسی پایتون File Handling in Python Programming

  • نحوه نوشتن در فایل How to write to file

  • نحوه خواندن از روی یک فایل How to read from a file

  • نحوه تغییر نام فایل How to rename a file

  • چگونه یک فایل را از سیستم خود حذف کنیم How to remove a file from your system

  • نحوه ایجاد یک پوشه How to create a folder

  • چگونه یک پوشه را از پوشه آن حذف کنیم How to remove a folder from its directory

  • نحوه رسیدگی به خطاهای برنامه How to handle program errors

  • قالب بندی چاپ Print formatting

  • فرمت تابع Function format

مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا (OOP) در پایتون Introduction to Object Oriented Programming (OOP) in python

  • کلاس Class

  • روش سازنده Constructor Method

  • ارث Inheritance

  • اضافه بار Overloading

تمرین های برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان Python Programming Practices for Beginners

  • نحوه تشخیص اعداد مثبت و منفی How to detect Positive and Negative Numbers

  • نحوه بررسی اعداد زوج و فرد How to check for Even and odd Numbers

  • چگونه بزرگترین 3 عدد را بررسی کنیم How to check for Greatest of 3 Numbers

  • چگونه تقسیم پذیری یک عدد را بررسی کنیم How to check for divisibility of a Number

  • نحوه تبدیل از درجه سانتیگراد به فارنهایت How to convert from Celsius to Fahrenheit

  • نحوه تبدیل از فارنهایت به سانتیگراد How to convert from Fahrenheit to Celsius

  • چگونه یک دماسنج ساده بسازیم How to create a simple Thermometer

  • نحوه محاسبه جرم، چگالی و حجم How to calculate Mass, Density and Volume

  • نحوه تعیین ربع یک نقطه How to determine the quadrant of a point

  • چگونه تشخیص دهیم مثلث وجود دارد یا خیر How to determine if a Triangle exist

نمایش نظرات

C، C++، C#، Java و Python Bootcamp + کتاب رایگان را کامل کنید
جزییات دوره
37.5 hours
352
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
6,569
3.8 از 5
دارد
ندارد
ندارد
Emenwa Global
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emenwa Global Emenwa Global

توسعه دهندگان ارشد با انجام این کار خود از ابتدا بیاموزید ... از این پس پروژه های واقعی بسازید! مدرسان Emenwa Global متخصصان صنعت با سالها تجربه ساخت نرم افزار در دنیای واقعی در شرکت های پیشرو در صنعت هستند. آنها همه چیزهایی را که می دانند برای آموزش هزاران دانش آموز در سراسر جهان ، مانند شما ، بیشترین تقاضای مهارت های فنی و غیر فنی (که معمولاً نادیده گرفته می شوند) را با کارآمدترین روش به اشتراک می گذارند تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید. و فرصت های شغلی جدید و بی پایان هیجان انگیز در دنیای فناوری را باز کنید ، فارغ از سابقه یا تجربه شما. Emenwa Global یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای است که خدمات جهانی را شامل برنامه نویسی رایانه ، توسعه وب سایت ، بازاریابی دیجیتال ، سئو ، تهیه محتوا ، توسعه برنامه های تلفن همراه ، شبکه و امنیت سایبری به طیف گسترده ای از افراد و شرکت ها در سراسر جهان ارائه می دهد. ما به شما کمک می کنیم تا در دنیای تجارت اینترنتی به آرزوی خود برسید و همیشه مشتریان خود را تا رضایت کامل همراهی می کنیم. تیم مهندسان ما 24/7 در خدمت شما هستند.