آیا تا به حال می خواهید که navmesh ها را از سطح خارج کنید و آنها را در فضای سه بعدی گسترش دهید؟ تکنیک های نشان داده شده در این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Octrees برای تقسیم بازگشتی فضا برای استفاده با الگوریتم A* برای یافتن مسیرها از یک مکان به مکان دیگر استفاده کنید. در تمام طول این مدت، موتور بازی Unity را دنبال میکنید تا پروژهای بسازید که Octrees را در حک کردن فضای اطراف اشیاء بازی ایجاد و تجسم میکند، قبل از توسعه یک کاراکتر ناوبری خودکار هوش مصنوعی که از A* برای مسیریابی استفاده میکند.
این دوره شامل موارد زیر است:
تئوری نمودار اکتری و درخت
نظریه گراف نقطه راه
کاربرد عملی Octrees در تقسیم فضا، در محیط یونیتی سه بعدی
نگاهی نزدیک و اجرای الگوریتم A*
توسعه کاراکترهای هوش مصنوعی که به طور مستقل فضای سه بعدی را هدایت می کنند
در پایان این دوره، شما به طور کامل از قدرت Octrees و استفاده از آنها در مسیریابی سه بعدی قدردانی خواهید کرد و می توانید آنها را در Unity پیاده سازی کنید تا شخصیت های هوش مصنوعی خود را با ناوبری خودکار توسعه دهید.
آنچه دیگران در مورد دوره های پنی می گویند:
این دوره فوق العاده است! پنی باید دست کم یکی از بهترین مربیان توسعه بازی، یونیتی و سی شارپ باشد! در مدت سه ساعت، آنقدر چیزهای زیادی یاد گرفتم که با برنامه تحصیلات تکمیلی من رقابت می کند!
بهترین کلاس Unity که شرکت کردم.
وای، سرگرم کننده ترین برنامه نویسی که تا به حال داشته ام! برای اولین بار از زمان گذراندن دوره های آنلاین متعدد در طول 4 سال، تمام چالش های پنی را با موفقیت انجام دادم. شخصاً احساس می کنم که در حال پیشرفت هستم و این به لطف توانایی تدریس حرفه ای او است.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات