آموزش مقدمه ای بر Rigging در XSI

Introduction to Rigging in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک پایه محکم ایجاد کنید و روش‌های انعطاف‌پذیر ریگ، ابزارهای مختلف تنظیم و تنظیم کاراکتر، و ملزومات ساخت کنترل‌های انیماتور پسند در XSI را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر. یک پایه محکم ایجاد کنید و روش‌های تقلب انعطاف‌پذیر، ابزارهای مختلف تنظیم و تنظیم کاراکتر، و ملزومات ساخت کنترل‌های انیماتور پسند در XSI را بیاموزید. شامل نزدیک به هفت ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان مشتاق. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی ابزار XSI Rigging. سازماندهی صحنه ها؛ کار با شماتیک؛ اشیاء والدین؛ استفاده از گروه ها؛ سیستم زنجیره استخوانی دو بعدی و سه بعدی؛ قابلیت های IK; قابلیت های FK; خواص زنجیره ای; تغییر موقعیت استخوان ها؛ انتخاب دستورات چرخش قابل اجرا. محدودیت های موقعیت؛ محدودیت های جهت گیری; محدودیت های جهت. محدودیت های موضعی؛ کنترل پارامترهای SRT. عملگرهای بردار زنجیره ای؛ نمای کلی تغییر شکل مش. پاکت نامه؛ تکنیک های پوششی؛ تنظیم مجدد پاکت نامه. درک Operator Stack. ویرایش پاکت نامه ها؛ وزن پانل رنگ; توزیع مجدد وزن ها؛ ویرایشگر وزن؛ ترکیب وزن پاکت. پاکت های آینه ای; کار با اشکال؛ مدلسازی اشکال با ابزار کامپوننت توییک. مدل سازی شکل ثانویه برای اشکال اصلاحی. راه اندازی روابط کلیدی محوری؛ کار با مجموعه کلیدهای کاراکتر. سازماندهی داده های انیمیشن نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • استفاده از قراردادهای نامگذاری جامد برای اشیا Using Solid Naming Conventions for Objects

مقدمه ای بر Rigging در XSI Introduction to Rigging in XSI

  • ایجاد نوار ابزار سفارشی و کار با لایه های Softimage Creating Custom Toolbars and Working with Softimage Layers

  • اشیاء والدین در Softimage Parenting Objects in Softimage

  • سلسله مراتب اشیاء در Softimage's Explorer و Schematic Object Hierarchies in Softimage's Explorer and Schematic

  • طراحی و ویرایش استخوان ها در Softimage Drawing and Editing Bones in Softimage

  • چسباندن اشیا به استخوان ها با استفاده از والدین در Softimage Attaching Objects to Bones Using Parenting in Softimage

  • ایجاد ریشه های شبه در زنجیره های استخوانی Creating Pseudo Roots in Bone Chains

  • جابجایی ایمن استخوان ها در Softimage Safely Repositioning Bones in Softimage

  • کار با Chain Bone Properties Working with Chain Bone Properties

  • تنظیمات نمایش برای ریشه ها و افکتورها Display Settings for Roots and Effectors

  • آشنایی با زنجیره سینماتیک Softimage Understanding Softimage's Kinematic Chain

  • زنجیره های استخوانی ترکیبی IK/FK IK/FK Blending Bone Chains

  • کاوش در ویژگی های مشترک سینماتیک Softimage Delving into Softimage's Kinematic Joint Properties

  • ایجاد یک پوسته سیم برای یک شیء کنترلی Creating a Wire Shell for a Control Object

  • اتصال هندسه به کنترل اشیاء Connecting Geometry to Control Objects

  • پاک کردن پارامترهای SRT با حالت خنثی Cleaning up SRT Parameters with Neutral Pose

  • استفاده از محدودیت موقعیت Softimage برای کنترل پارامترهای ترجمه یک شی Utilizing Softimage's Position Constraint to Control an Object's Translate Parameters

  • دستکاری چرخش یک شی با محدودیت جهت Manipulating an Object's Rotation with the Orientation Constraint

  • کنترل چرخش یک شی با موقعیت یک شی دیگر با استفاده از محدودیت جهت Softimage Controlling an Object's Rotation with Another Object's Position Using Softimage's Direction Constraint

  • محدود کردن پارامترهای SRT یک شی با محدودیت موقعیت Softimage Constraining an Object's SRT Parameters with Softimage's Pose Constraint

  • کار با Chain up Vector Working with Chain up Vector

  • استفاده از تقارن تکراری Utilizing Duplicate Symmetry

  • تغییر نام کارآمد اشیاء در Softimage Efficiently Renaming Objects in Softimage

  • فراخوانی خودکار دستکارهای SRT روی اشیاء Automatically Invoking SRT Manipulators on Objects

  • کار با مدل ها Working with Models

  • ایجاد یک پاکت برای هدایت هندسه با یک زنجیره استخوانی Creating an Envelope to Drive Geometry with a Bone Chain

  • ویژگی های پاکت نامه - تخصیص خودکار پاکت Envelope Attributes - Automatic Envelope Assignment

  • برگرداندن مش های پاکت دار به موقعیت مرجع آنها Returning Enveloped Meshes to Their Reference Pose

  • راه حل جایگزین برای برگرداندن پاکت نامه ها به موقعیت مرجع Alternative Solution for Returning Envelopes to Their Reference Pose

  • اصلاح وزن پاکت Modifying Envelope Weights

  • استفاده از ویرایشگر وزن Utilizing the Weight Editor

  • تخصیص مجدد وزن‌های تأثیر به راس‌ها به صورت محلی Locally Reassigning Influence Weights to Vertices

  • ترکیب وزنه های تاثیر Blending Influence Weights

  • Mirroring Weights در Softimage Mirroring Weights in Softimage

  • صادرات وزن Exporting Weights

  • افزودن و حذف تغییر شکل دهنده های پاکت Adding and Removing Envelope Deformers

  • ایجاد اشکال در Softimage Creating Shapes in Softimage

  • روشی جایگزین برای ایجاد اشکال Alternative Way for Creating Shapes

  • روابط کلیدی رانده شده از طریق عبارات ساده Driven Key Relationships via Simple Expressions

  • روابط کلیدی رانده شده با ویرایشگر اتصال پارامتر Driven Key Relationships with the Parameter Connection Editor

  • استفاده از کلیدهای تغییر شکل برای تصحیح تغییر شکل ها Using Deform Keys to Correct Deformations

  • درک خوشه ها Understanding Clusters

  • کار با Cage Deformers Working with Cage Deformers

  • کار با زنجیره های سه بعدی Working with 3D Chains

  • پاک کردن پارامترهای شی برای انیمیشن Cleaning up Object Parameters for Animation

  • استفاده از مجموعه کلیدهای کاراکتر برای سازماندهی داده های انیمیشن Using Character Key Sets to Organize Animation Data

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Rigging در XSI
جزییات دوره
6h 56m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.