آموزش فنون و گردش کار مدل سازی Fusion 360

Fusion 360 Modeling Techniques and Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Fusion 360 ابزاری اساسی برای طراحی محصول است. در این دوره ، آرام گوگانیان ، طراح از دوچرخه سواری Predator ، بینندگان را به تکنیک های مهمی برای ساخت مدل های مبتنی بر شکل می آموزد که می توانند در فرآیند طراحی در Fusion 360 به راحتی اصلاح شوند. ابتدا بیاموزید که چگونه از یک طرح به عنوان بلوک اصلی هندسه خود استفاده کنید. سپس نحوه استفاده از ابزارهای مدل سازی سطح Fusion - Extrude ، Offset ، Stitch ، Sweep و موارد دیگر - را برای تبدیل طرح خود به بدنه های سه بعدی کشف کنید. آرام همچنین نحوه ایجاد برش با ابزار Pipe و Split را نشان می دهد. به علاوه ، نحوه وارد کردن قطعات برای طرح خود را از پرونده های STEP شخص ثالث ، ایجاد اشکال صاف با T-splines و پیوستن قطعات اجزا به یک مجموعه منسجم یاد بگیرید. فصل پاداش را که شامل نکاتی برای وارد کردن مدل ها از سایت های خارجی برای شارژ بیش از حد جریان کاری Fusion 360 است ، بررسی کنید.
موضوعات شامل:
  • طراحی در Fusion 360
  • طراحی سه بعدی
  • گرفتن دید 360 درجه با Revolve
  • هندسه اکسترود کردن ، بلند کردن و جبران کردن
  • جاروبرقی
  • برش مدلهای جامد
  • وارد کردن پرونده های STEP
  • رویه با T-splines
  • اتصال مفصل ها و مجامع جز component

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • استفاده از Fusion 360 برای طراحی محصول Using Fusion 360 for product design

  • نکات مربوط به سازماندهی پرونده File organization tips

  • در حال اجرا Fusion در رایانه خود Running Fusion on your computer

1. ترسیم کردن 1. Sketching

  • اصول طرح: از مبدا شروع کنید Sketch fundamentals: Start from origin

  • ابعاد و محدودیت ها Dimensions and constraints

  • ترسیم سه بعدی 3D sketching

  • ابعاد و پارامترهای کاربر Dimensions and user parameters

2. مدل سازی جامد: چرخش 2. Solid Modeling: Revolve

  • طرح Sketch

  • استفاده از طرح برای مدیریت هندسه دقیق Using a sketch to manage precision geometry

  • چرخش Revolve

3. مدلسازی سطح: اکسترودرها ، بالابرها و جابجایی ها 3. Surface Modeling: Extrudes, Lofts, and Offsets

  • طراحی بر اساس صفحه ساخت Sketching based on a construction plane

  • اکسترود کردن Extrude

  • ابزار افست سطح Surface Offset tool

  • هواپیمای افست Offset plane

  • بالابر برای کنترل سطوح داخلی Lofting to control inner surfaces

  • کوک Stitch

4. مدل سازی سطح: رفت و برگشت 4. Surface Modeling: Sweeps

  • ایجاد هواپیماهای ساختمانی مرجع Creating reference construction planes

  • ایجاد هواپیماهای ساختمانی مرجع Creating reference construction planes

  • طرح ها و خطوط مقطعی برای مسیر رفت و برگشت Cross-section sketches and splines for path of sweep

  • وسیع Sweeping

5. برش مدل جامد: لوله نشیمن و براکت پایین 5. Solid Model Cutting: Seat Tube and Bottom Bracket

  • ابزار لوله Pipe tool

  • هواپیما و طرح ساخت Construction plane and sketch

  • افست و طرح Offset and sketch

  • بالابر و دوخت Lofting and stitching

  • ابزار تقسیم Split tool

  • ابزار لوله (BB) Pipe tool (BB)

  • ابزار رزوه (BB) و پخ Threading tool (BB) and chamfer

6. وارد کردن مرحله مرحله 6. Importing Step Files

  • وارد کردن پرونده ها Importing files

  • موقعیت یابی و گرفتن بر اساس طرح Positioning and capturing based on sketch

7. رویه با T-Splines 7. Surfacing with T-Splines

  • ابزار لوله Pipe tool

  • دستکاری اشکال لوله Manipulating tube shapes

  • ایجاد و تنظیم ضخامت دیواره Creating and adjusting wall thickness

  • آینه کاری و تکثیر Mirroring and duplicating

8. اتصالات و مجامع قطعات 8. Component Joints and Assemblies

  • پیوند دادن م componentsلفه ها با طرح Linking components to sketch

  • اصلاح قطعات با ابزار Split Body Trimming parts with Split Body tool

نتیجه Conclusion

  • ابزار مورد استفاده Tools used

اطلاعات جایزه Bonus Info

  • وارد کردن مدلها از سایتهای خارجی Importing models from external sites

نمایش نظرات

آموزش فنون و گردش کار مدل سازی Fusion 360
جزییات دوره
2h 17m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,784
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aram Goganian
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aram Goganian Aram Goganian

بنیانگذار ، طراح اصلی و مهندس دوچرخه سواری درنده آرام گوگانیان بنیانگذار Predator Cycling ، تولید کننده دوچرخه های پیشرفته الیاف کربن است.

آرام Predator را از خانه خود در سال 2005 آغاز کرد. او در 15 سال گذشته طراح و مهندس اصلی Predator بوده است و جعل می کند مفاهیم فناوری جدید در ساخت دوچرخه با استفاده از ماشینکاری CNC و توسعه سه بعدی از طریق & nbsp؛ Fusion & nbsp؛ 360 & nbsp؛ همراه با پروتکل IoT Industry 4.0 در جهت تولید "کارخانه هوشمند". آرام بیش از 1100 دوچرخه ساخته ، بیش از 3000 قاب تعمیر کرده و فرمان های مخصوص پیست مخصوص بازی های المپیک 2016 ریو ساخته است. آرام قصد دارد نوآوری دوچرخه سواری را با استفاده از Autodesk Fusion 360 و مکانیک ساده و همچنین ادامه آزمایش فرآیندهای مکانیکی جدید پیش ببرد. علاوه بر دوچرخه سواری ، Predator برنامه های گردش کار تولید پویا را در صنایع پزشکی ، هوافضا و نظامی ایجاد کرده است.