آموزش سرعت بخشیدن به خط تولید شخصیت در مایا

Accelerating the Character Creation Pipeline in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با نشان دادن چگونگی استفاده از یک برنامه تولید شخصیت (Mixamo Fuse Basic) همراه با مایا ، Mudbox و فتوشاپ برای توسعه کارآمد روند تولید شخصیت را توسعه دهیم ... در این آموزش مایا ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با نشان دادن چگونگی استفاده از برنامه تولید شخصیت (Mixamo Fuse Basic) همراه با مایا ، Mudbox و فتوشاپ ، روند توسعه شخصیت را تسریع کنیم تا به طور کارآمد یک مدل شخصیت کاملاً تحقق پذیر و قابل ساخت را توسعه دهیم. در طول مسیر ، ما از مایا برای تنظیم نقشه های UV ، مدل لباس و در نهایت ارائه مدل شخصیت استفاده خواهیم کرد. ما همچنین از Mudbox برای ساختن چین های پارچه ای گسترده و رنگ آمیزی نقشه های عادی با فرکانس بالا استفاده خواهیم کرد. با پایان این آموزش مایا ، شما نه تنها یک مدل شخصیت کاملاً تحقق یافته خواهید داشت ، بلکه همچنین درک کاملی از نحوه ایجاد شخصیت های شخصی خود به سرعت و کارآیی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، Mudbox ، میکسامو فیوز ، فتوشاپ.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سرعت بخشیدن به خط تولید شخصیت در مایا Accelerating the Character Creation Pipeline in Maya

  • تشکیل سر با فیوز میکسامو Forming the Head with Mixamo Fuse

  • مدل سازی بدن Modeling the Body

  • افزودن لباس ، بافت و صادرات Adding Clothing, Texturing, and Export

  • ویرایش مش در مایا Editing the Mesh in Maya

  • استخراج ژاکت مش در مایا Extracting the Sweater Mesh in Maya

  • ویرایش ژاکت در مایا Editing the Sweater in Maya

  • افزودن سجاف گردن به ژاکت Adding a Neckline Hem to the Sweater

  • ایجاد دستکش Creating Gloves

  • تنظیم مجدد نقشه های بافت و UV Rearranging Texture Maps and UVs

  • ادامه بافت و UV Continuing Textures and UVs

  • تغییر بافت چشم Switching Eye Textures

  • ویرایش نهایی UV و تغییر نام هندسه Final UV Edits and Geometry Renaming

  • ذخیره نقشه های بافت فردی Saving Individual Texture Maps

  • ایجاد چهره Creating the Face Paint

  • طراحی صورت Stenciling the Face Design

  • نرم کننده چین و چروک و منافذ نقاشی Softening Wrinkles and Painting Pores

  • تنظیم رنگ خاص Adjusting Specular Color

  • مجسمه های تاشو ژاکت Sculpting Sweater Folds

  • اتمام مجسمه ژاکت Finishing the Sweater Sculpt

  • استخراج نقشه ها و تنظیم برای Paint Extracting Maps and Setting up to Paint

  • ایجاد شابلون های پارچه ای ، راه راه و سجاف Creating Cloth, Stripe, and Hem Stencils

  • نقاشی نقشه های دست انداز Painting Bump Maps

  • خطوط نقاشی روی ژاکت Painting Stripes on Sweater

  • افزودن رنگ و بافت خاص Adding Specular Color and Textures

  • استخراج انسداد محیط Extracting Ambient Occlusion

  • ارائه شخصیت ما Rendering Our Character

نمایش نظرات

آموزش سرعت بخشیدن به خط تولید شخصیت در مایا
جزییات دوره
3h 59m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eric Kunzendorf Eric Kunzendorf

پروفسور انیمیشن-Jacksonville U.