لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Substance Designer 2017 آموزش
Substance Designer 2017 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره آموزشی نمای کاملی از Substance Designer ، نسخه 2017 برنامه را ارائه می دهد. هنرمندان با بافت جدید می توانند از این دوره برای شروع کار در این زمینه استفاده کنند ، در حالی که هنرمندان باتجربه نکات و ترفندهای پیشرفته زیادی برای ارتقا skills سطح مهارت های خود پیدا می کنند.
مربی Joel Bradley با مروری بر نمودار یک ماده از پیش ساخته شده ، نشان دادن نقاط قوت و گردش کار غیر مخرب Substance Designer ، و قدم زدن در اصول مانند پیمایش در رابط Substance Designer ، تنظیم تنظیمات مهم ، وارد کردن مش و نقشه و استفاده از 2D ، 3D ، و نماهای نمودار. سپس او به آرایه بزرگی از گره های اساسی "اتمی" در Substance Designer از جمله گره های Blend ، Curve ، Slope Blur ، Normal ، Gradient و Water Level منتقل می شود. این گره ها قلب جریان کار Substance Designer را تشکیل می دهند. سپس بیاموزید که چگونه یک پانورامای سفارشی از ابتدا ایجاد کنید ، و موضوعات پیشرفته تری مانند مواد MDL ، توابع و نقشه های FX را کاوش کنید. سرانجام ، جوئل با قرار دادن ماده ای برای استفاده دوره را خاتمه می دهد. در مورد مزایای استفاده از پرونده مواد منتشر شده (SBSAR) نسبت به بیت مپ های سخت رمزگذاری شده برای مواد درون بازی اطلاعات کسب کنید و نحوه وارد کردن بسته مواد به موتور بازی مانند Unreal را ببینید.
موضوعات شامل:
انتخاب الگوی نمودار li>
وارد کردن مش و نقشه li>
پیمایش در کاوشگر و کتابخانه li>
کار با نمای نمودار li>
استفاده از نماهای سه بعدی و 2 بعدی li>
استفاده از گره های اتمی li>
ایجاد و ترکیب موارد عادی li>
ترکیب اشکال با هم li>
ایجاد مواد MDL
ساختن نقشه FX
انتشار ماده li>
استفاده از ماده ای در موتور بازی مانند Unreal
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. 2017.1 تا 2.1 به روز رسانی
1. 2017.1 to 2.1 Updates
خوش آمدی
Welcome
پرونده های تمرینی به روز شده است
Updated exercise files
UI: رابط بیکر
UI: Baker interface
UI: منبع بازنشانی بیکر
UI: Baker reset resource
نمایش 2D: کاشی کاری را فعال و غیرفعال کنید
2D View: Enable and disable tiling
الگوهای: آسفالت قوس
Patterns: Arc Pavement
الگوهای: Cube 3D
Patterns: Cube 3D
الگوهای: Gradient Linear 3
Patterns: Gradient Linear 3
الگوهای: شکل شکل
Patterns: Shape Mapper
الگوهای: دایره شکافی جدید
Patterns: New Splatter Circular
نمودار: کپی و چسباندن به نمودارها
Graph: Copy and paste to graphs
الگوهای: ستاره
Patterns: Star
الگوهای: تولید کننده خراش ها
Patterns: Scratches generator
تنظیمات: هیستوگرام را انتخاب کنید
Adjustments: Histogram Select
اثرات: پر کردن سیل
Effects: Flood Fill
اثرات: پر کردن سیل به شیب
Effects: Flood Fill to Gradient
اثرات: پر کردن سیل به رنگ تصادفی
Effects: Flood Fill to Random Color
Tile Sampler: ورودی چند تصویر
Tile Sampler: Multi-image input
2. اجمالی شروع سریع مواد
2. Quick Start Substance Overview
با استفاده از اشکال
Using shapes
با استفاده از ورودی های سفارشی
Using custom inputs
مزایای گره multiswitch
Advantages of the multiswitch node
گره های 2D تحول
Transformation 2D nodes
پوشش داخلی پانل
Inner-panel masking
ایجاد جزئیات در لبه
Creating edge detailing
پوشش لبه
Edge masking
نسل پرچ
Rivet generation
ایجاد نقشه عادی
Normal map creation
ایجاد پراکنده
Diffuse creation
انسداد محیط
Ambient occlusion
3. تنظیم طراح مواد
3. Substance Designer Setup
گفتگوی خوش آمدید
The Welcome dialogue
تنظیمات برگزیده و تنظیم مهم
Preferences and important setup
بسته بندی مواد چیست؟
What is a Substance Package?
نمودار ماده چیست؟
What is a substance graph?
انتخاب الگوی صحیح نمودار
Choosing the correct graph template
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات