آموزش جاوا اسکریپت در حال حرکت: اشیاء

JavaScript on the Go: Objects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در جاوا اسکریپت، (تقریبا) همه چیز یک شی است، اما آنها با اشیاء در سایر زبان های برنامه نویسی یکسان نیستند. اگر در مورد نحوه شروع کار با اشیاء در جاوا اسکریپت سردرگم هستید، این دوره برای شما طراحی شده است. مربی Guil Hernandez یک نمای کلی از این مفهوم اساسی کدنویسی که اغلب اشتباه فهمیده می شود به شما ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه اشیاء جاوا اسکریپت را برای شما کار کنند.

دریابید که چرا شما تنها توسعه‌دهنده‌ای نیستید که در مورد روشی که جاوا اسکریپت به اشیاء نزدیک می‌شود، گیج شده‌اید، و اصول این ساختار کمی عجیب اما حیاتی در قلب برنامه‌نویسی شی‌گرا را بررسی کنید. در مورد ایجاد نمونه های شی جدید، استفاده از نحو لغوی شی، تعریف اشیا با تابع سازنده، ادغام دو یا چند شی، تکرار روی اشیا، تعریف اشیاء با مدل های وراثت مبتنی بر کلاس یا نمونه اولیه، و غیره جمع آوری کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا مهارت های کدنویسی جدید خود را به کار بگیرید و فرصت هایی را برای ادامه یادگیری کشف کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • کشف اشیاء جاوا اسکریپت Uncovering JavaScript objects

  • تقریباً همه چیز در جاوا اسکریپت یک شی است Almost everything in JavaScript is an object

  • رویکردهای برنامه نویسی شی گرا و مبتنی بر نمونه اولیه Object-oriented and prototype-based programming approaches

1. توصیف و استفاده از اشیاء جاوا اسکریپت 1. Describing and Using JavaScript Objects

  • وراثت در جاوا اسکریپت Inheritance in JavaScript

  • مفعول به معنای واقعی کلمه The object literal

  • یک شی را با استفاده از تابع سازنده تعریف کنید Define an object using a constructor function

  • ایجاد اشیاء با استفاده از یک شی موجود به عنوان نمونه اولیه Create objects using an existing object as the prototype

  • دو یا چند شی جاوا اسکریپت را در یک شی جدید ادغام کنید Merge two or more JavaScript objects into a new object

  • روش های رایج برای تکرار روی اشیا Common ways to iterate over objects

  • کلاس های جاوا اسکریپت JavaScript classes

  • وراثت مبتنی بر کلاس در مقابل وراثت مبتنی بر نمونه اولیه Class-based vs. prototype-based inheritance

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش جاوا اسکریپت در حال حرکت: اشیاء
جزییات دوره
39m
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Guil Hernandez Guil Hernandez

برنامه نویس و مدرس نرم افزار.

Guil Hernandez توسعه دهنده و مربی نرم افزار است.

در حال حاضر یک مدیر برنامه آموزشی و خالق دوره در Scrimba، Guil بیش از 15 سال تجربه در صنعت فناوری دارد و اشتیاق به یادگیری و توانمندسازی افراد از طریق فناوری و راهنمایی را حفظ می کند. او دوره ها و کارگاه های برنامه نویسی را که توسط صدها هزار دانش آموز در سراسر جهان برگزار می شود، ایجاد کرده است و در جلسات و کنفرانس ها در سراسر ایالات متحده در مورد یادگیری و توسعه صحبت کرده است. Guil همچنین به عنوان یک مربی برنامه برای Code Palm Beach، یک سازمان غیرانتفاعی که دانش‌آموزان K-12 را با برنامه‌نویسی کامپیوتر آشنا می‌کند، داوطلب می‌شود.