لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا: رندر داخلی
Maya: Rendering Interiors
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نور ویژگی های بیشتری از آنچه شما فکر می کنید: دما ، روشنایی و نفوذ ، فقط سه مورد را ذکر می کنم. وقتی نوبت به تکرار آن در دنیای دیجیتال می رسد ، شما به مواد قوی و ابزار روشنایی نیاز دارید و مایا هر دو را ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد را در صحنه های داخلی ، از نور مستقیم روز ، تکرار کنید. بعد از تولید تفاسیر روشنایی روز ، آدام کرسپی نشان می دهد که چگونه می توان صحنه را با چراغ های داخلی مناسب برای عکس های شب یا غروب روشن کرد و سپس از پورتال های آسمان برای ایجاد نور غیرمستقیم نرم که از پنجره ها شکوفا می شود استفاده کرد. او با ارائه تصویری ویژه ، ماسک و انسداد محیط پیگیری می کند ، و سپس نشان می دهد که چگونه می توان رندرها را در Adobe After Effects و The Foundry Nuke ترکیب کرد.
موضوعات شامل:
ایجاد و استفاده از مواد با جلای و درخشش li>
ایجاد یک سیستم ذهنی پرتو ذهنی li>
پرتاب نور از وسایل داخلی li>
روشنایی با پورتال های آسمان li>
ایجاد گذرگاه رندر انسداد محیط li>
تنظیم دقیق جمع آوری نهایی و روشنایی li>
آهنگسازی در Nuke و After Effects
افزودن عمق میدان ، موارد برجسته و درخشش li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Welcome
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
What you should know before watching this course
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Using the exercise files
1. ایجاد و استفاده از مواد
1. Creating and Applying Materials
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Assessing the design possibilities
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Changing the rendering engine
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating basic paint sheens and colors
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adding luster to wood
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Polishing metals and metallic finishes
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Making glass sparkle and shine
2. روشنایی در نور مستقیم خورشید
2. Lighting in Direct Sunlight
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating the daylight system and positioning the sun
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Softening the sun and shadows
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adjusting the photographic exposure for stylized imagery
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Using Global Illumination and Final Gathering to change the lighting
3. عکس های شب روشنایی و غروب
3. Lighting Night and Dusk Shots
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Casting light from interior fixtures
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Lighting from pendant fixtures
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating a low sun with a directional light
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adjusting luminous and lit surfaces
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Fine-tuning photographic exposure for dusk
4. نورپردازی با پرتال های آسمان
4. Lighting with Sky Portals
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adding the Physical Sky shader and photographic exposure
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating sky portals by the direction of light
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Testing the luminance and balancing the lighting
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adding interior lighting accents
5. روشنایی و ارائه گذرگاه های اضافی برای آهنگسازی
5. Lighting and Rendering Additional Passes for Compositing
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating an ambient-occlusion override material
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Creating an ambient-occlusion rendering pass with custom materials
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Lighting a custom specular pass for sparkle
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Setting up custom masks for compositing flexibility
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Fine-tuning the final gather and lighting
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Caching the final gather and rendering the image passes
6. آهنگ سازی و ارسال اثر در نوک
6. Compositing and Post Effects in Nuke
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Rendering a depth pass in Maya software
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Rendering the composited images
7. آهنگسازی و ارسال اثر در اثرات بعدی
7. Compositing and Post Effects in After Effects
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Importing the imagery and arranging the layers
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Importing the imagery and arranging the layers
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Setting blending modes and adjusting opacity
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Setting blending modes and adjusting opacity
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Fine-tuning color using rendered masks
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Fine-tuning color using rendered masks
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adding depth of field
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Adding depth of field
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Putting on the final polish with glinting highlights and glow
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Putting on the final polish with glinting highlights and glow
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Rendering the composited animation
درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها
Viewing the final rendered animation
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات