آموزش مایا: رندر داخلی

Maya: Rendering Interiors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نور ویژگی های بیشتری از آنچه شما فکر می کنید: دما ، روشنایی و نفوذ ، فقط سه مورد را ذکر می کنم. وقتی نوبت به تکرار آن در دنیای دیجیتال می رسد ، شما به مواد قوی و ابزار روشنایی نیاز دارید و مایا هر دو را ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد را در صحنه های داخلی ، از نور مستقیم روز ، تکرار کنید. بعد از تولید تفاسیر روشنایی روز ، آدام کرسپی نشان می دهد که چگونه می توان صحنه را با چراغ های داخلی مناسب برای عکس های شب یا غروب روشن کرد و سپس از پورتال های آسمان برای ایجاد نور غیرمستقیم نرم که از پنجره ها شکوفا می شود استفاده کرد. او با ارائه تصویری ویژه ، ماسک و انسداد محیط پیگیری می کند ، و سپس نشان می دهد که چگونه می توان رندرها را در Adobe After Effects و The Foundry Nuke ترکیب کرد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد و استفاده از مواد با جلای و درخشش
  • ایجاد یک سیستم ذهنی پرتو ذهنی
  • پرتاب نور از وسایل داخلی
  • روشنایی با پورتال های آسمان
  • ایجاد گذرگاه رندر انسداد محیط
  • تنظیم دقیق جمع آوری نهایی و روشنایی
  • آهنگسازی در Nuke و After Effects
  • افزودن عمق میدان ، موارد برجسته و درخشش

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Welcome

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها What you should know before watching this course

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Using the exercise files

1. ایجاد و استفاده از مواد 1. Creating and Applying Materials

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Assessing the design possibilities

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Changing the rendering engine

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating basic paint sheens and colors

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adding luster to wood

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Polishing metals and metallic finishes

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Making glass sparkle and shine

2. روشنایی در نور مستقیم خورشید 2. Lighting in Direct Sunlight

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating the daylight system and positioning the sun

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Softening the sun and shadows

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adjusting the photographic exposure for stylized imagery

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Using Global Illumination and Final Gathering to change the lighting

3. عکس های شب روشنایی و غروب 3. Lighting Night and Dusk Shots

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Casting light from interior fixtures

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Lighting from pendant fixtures

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating a low sun with a directional light

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adjusting luminous and lit surfaces

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Fine-tuning photographic exposure for dusk

4. نورپردازی با پرتال های آسمان 4. Lighting with Sky Portals

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adding the Physical Sky shader and photographic exposure

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating sky portals by the direction of light

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Testing the luminance and balancing the lighting

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adding interior lighting accents

5. روشنایی و ارائه گذرگاه های اضافی برای آهنگسازی 5. Lighting and Rendering Additional Passes for Compositing

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating an ambient-occlusion override material

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Creating an ambient-occlusion rendering pass with custom materials

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Lighting a custom specular pass for sparkle

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Setting up custom masks for compositing flexibility

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Fine-tuning the final gather and lighting

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Caching the final gather and rendering the image passes

6. آهنگ سازی و ارسال اثر در نوک 6. Compositing and Post Effects in Nuke

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Rendering a depth pass in Maya software

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Rendering the composited images

7. آهنگسازی و ارسال اثر در اثرات بعدی 7. Compositing and Post Effects in After Effects

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Importing the imagery and arranging the layers

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Importing the imagery and arranging the layers

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Setting blending modes and adjusting opacity

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Setting blending modes and adjusting opacity

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Fine-tuning color using rendered masks

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Fine-tuning color using rendered masks

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adding depth of field

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Adding depth of field

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Rendering the composited animation

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Viewing the final rendered animation

نتیجه Conclusion

  • درک پشته فیلتر و مخلوط از پیش تنظیم ها Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: رندر داخلی
جزییات دوره
3h 21m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
43,391
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.