لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نمونه اولیه یک برنامه موبایل CRM با Framer
Prototype a CRM Mobile App with Framer
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای ایجاد نمونه های پیچیده برای برنامه های CRM موبایل می توانید از Framer استفاده کنید. با نحوه ساختن ماکت ، شبیه سازی تعاملات با انیمیشن ها ، مفاهیم نمونه اولیه و موارد دیگر آشنا شوید. امانوئل هنری ، مربی ، روش تحقیق در مورد رنگ ها ، سبک ها و فونت ها را برای یافتن موارد مناسب برای پروژه شما جستجو می کند. وی همچنین نحوه ایجاد پیمایش و نمایش ، افزودن ورودی با کمک کلاس و افزودن انیمیشن و تعاملات را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
تحقیق درباره رنگها ، سبک ها و قلم های رابط کاربری li>
استفاده از دارایی های موجود در Framer
ایجاد دیدگاه li>
افزودن پیمایش li>
استفاده از کلاسها و حلقه ها li>
وارد کردن ماژول برای گسترش Framer
ایجاد ورودی li>
افزودن نمای جزئی li>
افزودن تعاملات نهایی li>
متحرک سازی با عملکرد li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. طراحی کلی UX / UI
1. Overall UX/UI Design
تحقیقات الهام بخش
Inspiration research
تحقیق در مورد رنگ و سبک
Color and style research
تحقیق قلم
Font research
دارایی های موجود برای استفاده در Framer
Assets available for use in Framer
2. ایجاد نمای اصلی
2. Main Views Creation
نماهای اولیه و زبانه ایجاد کنید
Create initial views and tabbar
مؤلفه جریان را برای ناوبری اضافه کنید
Add flow component for navigation
کلاس و حلقه ها را برای ایجاد لیست افراد ایجاد کنید
Class and loops to create people list
چالش: لیست شرکت ها را ایجاد کنید
Challenge: Create the company list
راه حل: لیست شرکت را ایجاد کنید
Solution: Create the company list
3. تعامل CRM
3. CRM Interactions
برای گسترش فریمر یک ماژول وارد کنید
Import a module to extend Framer
ورودی ها را در فرم شخص اضافه شده ما ایجاد کنید
Create inputs in our add person form
نمای جزئیات را اضافه کنید
Add the detail view
تعامل نهایی را اضافه کنید
Add the final interactions
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات