آموزش سی شارپ: استفاده از کلاس‌ها، روش‌ها، اشیاء و حلقه‌ها (تعاملی)

C#: Using Classes, Methods, Objects, and Loops (Interactive)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: کار با کلاس‌ها، متدها، گروه‌های اشیاء، حلقه‌ها و اضافه‌بارهای متد را برای ایجاد یک برنامه کنسول سی شارپ برای ردیابی باندها بیاموزید. کار با کلاس‌ها، متدها، گروه‌های اشیاء، حلقه‌ها و روش‌های اضافه بار برای ایجاد یک برنامه کنسول C# را بیاموزید. برای باندهای ردیابی این دوره تعاملی قبلاً به عنوان Keeping It Classy With C# در Code School شناخته می شد.

سرفصل ها و درس ها

مواد و روش ها Methods

  • مواد و روش ها Methods

  • چالش: اعلام یک روش Challenge: Declaring a Method

  • چالش: نوع بازگشت باطل Challenge: Void Return Type

کلاس ها Classes

  • کلاس ها Classes

  • چالش: اعلام کلاس Challenge: Declaring a Class

  • چالش: دسترسی به اصلاح کننده ها Challenge: Access Modifiers

  • چالش: روش فراخوانی کلاس Challenge: Calling a Class Method

گروه های اشیاء Groups of Objects

  • گروه های اشیاء Groups of Objects

  • چالش: ایجاد یک آرایه Challenge: Creating an Array

  • چالش: ایجاد یک لیست Challenge: Creating a List

حلقه ها Loops

  • حلقه ها Loops

  • چالش: حلقه Foreach Challenge: Foreach Loop

روش اضافه بار Method Overloads

  • روش اضافه بار Method Overloads

  • چالش: روش اضافه بار Challenge: Method Overload

نمایش نظرات

آموزش سی شارپ: استفاده از کلاس‌ها، روش‌ها، اشیاء و حلقه‌ها (تعاملی)
جزییات دوره
0h 39m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
3.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Eric Fisher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eric Fisher Eric Fisher

اریک یک توسعه دهنده نرم افزار است که علاقه زیادی به یادگیری و بهبود دارد. وقتی او کد نمی نویسد، او را در حال بازی های رایانه ای، گیتار، دیسک گلف یا یادگیری چیزهای جدید خواهید دید. او همچنین زمانی را برای سخنرانی در کنفرانس‌ها، گروه‌های کاربری محلی، و مدارس ابتدایی و راهنمایی برای ترویج آموزش و خودسازی اختصاص می‌دهد.