لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش گردش کار مفهوم کاراکتر برای بازی ها در فتوشاپ
Character Concepting Workflows for Games in Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش فتوشاپ به اصول اولیه طراحی یک شخصیت بازی ویدیویی با استفاده از فتوشاپ به عنوان ابزار طراحی و نقاشی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5. در این آموزش فتوشاپ به اصول اولیه طراحی یک شخصیت بازی ویدیویی با استفاده از فتوشاپ به عنوان یک ابزار طراحی و نقاشی خواهیم پرداخت. ما در مورد موضوعاتی مانند طراحی، طراحی، تکنیک های رندر و برگه های مدل های املایی یاد خواهیم گرفت. ما با مرحله طراحی اکتشافی شروع میکنیم، که مرحلهای است که در آن هنرمند مفهومی طرحهای آزاد در مقیاس خاکستری را برای انتقال ایدهها به تیم تولید میکند. سپس آن طرح را از یک ایده خام به یک قطعه هنری مفهومی کاملاً تحقق یافته تبدیل می کنیم. از آنجا، ما طراحی را به بخش کلیدی هنر مفهومی شخصیت بازی های ویدیویی خواهیم برد: املا. در پایان این آموزش نگاهی به خط لوله استودیو بازی های ویدیویی معمولی خواهیم انداخت و نکات و تکنیک های متعددی را برای کارآمد بودن در محیط تولید بازی های ویدیویی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
گردش کار مفهوم کاراکتر برای بازی ها در فتوشاپ
Character Concepting Workflows for Games in Photoshop
نگاهی به یک سناریوی رایج در محیط استودیو بازی
Looking at a Common Scenario in a Game Studio Environment
اولین سبک طراحی: با استفاده از یک برس پهن برای مسدود کردن طرح ها
First Sketching Style: Using a Broad Brush to Block out Sketches
اولین سبک طراحی: ادامه به اصلاح طرح ما
First Sketching Style: Continuing to Refine Our Sketch
سبک طراحی دوم: ایجاد یک سیلوئت جالب
Second Sketching Style: Creating an Interesting Silhouette
دومین سبک طراحی: ادامه ایجاد طرح ما
Second Sketching Style: Continuing to Create Our Sketch
سبک سوم طراحی: خشن کردن در طرح ما
Third Sketching Style: Roughing in Our Sketch
سبک سوم طراحی: تمیز کردن خط نقاشی ما
Third Sketching Style: Cleaning up Our Line Drawing
شروع به اصلاح طرح خود به یک نقاشی مفهومی
Starting to Refine Our Sketch into a Concept Painting
ایجاد مقداری عمق برای افزایش علاقه بصری
Establishing Some Depth for Added Visual Interest
ادامه افزودن جزئیات و اصلاح
Continuing to Add Details and Refinement
در حال اتمام نقاشی مفهومی ما
Finishing up Our Refined Concept Painting
شروع به ساختن یک برگه مدل املایی
Starting to Build an Orthographic Model Sheet
استفاده از عکس ها برای افزودن سریع جزئیات
Using Photographs to Add Detail Quickly
افزودن جزئیات بیشتر در برگه مدل ارتوگرافی ما
Adding More Detail on Our Orthographic Model Sheet
اتمام نمای جلو و شروع از نمای جانبی
Finishing up the Front View and Starting on the Side View
افزودن جزئیات در نمای جانبی و نمای پشت
Adding Detail on the Side View and the Back View
بررسی پروژه و افکار نهایی ما
Reviewing Our Project and Final Thoughts
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
اریک چیانگ یک هنرمند مفهومی ساکن لس آنجلس، کالیفرنیا است. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده طراحی مرکز هنر، او در 6 سال گذشته در صنعت بازی های ویدیویی و فیلم کار کرده و دنیاها و شخصیت هایی را که در آنها زندگی می کنند طراحی کرده است. مشتریان او شامل Activision، Blizzard Entertainment، Electronic Arts، THQ، Liquid Entertainment، Dreamworks و The Aaron Sims Company هستند. برخی از آثار او عبارتند از Rise of the Argonauts، Marvel Ultimate Alliance 2، Transformers 3 و Sorcery. او در حال حاضر یک هنرمند ارشد مفهومی در Treyarch است.
نمایش نظرات