Jayesh یک هنرمند سه بعدی با انگیزه و پرشور است و توانایی توسعه دارایی های 2D/3D با کیفیت بالا ، زندگی مانند شخصیت های 3D و انیمیشن ها و همچنین داشتن درک خوبی از هنر بازی ها و روند آن را دارد. او از مهارت هنری و توانایی فنی لازم برای ایجاد محتوای محرک بصری برخوردار است که بازی را تشدید می کند. وی دانش گسترده ای در مورد نرم افزارهایی مانند 3ds Max ، Photoshop و Unreal Engine دارد. جایش بیش از ده سال است که مهارت خود را به عنوان یک هنرمند 2D و 3D توسعه می دهد. اشتیاق وی برای یادگیری مهارت های جدید او را بیش از هفت سال به تدریس واداشت ، جایی که او این فرصت را داشت که این مهارت ها را با دانش آموزان مشتاق کسب آنها به اشتراک بگذارد. او مهارت های بسیار بالایی در مدل سازی سه بعدی (دارایی ها ، مواد آلی ، وسایل نقلیه و شخصیت ها) ، بافت و انیمیشن دارد که به چند مورد اشاره می کند. او روی عناوین مختلف بازی مستقل کار کرده و دیدگاه تازه ای را به تکنیک های نرم افزاری سنتی آورده است. هدف او این است که فرایند یادگیری را برای افراد مبتدی تا حد امکان برای متخصصان در دسترس قرار دهد.
نمایش نظرات