آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max 2017

Modeling Cartoon Props in 3ds Max 2017

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جریان های کاری مورد استفاده در ایجاد مدل های پایه سه بعدی کارتونی را درک کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه گردش کار مورد استفاده در ایجاد مدل های سه بعدی کارتون را درک کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. اگر تا به حال می خواهید مدل های سه بعدی سبکی را برای استفاده در بازی ها، انیمیشن ها یا فیلم ها ایجاد کنید، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی، Modeling Cartoon Props in 3ds Max 2017، شما تکنیک‌های مدل‌سازی عمیق را برای ایجاد وسایل به سبک کارتونی با استفاده از 3ds Max بررسی خواهید کرد. ابتدا، نحوه استفاده از splines را در ارتباط با اولیه‌های اولیه برای ساده‌سازی گردش کار مدل‌سازی کشف خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه ایجاد مش های پیشرفته به سبک کارتونی را با اصلاح هندسه با استفاده از edit poly یاد خواهید گرفت. در نهایت، نحوه رنگ آمیزی لوازم کارتونی خود را با ایجاد مواد چند زیر شی و اختصاص شناسه مواد کشف خواهید کرد. در پایان این دوره، شما درک بهتری از تکنیک های مدل سازی صحیح لازم برای ایجاد مدل های سه بعدی کارتونی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مدل سازی آبنبات چوبی Modeling the Lollipop

  • ایجاد اسپلاین و کپسول برای چرخش آب نبات چوبی Creating the Spline and Capsule for the Lollipop Swirl

  • تخصیص شناسه مواد و استفاده از مواد چند شیء فرعی Assigning Material ID's and Applying Multi/sub-object Materials

  • با استفاده از PathDeform و Twist Modifiers، تنظیم Swirl Mesh Using the PathDeform and Twist Modifiers, Adjusting the Swirl Mesh

  • ایجاد چوب آبنبات چوبی و افزودن براقیت Creating the Lollipop Stick and Adding Glossiness

مدل سازی یک تیرکمان بچه گانه کارتونی Modeling a Cartoon Slingshot

  • استفاده از Symmetry برای مش پایه Slingshot Using Symmetry for the Slingshot Base Mesh

  • ایجاد یک سبک چوب کارتونی Creating a Cartoon Wood Style

  • ایجاد پایه نوار لاستیکی Creating the Rubber Band Sling Base

  • استفاده از اسپلاین و سیلندر Using a Spline and Cylinder

  • مواد شی چند/موضوع Multi/sub Object Materials

مدل سازی اسکیت برد کارتونی Modeling a Cartoon Skateboard

  • ویرایش یک Poly to Shape Editing a Poly to Shape

  • ایجاد پایگاه کامیون Creating the Truck Base

  • ساخت آویز کامیون Creating Truck Hangers

  • ایجاد چرخ ها Creating the Wheels

  • اختصاص شناسه مواد Assigning Material IDs

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max 2017
جزییات دوره
2h 10m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jayesh Ranavaya Jayesh Ranavaya

Jayesh یک هنرمند سه بعدی با انگیزه و پرشور است و توانایی توسعه دارایی های 2D/3D با کیفیت بالا ، زندگی مانند شخصیت های 3D و انیمیشن ها و همچنین داشتن درک خوبی از هنر بازی ها و روند آن را دارد. او از مهارت هنری و توانایی فنی لازم برای ایجاد محتوای محرک بصری برخوردار است که بازی را تشدید می کند. وی دانش گسترده ای در مورد نرم افزارهایی مانند 3ds Max ، Photoshop و Unreal Engine دارد. جایش بیش از ده سال است که مهارت خود را به عنوان یک هنرمند 2D و 3D توسعه می دهد. اشتیاق وی برای یادگیری مهارت های جدید او را بیش از هفت سال به تدریس واداشت ، جایی که او این فرصت را داشت که این مهارت ها را با دانش آموزان مشتاق کسب آنها به اشتراک بگذارد. او مهارت های بسیار بالایی در مدل سازی سه بعدی (دارایی ها ، مواد آلی ، وسایل نقلیه و شخصیت ها) ، بافت و انیمیشن دارد که به چند مورد اشاره می کند. او روی عناوین مختلف بازی مستقل کار کرده و دیدگاه تازه ای را به تکنیک های نرم افزاری سنتی آورده است. هدف او این است که فرایند یادگیری را برای افراد مبتدی تا حد امکان برای متخصصان در دسترس قرار دهد.