آموزش Flutter: قسمت 04 ساخت یک برنامه با حالت

Flutter: Part 04 Building an App with State

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پس از تسلط بر اصول Flutter ، وقت آن فرا رسیده است که مدیریت حالت را فرا بگیرید - تکنیک هایی که برای مدیریت تمام اطلاعات ذخیره شده در حافظه برنامه مانند عناصر فعال UI ، تنظیمات برگزیده کاربر ، اعلان ها و موارد دیگر استفاده می شوند. چندین روش مختلف برای مدیریت حالت در فلاتر وجود دارد و این دوره اصول را به شما معرفی می کند. نحوه ایجاد طرح های انعطاف پذیرتر ، استفاده از توابع برای ساده سازی کد ، استفاده از متغیرها و انواع داده ها و استفاده از ابزارک های Stateful و Stateless را کشف کنید. مربی آنجلا یو همچنین سه چالش مختلف را برای آزمایش مهارت های جدید Flutter ارائه می دهد. هر درس با استفاده از یک پروژه سرگرم کننده و واقعی - یک برنامه بازی تاس - نشان داده شده است که می توانید آن را بسازید ، شخصی سازی کنید و به نمونه کارهای Flutter خود اضافه کنید.

این دوره توسط London App Brewery ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این مطالب در کتابخانه خود هستیم.

سرفصل ها و درس ها

1. ایجاد یک برنامه با ایالت 1. Building an App with State

  • یک برنامه تاس برجسته (پروژه Dicee) A stateful dice app (Dicee project)

  • با استفاده از ویجت گسترده برای طرح بندی های قابل انعطاف ، قسمت 1 Using the Expanded widget for flexible layouts, part 1

  • نحوه استفاده از اقدامات قصد How to use intention actions

  • تشخیص تعامل کاربر Detecting user interaction with Flutter buttons

  • توابع دارت Dart functions

  • ایجاد عکس تاس واکنش پذیر Making the dice image change reactively

  • متغیرهای دارت Dart variables

  • انواع داده دارت Dart data types

  • ویجت های رسمی در مقابل شهروندان Stateful vs. Stateless widgets

  • تصادفی کردن تاس و چالش 1 Randomizing the dice and challenge 1

  • چالش 1 راه حل و چالش 2 Challenge 1 solution and challenge 2

  • چالش 2 راه حل و چالش 3 Challenge 2 solution and challenge 3

  • راه حل 3 چالش Challenge 3 solution

2. چالش سطح رئیس (پروژه جادوی 8 توپ) 2. Boss-Level Challenge (Magic 8 Ball Project)

  • Magic 8 Ball: برنامه تصمیم گیری Magic 8 Ball: A decision-making app

نمایش نظرات

آموزش Flutter: قسمت 04 ساخت یک برنامه با حالت
جزییات دوره
1h 38m
14
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,296
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

London App Brewery London App Brewery

London App Brewery یک چکمه توسعه برنامه است که دوره های برنامه نویسی بصورت حضوری و آنلاین را ارائه می دهد. کارخانه آبجوسازی برنامه لندن باعث می شود یادگیری برنامه سرگرمی و در دسترس قرار گیرد. مربیان دوره هایی را طراحی می کنند که برنامه نویسی را از طریق انجام آموزش انجام می دهند. به همین دلیل است که آبجوسازی London App سریعترین راه برای یادگیری رمزگذاری و ساخت برنامه های بومی iOS و Android است. دانش آموزان با استفاده از یک رویکرد منحصر به فرد ، ساختار یک برنامه موبایل و اجزای آن ، الگوهای طراحی برنامه نویسی کلیدی و تکنیک های اشکال زدایی را یاد می گیرند تا بتوانند به راحتی دانش خود را گسترش داده و با اعتماد به نفس شروع به کار در برنامه های خود کنند. در www.appbrewery.co بیشتر بدانید.

Angela Yu Angela Yu

آنجلا یو یک پزشک پزشکی ، توسعه دهنده iOS و بنیانگذار کارخانه آبجوسازی برنامه London است. آنجلا همچنین یک پزشک متخصص در خدمات درمانی ملی ، وقت لازم را برای آموزش بیش از 250،000 دانش آموز پیدا کرده است. این ماموریت او در کارخانه آبجوسازی برنامه London است که زندگی را با تبدیل دانش آموزان به توسعه دهندگان تغییر می دهد. شرکت هایی مانند توییتر ، فیس بوک و گوگل آنجلا را برای تدریس به کارمندان خود دعوت کرده اند و او از طریق کلاس های آنلاین خود به صدها هزار نفر رسیده است. علاوه بر این ، آنجلا یک سخنران عمومی بین المللی است و در مباحثی از جمله کارآفرینی زنان ، سیاست نوآوری و آینده فناوری پزشکی تخصص دارد.