آموزش متیو هافمن: چگونه یک کلمه مهربان می تواند جهان را بهتر کند

Matthew Hoffman: How a Kind Word Can Make the World Better

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: متیو هافمن یک هنرمند و طراح ساکن شیکاگو است که آثار عمومی او در سطح بین المللی به نمایش گذاشته شده است. ایده های او در نشریاتی مانند خوب و مجله نیویورک تایمز گنجانده شده است و جنبش تو زیبا هستی از کمتر از 100 برچسب در سال 2002 به مجموعه ای از نقاشی های دیواری ، تاسیسات عمومی و نمایشگاه هایی که شامل تعداد زیادی از هنرمندان دیگر است. در این دوره فقط صوتی ، جاستین ارنس برای آشنایی بیشتر با مرد پشت پیام ، در استودیوی خود به متیو می رود. متیو درباره پیدایش حرفه خود ، چگونگی رشد شما زیبا هستید (و با موفقیت و توجه بعدی روبرو می شوید) و چگونگی ایجاد زیرساخت های لازم برای تبدیل پروژه اشتیاق خود به یک تجارت در حال رشد ، بحث می کند.

سرفصل ها و درس ها

4. مقدمه ای برای کامپوننت های جمع بندیIntroduction1. ویژگی های ویجت 2. Strings3 خرما و Times4. پنجره Properties5. ویژگی های تکرار و مورد 6. متغیرهای جهانی 7 افزودن HTML ، CSS و JavaScript8 سفارشی. وقتی Things Go WrongConclusionIntroduction1. تور استودیو 2. واردات از Sketch3. صفحه نمایش Design4. Rapot Prototyping5. پیشرفته Animation6. کار با Component7. پاسخگو طرح بندی 8. همکاریConclusionIntroduction1. با استفاده از PrototypingConclusionIntroduction1 در حال اجرا و اجرا باشید یک ابزار مدیریت IT2 طراحی کنید. Sketch و Framer Workflow3. ارائه کار گردش کار نتیجه گیری 1. Project2 خود را تنظیم کنید. یک استاتیک Wireframe3 ایجاد کنید. Artwork4 خود را صادر کنید. ایجاد یک پیکسل-کامل MockupConclusionIntroduction1. یک پروژه Figma Project2 تنظیم کنید. اضافه کردن محتوا 3. Prototyping4. تیم 5 همکاری ، اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. Frameworks2 توسعه نرم افزار. آماده سازی تیم 3. تحقیقات Adaption4. تجزیه و تحلیل ResearchConclusionIntroduction1. Research2 Sketch Designs3. نمونه اولیه در InVisionConclusionIntroduction1. مقدمه 2 ابزارهای طراحی 3 تعامل و Animation4. همکاری و ShareIntroduction1. تکرار کنندگان: مبانی2. Advanced Projects3. Piecing TogetherConclusionIntroduction1. مروری بر استراتژی های چند کاره 2. ملاحظات طراحی چند کاره 3. برنامه ریزی یک تجربه چند کاره 4. تجربه تلفن همراه خود را در Sketch5 طراحی کنید. طراحی دستگاه های اضافی در Sketch6. چارچوب ها و دستورالعمل ها جمع بندیIntroduction1. تازه ساز در بزرگ UX2. The Framer UI3. کادرهای غیر رمزگذار Framer4. مبانی برنامه نویسی و استفاده با Framer5. نهایی ماجراهای صفحه 6 ما. تعامل به Prototype7 ما اضافه کنید. تعامل نهایی را به PrototypeConclusionIntroduction1 اضافه کنید. نمونه های مفید2. تجزیه و تحلیل و اصلاح یک نمونه اولیه موجود طراحی یک Prototype4. اجرای یک نمونه اولیه Design5. استفاده و یادگیری از PrototypeConclusionIntroduction1. نمای کلی سیستم طراحی 2. ساختن یک سیستم طراحی UXPin3. ادغام Sketch و Photoshop با UXPin4. نمونه سازی با سیستم طراحی UXPin5. ساختن یک تیم و SharingConclusionIntroduction1. رابط کاربری استودیوی اوریگامی2. کار با Patches3. وارد کردن محتوا و کار با Shapes4. پیمایش محتوا 5. Animation6. ایجاد و استفاده از Loops7. رسانه ها و افکت ها8. تست دستگاه و SharingsConclusionIntroduction1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. شروع کار با Proto.io2. کار با Screens3. با استفاده از Component4. ایجاد آثار هنری از Proto.io5. ایجاد و استفاده از ظروف در Proto.io6. ایجاد انیمیشن در Proto.io7. انتشار PrototypeConclusionIntroduction1. رابط UXPin2. ساخت یک Project3 در iOS. وارد کردن Photoshop و Sketch Files4. اضافه کردن تعامل و Animation5. اجزای ساختمان 6 اشتراک گذاری و همکاریConcludIntroduction1. راه اندازی یک پروژه Marvel2. Design3 نمونه اولیه همکاری ، برنامه شرکت OnlyConclusionIntroduction1. متداول UX Technics2. یک نقشه سایت 3 ایجاد کنید. تکنیک های پیشرفته نقشه سایت 4 صفحه اصلی را برچسب بزنید. فرآیند Wireframe6 را کامل کنید. UX Document7 اضافی. ارائه و ExportConcludIntroduction1. راه اندازی یک پروژه Flinto2. طراحی انتقال در Flinto برای Mac3. ایجاد تعامل غنی 4. پیش نمایش پروتکلConclusionIntroduction1 خود را مشاهده کنید. مودبورد چیست؟ 2. ایجاد Moodboards3. مودبورد نمونه نمونه پروژه ها جمع بندیIntroduction1. همکاری با Layer Comps2. صادرات و به اشتراک گذاری لایه Comps3. نسخه جدید Creative CloudIntroduction1 چه جدید است. کار با 3D Models2. دریافت مدل سه بعدی PrinttedConclusionAdobe FireworksIntroduction1. درک Interface2. کار با Files3. طراحی با Fireworks4. کار با Objects5. سازماندهی اسناد 6. با استفاده از Symbols7. تقویت Fireworks8. با استفاده از Sprites9. ادغام CSS10. jQuery MobileConcludIntroduction1. درک مخاطبان شما 2. تعریف Demand3. ساختمان Reverberation4. Crafting CommunityIntroduction1. از روابط عمومی به روابط عمومی Expanded2. Consumers امروز 3. رویکرد یکپارچه به برنامه ریزی روابط عمومی 4. روابط و Champions5. هنگامی که Crisis Strikes6. نوشتن روابط عمومی Today7. ارزش PRConclusionIntroduction1. مبانی مدیریت اعتبار اعتبار بازاریابی چیست؟ 2. بخش خوب مدیریت اعتبار بازاریابی 3. The Dark Side of Reputation Management ReputationConcociationIntroduction1. مبانی انتشار مطبوعات 2. اطلاعیه مطبوعاتی پیش از کار 3. Press Release4 خود را بنویسید. با استفاده از NewswiresConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تنظیم Podcast3. ضبط و تولید4. بازاریابی PodcastConclusionIntroduction1 خود را بازاریابی کنید. برای Launch2 آماده شوید. راه اندازی 3 دنبال کنید Post LaunchIntroduction1. درک مخاطبان شما 2. ایجاد پیشنهاد شما 3. انجام موفقیت آمیز رسانه ای با موفقیت 4. نحوه نوشتن با لنزهای PR5. خودتان را برای موفقیت طولانی مدت موفقیت در نتیجه گیری 1 معرفی 1 تنظیم کنید. مورد برای تجزیه و تحلیل رقابتی2. تجزیه و تحلیل رقابتی خود را از طریق Research3 ایجاد کنید. استراتژی های رقبا از طریق Analysis4. ارزیابی... 1. The Making of an Illustrative Designer

  • کنجکاوی و سرگرمی می تواند به یک حرفه منجر شود Curiosity and tinkering can lead to a career

  • فریب و درس های اولیه Early hoaxes and lessons

  • از کالج گرفته تا یک پروژه شخصی From college to a personal project

  • شروع فروتنانه برای نوع جدیدی از پروژه A humble start to a new kind of project

  • حرکتی در حال رشد امید A burgeoning movement of hope

  • تبدیل یک لحظه شگفت انگیز به یک تجارت Turning an amazing moment into a business

نمایش نظرات

آموزش متیو هافمن: چگونه یک کلمه مهربان می تواند جهان را بهتر کند
جزییات دوره
35m 53s
6
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
181
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Justin Ahrens
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Ahrens Justin Ahrens

رهبر آژانس خلاقیت Rule29 اشتیاق جاستین ارنس به زندگی ریشه در تعهد شرکت خلاقش به "ساختن موضوعات خلاقانه" دارد.

از سال 2000 ، جاستین شرکت خود را با نام Certified B Corporation® ، Rule29 ، در تعهد به تجارت هوشمند ، طراحی عالی ، هدایت کرد و کمک به دیگران در مورد دنیای اطرافشان متفاوت فکر کنند. تیم Rule29 از طریق طراحی خود برای پروژه خوب ، Wheels4Water ، با بیش از 19000 آفریقایی که آب سالم و خدمات بهداشتی دریافت می کنند ، به جمع آوری حدود یک میلیون دلار کمک کرد.

جاستین و Rule29 توسط اکثر مسابقات و نشریات مهم ، از جمله شرکت سریع ، AIGA و جوایز وببی. وی در کنفرانس هایی مانند Adobe MAX ، TEDx و CreativeMornings سخنرانی کرده است. جاستین به طور منظم با رهبران و نوآوران باورنکردنی در صنایع مختلف با پادکست Rule29 ، Design Of صحبت می کند.