آموزش مقدمه ای بر XSI 6

Introduction to XSI 6

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به راحتی کل فرآیند مدل سازی، بافت، نورپردازی، انیمیشن و رندر را با XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage XSI 6 و بالاتر. کل فرآیند مدل سازی، بافت، نورپردازی، انیمیشن و رندر را با XSI به راحتی یاد بگیرید. شامل بیش از 7 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه و به روز شده برای نسخه 6. ایده آل برای هنرمندان مبتدی تا متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: راه اندازی روتوسکوپ. کار با مش های سطحی مختلف؛ تکنیک های مدل سازی چند ضلعی; اکسترود کردن چهره ها و لبه ها. استخراج هندسه; تخصیص مواد و بافت. کار با ویرایشگر لایه بافت؛ ایجاد و اصلاح UV با پیش بینی بافت. استفاده از دفورماتورها؛ والدین اشیاء در سلسله مراتب انیمیشن پسند. بهینه سازی گردش کار با صفحه کلید. حرکت خودکار با انیمیشن مسیر. تنظیم و اصلاح فریم های کلیدی با ویرایشگر انیمیشن. درک مدیر مواد؛ نقشه برداری کارآمد UV. کاوش انواع نور و سایه. به کارگیری تکنیک های رندرینگ؛ توسعه شبکه های شیدر در درخت رندر. ایجاد افکت دود با ذرات نرم افزار مورد نیاز: Softimage XSI 6 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر XSI 6 Introduction to XSI 6

  • گذر از اولین مرحله مهم راه اندازی یک پروژه در Softimage Going Through the Important First Step of Setting up a Project in Softimage

  • کنترل و سفارشی سازی دوربین Softimage Controlling and Customizing the Softimage Camera

  • استفاده از حالت های نمایش در Softimage Using Display Modes in Softimage

  • با استفاده از منوی تبدیل Softimage Using Softimage's Transform Menu

  • با استفاده از ویژگی های پیشرفته منوی تبدیل Using the Advanced Features of the Transform Menu

  • تنظیم نقاط مرکز شی Adjusting Object's Center Points

  • انتخاب و دستکاری اجزای یک شی Selecting and Manipulating an Object's Components

  • کار با مواد در Softimage Working with Materials in Softimage

  • والدین و سلسله مراتب در Softimage Parenting and Hierarchies in Softimage

  • استفاده و سفارشی سازی قفسه Softimage Using and Customizing the Softimage Shelf

  • کاوش در عملکرد snapping Softimage Exploring Softimage's Snapping Functionality

  • استفاده از انتخاب های محدوده و حلقه Using Range and Loop Selections

  • با استفاده از پشته اپراتور Softimage Using the Softimage Operator Stack

  • چیدمان UV در Softimage UV Layout in Softimage

  • با استفاده از ابزار Render Region Using the Render Region Tool

  • با استفاده از کنترل های لایه Softimage Using Softimage's Layer Controls

  • راه اندازی روتوسکوپ در Softimage Setting up Rotoscopes in Softimage

  • مسدود کردن بدنه اصلی ماشین برفی Blocking in the Main Body of the Snowmobile

  • صاف و چین دار بدنه اصلی Smoothing and Creasing the Main Body

  • درک اصول اصلی هندسه هموارسازی Understanding Core Principles of Smoothing Geometry

  • ایجاد لوله های اگزوز برای ماشین برفی Creating the Exhaust Pipes for the Snowmobile

  • نهایی کردن و آینه کاری لوله های اگزوز Finalizing and Mirroring the Exhaust Pipes

  • شروع کار روی روکش های آج Getting Started on the Tread Covers

  • تکمیل روکش های آج Completing the Tread Covers

  • افزودن دنده ها به روکش های آج Adding the Ribs to the Tread Covers

  • مدل سازی آج های تانک Modeling the Tank Treads

  • تغییر شکل آج های مخزن به شکل دلخواه Deforming the Tank Treads into Desired Shape

  • ایجاد چرخ های داخلی برای آج های مخزن Creating the Inner Wheels for the Tank Treads

  • ایجاد مهره های لگ برای چرخ های آج مخزن Creating the Lug Nuts for the Tank Tread's Wheels

  • کپی و آینه سازی آج تانک ها Duplicating and Mirroring the Tanks Treads

  • مسدود کردن به شکل بینی ماشین برفی Blocking in the Shape of the Snowmobile's Nose

  • افزودن به شکل ناهموار دماغه ماشین برفی Adding to the Rough Shape of the Snowmobile's Nose

  • تمیز کردن و تقسیم هندسه برای بینی ماشین برفی Cleaning and Subdividing Geometry for the Snowmobile's Nose

  • ایجاد شکاف برای تعلیق جلویی Creating Recess for Front-end Suspension

  • ساخت و شکل دادن شیشه جلو برای ماشین برفی Building and Shaping the Windshield for the Snowmobile

  • ساخت اسکی برای جلوی ماشین برفی Building the Ski for the Front of the Snowmobile

  • ساخت اولین سازه های پشتیبانی برای اسکی Building the First Support Structures for the Ski

  • مدل سازی شوک های اسکی جلو Modeling the Front Ski's Shocks

  • ساخت سازه های اتصال اسکی Building the Ski's Connecting Structures

  • ایجاد میله های دسته و دستگیره برای ماشین برفی Creating the Handle Bars and Grips for the Snowmobile

  • ساخت بالشتک صندلی ماشین برفی Building the Snowmobile's Seat Cushion

  • نهایی کردن فرآیند مدل سازی بدنه ماشین برفی Finalizing the Modeling Process of the Snowmobile's Body

  • روش های مختلف تخصیص و به اشتراک گذاری مواد در Softimage Various Ways of Assigning and Sharing Materials in Softimage

  • مروری بر خواص بازتابی مواد Overview of Material's Reflective Properties

  • مروری بر خصوصیات شفافیت مواد Overview of Material's Transparency Properties

  • چیدمان UV برای آج تانک Laying out the UV's for the Tank Treads

  • اعمال یک بافت سفارشی روی آج های مخزن Applying a Custom Texture to the Tank Treads

  • استفاده از Bump Map برای افزودن عمق به آج های مخزن Using a Bump Map to Add Depth to the Tank Treads

  • استفاده از Render Tree برای ایجاد یک رنگ تغییر رنگ Using the Render Tree to Create a Color-shifting Paint Job

  • تخصیص بافت چراغ جلو به ماشین برفی Assigning a Headlight Texture to the Snowmobile

  • افزودن درخشش به چراغ‌های عقب ماشین برفی Adding Glow to the Snowmobile's Taillights

  • کاوش در انواع نورهای Softimage (قسمت 1) Exploring Softimage's Various Light Types (Part 1)

  • کاوش در انواع نورهای Softimage (قسمت 2) Exploring Softimage's Various Light Types (Part 2)

  • مروری بر انواع سایه ها در Softimage Overview of the Various Shadow Types in Softimage

  • تنظیم سلسله مراتب والدین برای ماشین برفی Setting up the Parental Hierarchy for the Snowmobile

  • استفاده از ویرایشگر اتصال پارامتر برای ایجاد کلیدهای پیوندی Using the Parameter Connection Editor to Create Linked Keys

  • تنظیم و دستکاری فریم های کلیدی در Softimage Setting and Manipulating Keyframes in Softimage

  • استفاده از ویرایشگر انیمیشن برای تنظیم فریم های کلیدی Using the Animation Editor to Adjust Keyframes

  • ایجاد یک مسیر انیمیشن در Softimage Creating an Animation Path in Softimage

  • استفاده از ذرات Softimage برای ایجاد دود برای لوله های اگزوز Using Softimage's Particles to Create Smoke for the Exhaust Pipes

  • تنظیم گزینه‌ها برای دنباله رندر نهایی شما Setting the Options for Your Final Rendered Sequence

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر XSI 6
جزییات دوره
7h 32m
62
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.