نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها ، ما یک گردش کار موثر برای مدل سازی یک مفهوم طراحی صنعتی در قالب یک طراحی چراغ راهنمایی تلفن همراه یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، V-Ray 2.0. در طول این درس ها ، ما یک جریان کار موثر برای مدل سازی یک مفهوم طراحی صنعتی در قالب یک طراحی چراغ راهنمایی تلفن همراه یاد خواهیم گرفت. سپس ما از Rhino 5 و V-Ray 2.0 برای نشان دادن چگونگی تولید تجسم های طراحی چشم نواز استفاده خواهیم کرد. پس از اتمام این آموزش ، به استفاده از ابزارهای مدل سازی جامد و سطح Rhino برای طراحی صنعتی اطمینان پیدا خواهید کرد. شما قادر خواهید بود دوربین و نور را به طور مثر تخصیص داده و تنظیم کنید و به طرز ماهرانه ای مواد را در مدل خود اعمال کنید. در آخر ، با عناصر مختلف افزونه قدرتمند ارائه V-Ray برای Rhino آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، V-Ray 2.0.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تجسم طراحی محصول در Rhino و V-Ray
Product Design Visualization in Rhino and V-Ray
-
راه اندازی پروژه ما
Setting up Our Project
-
تعیین خطوط ساختمانی
Laying Down Construction Lines
-
مدل سازی پایه چراغ راهنمایی
Modeling the Traffic Light Leg
-
مدل سازی جزئیات پا
Modeling the Foot Detail
-
استفاده از دستورات مختلف
Utilizing Various Commands
-
تصفیه جزئیات پا چراغ راهنمایی
Refining the Traffic Light Foot Detail
-
تبدیل هندسه سه بعدی
Transforming 3D Geometry
-
پالایش جزئیات براکت بالا و پایین
Refining the Upper and Lower Bracket Details
-
اختصاص هندسه ساخت به لایه های مدلسازی
Allocating Construction Geometry to Modeling Layers
-
ایجاد جای پای پایانی با استفاده از آرایه قطبی
Creating the Final Leg Placement Using Polar Array
-
ساخت پست مرکزی چراغ راهنمایی
Building the Central Traffic Light Post
-
مدل سازی ماژول روشنایی
Modeling the Lighting Module
-
ایجاد چراغ روشنایی پایین
Creating the Lower Lighting Can
-
کپی چراغ های روشنایی پایین
Duplicating the Lower Lighting Cans
-
تصفیه براکت نصب ماژول روشنایی
Refining the Lighting Module Mounting Bracket
-
ایجاد چراغ هشدار دهنده برتر
Building the Top Warning Light
-
تنظیم طرح هشدار دهنده
Adjusting the Warning Light Design
-
نهایی کردن طرح آرم
Finalizing the Logo Design
-
اختصاص هندسه فوقانی به لایه های ما
Allocating the Upper Geometry to Our Layers
-
استفاده از Rhino Material Editor
Utilizing the Rhino Material Editor
-
تخصیص مواد به ماژول روشنایی
Allocating Materials to the Lighting Module
-
فعال کردن عملکردهای Bump و Environment
Activating the Bump and Environment Functions
-
اعمال Bitmap Finish
Applying Bitmap Finishes
-
دستکاری دوربین و ذخیره نماها
Manipulating the Camera and Saving Views
-
نورپردازی صحنه ما
Lighting Our Scene
-
ایجاد تنظیمات رندر اساسی
Establishing Basic Render Settings
-
معرفی مواد انتشار V-Ray
Introducing V-Ray Diffuse Materials
-
ایجاد مواد بازتابنده و شفاف
Creating Reflective and Transparent Materials
-
انتقال بافتهای ظریف
Conveying Subtle Textures
-
ایجاد مواد گسیل کننده
Creating Emissive Materials
-
تولید مواد با بافت
Generating Textured Materials
-
با استفاده از نقشه های شفاف سازی V-Ray
Using V-Ray Transparency Maps
-
ایجاد تغییرات طراحی
Creating Design Variations
-
ساخت ترکیب نهایی ما
Building Our Final Composition
-
قرار دادن ارقام در صحنه ما
Placing Figures Within Our Scene
-
تنظیم روشنایی ما
Adjusting Our Lighting
-
آماده سازی تصویر ما برای خروجی نهایی
Preparing Our Image for Final Output
نمایش نظرات