آیا تا به حال تمایل داشته اید که با دیورامای ایزومتریک ساختمان و طراحی داخلی سه بعدی شیک شده که کاملاً با زیبایی شناسی مناسب روشن شده است آزمایش کنید؟
به «راهنمای گام به گام برای اتاقهای ایزومتریک برای مبتدیان Blender 3» بپیوندید تا به یک سفر خلاقانه برای ساختن یک محیط اتاق موسیقی استیلشده پر از جزئیات کوچک که یادآور سبک هنری Sims City و فرنچایز Sims است بروید.
چه یک مبتدی یا یک مدل ساز سه بعدی با تجربه باشید که به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، این کلاس برای شما عالی است!
طراحی داخلی سه بعدی را ارائه دهید!
یک اتاق پیچیده را فقط با استفاده از چند دارایی و خلاقیت زیاد بسازید و طراحی کنید. تصور کنید که کنار این پیانوی گرند با نور طبیعی و محیط مناسب نشسته اید.
پروژه شما مدلسازی، بافت، و ساخت وسایل و لوازم داخلی اتاق ایزومتریک شیک پس از درس های کلاس ما خواهد بود.
«راهنمای گام به گام Blender 3 مبتدیان برای اتاق های ایزومتریک» 8 برتر ما:
این کلاس همه چیزهایی را که در مورد استفاده از نقشه های بافت برای ایجاد مدل های سه بعدی خیره کننده و واقع گرایانه که به نظر می رسد مستقیماً از دنیای واقعی بیرون کشیده شده اند را در کمتر از 11 ساعت هنر سه بعدی به شما می آموزد.
«راهنمای گام به گام برای اتاقهای ایزومتریک برای مبتدیان Blender 3» دومین کلاس از مجموعه کلاسهای بلندر درباره طراحی داخلی ایزومتریک است. یکی از جنبه های اصلی طراحی اتاق ایزومتریک با کیفیت حرفه ای، کار در مقیاس دنیای واقعی و استفاده از منابع از زندگی واقعی است. در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه هر دو را انجام دهید تا مطمئن شوید طرح های شما دقیق و سازگار هستند. شما همچنین با Pureref آشنا خواهید شد - یک ابزار مرجع رایگان که تعداد غیرقابل ذکری از ساعت ها را در تحقیق در مورد منابع مناسب برای شما صرفه جویی می کند. حتی بهتر از آن، میتوانید هنگام کار در Blender از Pureref استفاده کنید و «Blender 3 Beginners Step-by-Step Guide to Isometric Rooms» دقیقاً به شما نشان میدهد که چگونه این گردش کار جدید را بهینه کنید.
علاوه بر جنبه فنی ایجاد اتاق های ایزومتریک، از طریق یک فرو رفتن عمیق در جنبه خلاقانه و هنری این فرآیند، با رنگ و ترکیب نیز آشنا خواهید شد.
مدلسازی
«راهنمای گام به گام Blender 3 مبتدیان برای اتاقهای ایزومتریک» ما شما را به سفری برای ساخت یک اتاق ایزومتریک سبک در ۶۱ درس میبرد. با تکمیل کلاس، میتوانید اتاقهای ایزومتریک را برای هر سبک هنری بسازید و به بینندگان خود دیدگاهی منحصربهفرد از فضای داخلی اتاق و سبک خود به عنوان یک مدلساز سه بعدی بسازید.
به دنبال موفقیت آخرین کلاسهایم، قبل از رفتن به کلاسهای بعدی، هر دارایی را مدلسازی، بافتسازی و نهاییسازی میکنیم. دانشآموزان گفتهاند که این به آنها کمک کرده تا در طول فرآیند ایجاد هیجانانگیز باقی بمانند، و بتوانند ببینند صحنهشان چگونه به پیشنمایش کلاس نزدیکتر میشود.
شما در مورد روشهای پیشرفته استفاده از منحنیها و عملیات بولی، در کنار توابع اساسیتر مانند اکستروژن و برش حلقهای خواهید آموخت.
پروژه شما مدلسازی، بافت، و ساخت داراییها و وسایل برای فضای داخلی اتاق ایزومتریک استیلشده پس از درسهای کلاس ما خواهد بود. در کلاس، میتوانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبهها یا جزئیات وسایل را متنوع کنید یا موارد جدیدی اضافه کنید. میتوانید بافتها را تغییر دهید، تنوعهای مختلف یا داراییهای بیشتری را اضافه کنید، مانند انواع مختلف مبلمان، یا فضا را بزرگتر کنید تا بهعنوان مثال، بتوانید داراییهای بیشتری را در یک اتاق غذاخوری یا سالن رقص قرار دهید.
بافت
اگر کاربر Blender هستید که میخواهید پروژههای خود را به سطح بعدی برسانید، نمیخواهید «راهنمای گامبهگام برای اتاقهای ایزومتریک برای مبتدیان Blender 3» ما را از دست بدهید. این بسته شامل همه چیزهایی است که برای ایجاد رندرهای حرفه ای و خیره کننده نیاز دارید، از یک OBJ انسانی گرفته تا نزدیک به 30 نقشه بافت و یک فایل نورپردازی تصویر با برد دینامیکی بالا.
مربیان مجرب ما شما را در هر مرحله از فرآیند راهنمایی میکنند و به شما نشان میدهند که چگونه از گرهها برای ایجاد بافتها، نقشههای برآمدگی و نقشههای معمولی استفاده کنید که به مدلهای شما عمق و واقعگرایی میافزاید. همچنین میآموزید که چگونه از سایهزنهای داخلی Blender برای ایجاد جلوههای نور و حجم خیرهکننده استفاده کنید، و چگونه از compositor برای ایجاد جلوههای پس از پردازش استفاده کنید که رندرهای شما را حتی بهتر به نظر میرساند.
بهعنوان بخشی از فرآیند ایجاد «راهنمای گامبهگام برای اتاقهای ایزومتریک برای مبتدیان Blender 3»، با انواع مختلف چوب برای کفپوشهای چوبی سخت و روکش دیوار، و چرم برای مبلهایی آشنا خواهید شد. ظاهر چرم دو ریخته گری یا تمام دانه.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه از متریال و سیستم سایه زن مبتنی بر گره Blender برای ایجاد طیف گسترده ای از بافت ها و سطوح واقعی استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه موادی بسازید که شبیه چوب، فلز، پلاستیک و مواد دیگر هستند و چگونه از گره های سایه بان برای ایجاد جلوه های نورپردازی پیچیده استفاده کنید که می تواند صحنه های شما را زنده کند.
ترکیب نور
وقتی به رندرهای مدلهای سه بعدی در رسانههای اجتماعی نگاه میکنیم، میتوانیم تفاوت زیادی بین مدلهای هنرمندان مختلف ببینیم. بیشتر این را می توان نه تنها به مهارت های هنرمند، بلکه بخشی از آن را می توان به نحوه دستیابی به واقع گرایی در مدل های خود نسبت داد.
با پیوستن به «راهنمای گام به گام برای اتاقهای ایزومتریک برای مبتدیان Blender 3»، با انواع خاصی از عملکردهای نورپردازی داخلی بلندر آشنا میشوید که فضای سبک اتاق ایزومتریک شما را بهبود میبخشد. شما از طریق فرآیندهای مختلف ایجاد جلوه های نوری مختلف با استفاده از نورهای نقطه ای، نورافکن ها و نورهای ناحیه راهنمایی خواهید شد. به عنوان یک امتیاز، یادگیری نحوه استفاده از نور ماه و حجم سنجی برای ایجاد درخشش طبیعی نیز بخشی از فرآیند یادگیری خواهد بود.
ارائه
«راهنمای گام به گام Blender 3 Beginners برای اتاق های ایزومتریک» یک نمای کلی از رندر در Eevee و Cycles ارائه می دهد. در مورد گزینه های مختلف موجود برای هر موتور رندر، از جمله تنظیمات مواد، نورپردازی، و پس پردازش اطلاعات خواهید یافت. این شامل یادگیری نحوه استفاده از کامپوزیتور داخلی Blender برای بهبود رندرها و جذابتر کردن آنها از نظر بصری است.
ما مشکلات متعدد و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینههای رندر Blender برای دستگاه خاصی که استفاده میکنید بررسی خواهیم کرد. با هم، برای هر سایت چندرسانه ای که بخواهید مدل تکمیل شده خود را در آن آپلود کنید، یک رندر نمونه کار ایجاد می کنیم.
منابع کلاس رایگان
این کلاس شامل مجموعه ای جامع از نقشه های بافت بدون درز و اطلس است که برای ایجاد بافت ها و سطوح واقعی در مدل های شما ضروری است. با این نقشههای بافت، میتوانید طیف وسیعی از مواد، از چوب و فلز گرفته تا سنگ مرمر و آجر، با سطوح خیرهکننده از جزئیات و واقعگرایی ایجاد کنید.
علاوه بر OBJ انسان، بسته منابع شامل نزدیک به 30 نقشه بافت، از جمله بافت های بدون درز و مبتنی بر اطلس است. این بافت ها برای ایجاد سطوح واقع گرایانه مانند چوب، فلز و سنگ ضروری هستند و می توانند به شما کمک کنند تا پروژه های خود را زنده کنید. فایل نورپردازی تصویر با برد دینامیکی بالا نیز منبع ارزشمندی است که ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد افکت های نورپردازی و سایه بان خیره کننده را در اختیار شما قرار می دهد که کار شما را برجسته می کند. و با هفت تصویر مرجع، از جمله یک فایل Pureref با بارهای از مراجع، همه چیز مورد نیاز خود را برای ایجاد مدلها و صحنههای واقعی و واقعی خواهید داشت.
به این کلاس بپیوندید و بخشی از یک سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 11 ساعت یادگیری باشید که باعث میشود با محیط داخلی اتاق موسیقی ایزومتریک به سبک AAA آماده بازی کنار بروید.
معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمیتوانید این کلاس را کنار بگذارید!
برای اینکه شما را تقویت کنید، تصور کنید که این محیط ایزومتریک سبک تا چه حد با سایر پروژههای 3D Tudor شما مطابقت دارد.
خلاق باشید! به تقویت پروژه های دیگر خود مانند استراحتگاه هتلی سبکی که در «Blender 3: Stylized Scene The Ultimate Guide» ایجاد کردیم، با دادن یک فضای داخلی نیز به آن فکر کنید. از آنجایی که «Blender 3: Stylized Scene The Ultimate Guide» و «Blender 3 Beginners گام به گام راهنمای اتاق های ایزومتریک» از همان سبک هنری Sim City، فرنچایز Sims پیروی می کنند، می توانید هر سه کلاس را انجام دهید، از جمله «Blender 3 Beginners Step» راهنمای گام به گام اتاق های ایزومتریک برای به حداکثر رساندن این تجربه!
همچنین، با «Blender Design Render a Stylized Water Scene» و «Blender 3D Model Render a Stylized Halloween Scene» به ایجاد محیط های سبک تر فکر کنید. از قدرت کامل Blender به نفع خود استفاده کنید تا به یک هنرمند و طراح بازی سه بعدی هنری سبک واقعی تبدیل شوید.
آیا «Blender 3 Beginners گام به گام راهنمای اتاقهای ایزومتریک» به شما طعم طراحی پایه را داده است، شما عاشق طراحی فضای داخلی برای بازیها شدهاید و میخواهید کارهای بیشتری انجام دهید؟! فراموش نکنید که «Blender to Unreal Engine Become a Dungeon Prop Artist» را بررسی کنید تا بزرگترین کلاس طراحی پروپ را که منتشر کرده ایم تجربه کنید.
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات