آموزش PyQt پیشرفته برای مایا

Advanced PyQt for Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، خواهیم فهمید که Qt یک کتابخانه UI گسترده و قدرتمند است که قادر به ایجاد هر چیزی از یک گروه ساده از دکمه ها تا یک برنامه کامل است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Sublime Text 3. در طول این درس ها ، خواهیم آموخت که Qt یک کتابخانه UI گسترده و قدرتمند است که قادر به ایجاد هر چیزی از یک گروه ساده از دکمه ها تا یک برنامه کامل است. ما با یک مرور کلی از اصول اولیه ، با استفاده از ابزارک ها و طرح های استاندارد و اتصال آنها به هم شروع خواهیم کرد. در مرحله بعد ، ما یک ابزار نامگذاری ساده خواهیم ساخت که نشان می دهد چگونه می توان به سرعت یک رابط حرفه ای را برای کار با اسکریپت های مایا آماده کرد. سرانجام ، ما یک پروژه بزرگتر را به شما نشان خواهیم داد که به شما نشان می دهد چگونه ابزارک های سفارشی خود را ایجاد کنید ، ظاهر و عملکرد آنها را تغییر دهید ، انیمیشن و جلوه های ویژه اضافه کنید ، سپس ابزارهای خود را به صورت یکپارچه در مایا ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Sublime Text 3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Pyqt پیشرفته برای مایا Advanced Pyqt for Maya

  • معرفی QDialog و QMainWindow Introducing QDialog and QMainWindow

  • کاوش در چیدمان ها Exploring Layouts

  • تغییر طرح بندی ها Modifying Layouts

  • استفاده از ابزارکهای استاندارد Using Standard Widgets

  • استفاده از سیگنال ها و شیارها Utilizing Signals and Slots

  • کاوش در ابزار Name It Exploring the Name It Tool

  • زیر طبقه بندی QDialog و ایجاد/حذف مدیریت Subclassing QDialog and Handling Creation/Deletion

  • افزودن طرح بندی و ابزارک Adding Layouts and Widgets

  • ایجاد کلاس تقسیم سفارشی Creating a Custom Splitter Class

  • افزودن Splitter سفارشی به ابزار Adding the Custom Splitter to the Tool

  • استفاده از Regex Validators Using Regex Validators

  • اعمال عملکرد نام جدید Applying New Name Function

  • اتصال توابع تغییر نام و جایگزینی Connecting the Rename and Replace Functions

  • معرفی ابزار Interpolate It Introducing the Interpolate It Tool

  • ایجاد یک ابزار اساسی درون یابی Creating a Basic Interpolation Tool

  • اضافه کردن توابع ذخیره سازی حالت Adding State Storing Functions

  • در حال پایان دادن به ابزار اساسی interpolation Finishing the Basic Interpolation Tool

  • ایجاد UI قابل اتصال در مایا Creating Dockable UIs in Maya

  • گسترش رابط کاربری برای چندین ابزار درونیابی Expanding the UI for Multiple Interpolation Tools

  • اضافه کردن انیمیشن Adding Animation

  • ادامه افزودن انیمیشن Continuing to Add Animation

  • استفاده از QGraphics برای تحریک و شفافیت Using QGraphics to Animate Opacity

  • استفاده از شیوه نامه های درون خطی Using Inline Stylesheets

  • نوشتن یک فایل صفحه سبک Writing a Stylesheet File

  • بحث درباره کلاسها ، عملکردها و م Stلفه های صفحه سبک Discussing Stylesheet Classes, Actions, and Components

  • ایجاد دکمه QPush سفارشی Creating Custom QPushButton

  • ساخت قلم و قلم موهای سفارشی Building Custom Pens and Brushes

  • نقاشی پس زمینه دکمه Painting the Button Background

  • ایجاد یک کلاس پایه برای انیمیشن براق Creating a Base Class for Glow Animation

  • نقاشی متن درخشان Painting Glowing Text

  • ایجاد سفارشی QCheckbox Creating Custom QCheckbox

  • تنظیم QLabel سفارشی Setting up Custom QLabel

  • کشویی سفارشی ساختن Building Custom Slider

  • افزودن Slider Glow Adding Slider Glow

  • اعمال After Glow به حرکت لغزنده Applying After Glow to Slider Movement

  • ایجاد QLineEdit سفارشی Creating Custom QLineEdit

  • پیگیری متن با تایمر Implementing Text Tracking with Timer

  • راه اندازی انیمیشن Glow Triggering the Glow Animation

  • افزودن Glow به متن و مکان نما انتخاب شده Adding Glow on Selected Text and Cursor

  • پاک کردن رابط کاربر Clearing the UI

نمایش نظرات

آموزش PyQt پیشرفته برای مایا
جزییات دوره
6h 4m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
Mike Cole
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Cole Mike Cole

مایک کول یک هنرمند CG از انگلستان است ، متخصص در تقلب شخصیت و توسعه ابزار/خط لوله. او در حال حاضر به عنوان Character TD برای Sony Imageworks-Vancouver کار می کند. از همان کودکی ، مایک دوست داشت نقاشی بکشد و در زمینه تصویرگری حرفه ای فکر می کرد ، اما علاقه به برنامه نویسی رایانه ای ، بازی ها و فیلم ها او را به سمت انیمیشن CG سوق داد ، ترکیبی کامل از علایق او. او پس از گرفتن مدرک خود از دانشگاه بورنموث NCCA ، در استودیوی انیمیشن مستقر در بریستول ، Aardman ، در فیلم نامزد اسکار خود ، دزدان دریایی ، وارد صنعت شد! گروه ناسازگاری ها در سال 2012 ، او به ایالات متحده نقل مکان کرد تا در بخش RP Laika در بخش فیلم های انیمیشن ، Boxtrolls و Kubo و Two Strings کار کند. اخیراً ، او برای کار در راه اندازی مجدد Smurfs جدید و دنباله آلیس در سرزمین عجایب به ونکوور نقل مکان کرد. در خارج از کار ، مایک یک هنرمند و گیتاریست مشتاق است.