لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش CircuitPython با Circuit Playground Express
Learning CircuitPython with Circuit Playground Express
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
پایتون به اینترنت اشیا می آید. این امکانات گسترده ای را ایجاد می کند ، اما شما باید یاد بگیرید که پایتون را به طور متفاوتی روی منابع محدود میکروکنترلرها اعمال کنید. در این دوره ، مربی رابرت گالوپ شما را در چگونگی شروع کار ، کنترل سخت افزار ، افزودن تعامل و اتصال اجزای خارجی راهنمایی می کند. رابرت شما را با هدف ، زمینه و محدودیت های CircuitPython آشنا می کند و به شما نشان می دهد که چگونه اولین اسکریپت خود را بنویسید و بارگذاری کنید. وی عناصر اساسی ریزپردازنده را توضیح می دهد ، سپس مراحل شناسایی قطعات در صفحه Circuit Playground Express (CPX) ، کنترل LED پردازنده CPX و کنترل NeoPixels را در CPX انجام می دهد. رابرت به شما نشان می دهد چگونه چندین تعامل مختلف با CPX اضافه کنید. وی در پایان با نشان دادن چگونگی اتصال اجزای خارجی مانند پتانسیومتر و کتابخانه های خارجی به شما نشان می دهد.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
آدرس دهی سخت افزار با پایتون
Addressing hardware with Python
آنچه شما باید بدانید
What you should know
1. اولین قدمهای CircuitPython
1. CircuitPython First Steps
بررسی اجمالی CircuitPython
CircuitPython overview
Circuit Playground Express را وصل کنید
Connect the Circuit Playground Express
اجرای برنامه ها در Circuit Playground Express (CPX)
Run programs on Circuit Playground Express (CPX)
یک ویرایشگر تنظیم کنید
Set up an editor
اولین فیلمنامه شما
Your first script
چالش
Challenge
راه حل
Solution
2. کنترل سخت افزار
2. Controlling Hardware
اصول میکروکنترلر
Microcontroller principles
Circuit Playground Express (CPX)
The Circuit Playground Express (CPX)
کنترل LED پردازنده CPX
Controlling the CPX onboard LED
کنترل بیشتر پردازنده LED پردازنده
More controlling the CPX onboard LED
با REPL ملاقات کنید
Meet the REPL
معرفی NeoPixels
NeoPixels intro
برنامه نویسی NeoPixels
NeoPixels programming
برنامه نویسی پیشرفته NeoPixels
NeoPixels advanced programming
3. افزودن تعامل
3. Adding Interaction
با استفاده از دکمه ها و سوئیچ
Using buttons and the switch
رابرت گالوپ یک فنشناس، طراح، سازنده و سخنران است.
رابرت در پیوند مردم، فناوری، پیشرفت میکند. و طراحی او با پروژه های کارآفرینی در مراحل اولیه همکاری می کند، رویکردهای نوآورانه و فناوری های جدید را بررسی می کند. تجربه او از مدیریت تیم های توسعه بازی گرفته تا توسعه محصولات متصل را شامل می شود. در حال حاضر، رابرت چیزهایی می سازد و در زمینه ارتباطات استراتژیک، نمونه سازی اولیه و طراحی مشاوره می کند. او همچنین بهعنوان یک مربی و سخنران، کارگاههای مهارتسازی و تیمسازی را برای کشف آردوینو و فناوری سازنده ایجاد و رهبری میکند.
نمایش نظرات