آموزش آشنایی با اصول XPresso در CINEMA 4D

Understanding the Basics of XPresso in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، نحوه استفاده از سیستم بیان گره محور CINEMA 4D، XPresso را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14. در این آموزش CINEMA 4D، نحوه استفاده از سیستم بیان گره محور CINEMA 4D، XPresso را یاد خواهیم گرفت. ما در مورد اصول XPresso صحبت خواهیم کرد، یاد می گیریم که چگونه می توانیم گره ایجاد کنیم و در درخت گره خود حرکت کنیم. بعد از این مقدمه کوتاه به این خواهیم پرداخت که بردارها و ماتریس ها چیست و چه کارهایی می توانیم با آنها انجام دهیم. ما راه خود را از طریق چند مثال عملی انجام می دهیم که در آن گره ها و تکنیک های مختلف را به شما نشان خواهیم داد. پروژه نهایی ما یک دکل چتر دریایی پویا خواهد بود که به طور کامل توسط تنظیم گره ما هدایت می شود. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با اصول XPresso در CINEMA 4D Understanding the Basics of XPresso in CINEMA 4D

  • مقدمه ای بر ویرایشگر XPresso Introduction to the XPresso Editor

  • انواع داده ها Data Types

  • افزودن بردارها Adding Vectors

  • تفریق بردارها Subtracting Vectors

  • کاوش یک ماتریس Exploring a Matrix

  • ترکیب واحدهای مختلف: Range Mapper Combining Different Units: The Range Mapper

  • خودکار کردن توپ پرش Automate a Bouncing Ball

  • گسترش تنظیمات با یک دفورمر Extending the Setup with a Deformer

  • یکپارچه سازی اشیاء برده Integrating Slave Objects

  • گسترش تنظیمات با یک Iterator Extending the Setup with an Iterator

  • گسترش راه اندازی با افست های سفارشی Extending the Setup with Custom Offsets

  • محاسبه دور تایر Calculating the Circumference of a Tire

  • ساخت رول تایر Making the Tire Roll

  • گسترش تنظیمات Extending the Setup

  • کنترل های بانکی Banking Controls

  • کنترل های فرمان Steering Controls

  • برنامه ریزی راه اندازی Planning the Setup

  • حرکت بدن چتر دریایی Jellyfish Body Movement

  • شکل‌گیری دو هدف Morphing Two Targets

  • تغییر شکل دهنده های تاخیری Delayed Deformers

  • مواد دینامیک Dynamic Materials

  • دادن حرکت زیبا به شاخک ها Giving the Tentacles Nice Motion

  • ایجاد یک کنترل کننده برای شاخک ها Creating a Controller for the Tentacles

  • چسباندن دکل شاخک به بدنه Attaching the Tentacle Rig to the Body

  • اتصال رشته های دینامیک Attaching the Dynamic Strings

  • ایجاد یک رابط کاربری سفارشی Creating a Custom User Interface

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با اصول XPresso در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 59m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Simon Fiedler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simon Fiedler Simon Fiedler

Simon Fiedler یک هنرمند دیجیتال مستقل است که در ماینتس آلمان واقع شده است. وی با کوتاه "قطرات" خود در دانشگاه علمی کاربردی ماینس فارغ التحصیل شد که چندین جایزه از جمله جایزه Animago 2011 را از آن خود کرد. از سال 2008 وی به عنوان یک هنرمند دیجیتال با تمرکز بر گرافیک حرکت ، ذرات ، پویایی ، انیمیشن ، آهنگسازی کار می کند ، و هر چیز دیگری که به گفتن یک داستان خوب کمک می کند. وی علاوه بر اینکه یک هنرمند بود ، به عنوان سخنران مهمان با برنامه هایی مانند IBC آمستردام و Maxon Roadshow نیز درگیر بود. وی برای مشتریانی مانند آئودی ، ردبول ، نسکافه ، توشیبا ، فولکس واگن ، سئات ، کیا ، ورزش 1 ، کاترپیلار ، فیسلر ، Pro7 و FYVE کار کرده است.