آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training

V-Ray Next for 3ds Max Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با موتور رندر V-Ray Next درون 3ds Max بلند شوید و کار کنید. در این دوره ، مربی برایان بردلی نشان می دهد که چگونه می توان طیف 3ds Max را با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و ویژگی های موجود در این نسخه از راه حل ارائه دهنده قدرت ، گسترش داد. برایان با پوشش چندین ابزار جدید موجود در V-Ray Next ، از جمله ابزار Lighting Analysis و Viewport IPR ، مسیر را آغاز می کند. او سپس به مفاهیم حیاتی V-Ray ، از جمله مواد ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه ها و نورپردازی ، و همچنین نحوه ایجاد جلوه های درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت می پردازد. بعلاوه ، او نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای FX مانند VRayFur به راحتی جلوه های واقعی را به مدلهای سه بعدی خود اضافه کرد.
موضوعات شامل:
  • کار با دارایی های V-Ray کشیدن و رها کردن
  • استفاده از ابزارهای روشنایی V-Ray
  • فعال کردن نورگیر محیط
  • کار با Global Illumination
  • استفاده از نقشه برداری تابش
  • کار با مواد و نقشه های V-Ray
  • کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری از تصویر
  • استفاده از GPU V-Ray
  • ابزارهای سود دهی برای ارائه تعاملی
  • کار با ابزارهای FX مانند VRayMetaball
  • ارائه VR استریوسکوپی
  • استفاده از ماسک Render

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد رندرها با استفاده از V-Ray Next Creating renders using V-Ray Next

  • نسخه های نرم افزار مورد استفاده در این دوره Software versions used in this course

  • کار با پروژه های 3ds Max Working with 3ds Max projects

  • یادداشت در مورد تنظیمات گاما و واحد A note on gamma and unit settings

1. جدید در V-ray بعدی 1. New in V-Ray Next

  • تنظیم تنظیم کننده نور گنبد Adaptive Dome Light setting

  • گردش کار فلزی / خشن Metal/rough workflow

  • ارائه در ابر (بتا) Rendering in the cloud (beta)

  • سوئیچ مواد Switch material

  • NVIDIA AI Denoiser و عنصر ناهنجاری خاص را ارائه می دهد NVIDIA AI Denoiser and render element specific denoising

  • مواد موی جدید (بروزرسانی 1 گلینت و براق) New hair material (update 1 Glint and Glitter)

  • ابزار تجزیه و تحلیل روشنایی Lighting Analysis tool

  • مواد و بافت پلاگین V-Ray V-Ray plugin material and texture

  • دارایی های V-Ray را بکشید و رها کنید Drag-and-drop V-Ray assets

  • ابزار دوربین نقطه و شلیک کنید Point-and-shoot camera tools

  • بروزرسانی 1: Viewport IPR Update 1: Viewport IPR

  • بروزرسانی 1: پیشرفت های GPU (سطل ، پراکندگی و مه سریعتر) Update 1: GPU improvements (bucket, dispersion, and faster fog)

2. ابزارهای روشنایی کلید V-Ray 2. V-Ray Key Lighting Tools

  • معرفی چراغ V-ray An introduction to the V-Ray light

  • نور هواپیمای V-ray The V-Ray Plane light

  • چراغ V-Ray Dome The V-Ray Dome light

  • نور V-Ray Sphere The V-Ray Sphere light

  • چراغ مش V-ray The V-Ray Mesh light

  • چراغ دیسک V-ray The V-Ray Disc light

  • چراغ IES V-ray The V-Ray IES light

  • خورشید و آسمان V-Ray V-Ray Sun and Sky

  • فعال کردن چراغ محیطی Enabling the Environment skylight

3. کار با Illumination Global 3. Working with Global Illumination

  • استفاده از نقشه برداری تابش: قسمت 1 Using irradiance mapping: Part 1

  • استفاده از نقشه برداری تابشی: قسمت 2 Using irradiance mapping: Part 2

  • با استفاده از حافظه نهان Using Light Cache

  • با استفاده از Brute Force GI Using Brute Force GI

4- مواد V-Ray 4. V-Ray Materials

  • V-Ray Material: رنگ پراکندگی The V-Ray Material: Diffuse color

  • مواد V-Ray: بازتاب The V-Ray Material: Reflection

  • مواد V-Ray: شیشه پاک The V-Ray Material: Clear glass

  • مواد V-Ray: شیشه های رنگی و یخ زده The V-Ray Material: Colored and frosted glass

  • ایجاد یک اثر شفاف Creating a translucency effect

  • سایه بان مو V-ray V-Ray hair shader

  • سایه بان رنگ Car paint shader

  • با استفاده از قالب VRmat Using the VRmat format

  • مواد alSurface V-ray The V-Ray alSurface material

  • با استفاده از مواد MDL Using MDL materials

5. نقشه های V-Ray 5. V-Ray Maps

  • معرفی نقشه های V-Ray An introduction to V-Ray maps

  • رنگ V-ray V-Ray Color

  • انحنای V-Ray V-Ray Curvature

  • V-ray خاک V-Ray Dirt

  • V-Ray Edges Tex V-Ray Edges Tex

  • V-ray HDRI V-Ray HDRI

  • متن V-ray MultiSub Tex V-Ray MultiSub Tex

  • نقشه عادی V-Ray V-Ray Normal Map

  • V-ray Triplanar V-Ray Triplanar

6. کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری تصویر 6. Quality Control Using Image Sampling

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • موتور نمونه برداری پیشرو Progressive sampling engine

  • موتور نمونه گیری سطل Bucket sampling engine

  • IPR IPR

  • ارائه مجدد Resumable rendering

  • رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن Fixing super bright sampling problems

7. دوربین فیزیکی V-Ray 7. The V-Ray Physical Camera

  • راه اندازی دوربین فیزیکی Physical Camera setup

  • دوربین فیزیکی را کنترل می کند Physical Camera controls

  • کنترل قرار گرفتن در معرض Controlling exposure

  • عمق میدان Depth of field

  • ایجاد یک اثر تاری حرکت Creating a Motion Blur effect

  • تصحیح دیدگاه Perspective correction

  • ارائه پانوراماها Rendering panoramas

8. GPU V-Ray 8. V-Ray GPU

  • مقدمه ای بر پردازنده V-ray An introduction to V-Ray GPU

  • با استفاده از پردازنده V-ray Using V-Ray GPU

  • برگه GPU UI: V-Ray The GPU UI: V-Ray tab

  • GPU UI: برگه عملکرد The GPU UI: Performance tab

9. کار با عناصر رندر 9. Working with Render Elements

  • عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است Render elements explained

  • تصمیمات مربوط به خط لوله Pipeline decisions

  • گردش کار عناصر ارائه دهنده Render elements workflow

  • از عناصر ارائه دهنده اصلی ما خارج می شود Outputting our basic render elements

  • ترکیب عناصر اساسی Compositing the basic elements

  • استفاده از عناصر برای دستکاری تصویر Using elements for image manipulation

  • افزودن DOF با استفاده از پاس Z-Depth Adding DOF using a Z-Depth pass

  • نور را انتخاب کنید Light Select

  • مولتی مات Multimatte

  • Cryptomatte Cryptomatte

  • نرخ نمونه Sample Rate

  • عنصر Denoiser The Denoiser element

  • ExtraTex (Dirt / AO) ExtraTex (Dirt/AO)

10. بافر فریم V-Ray 10. V-Ray Frame Buffer

  • نمای کلی UI UI overview

  • تصحیح رنگ کنترل می کند The Color Correction controls

  • با استفاده از ابزار History Using the History tool

  • ابزار برای ارائه تعاملی Tools for interactive rendering

  • تعامل لنز FX Interactive Lens FX

11. ابزارهای V-Ray FX 11. V-Ray FX Tools

  • استفاده از هندسه V-ray: خز Using V-Ray Geometry: Fur

  • استفاده از هندسه V-ray: Proxies Using V-Ray Geometry: Proxies

  • استفاده از هندسه V-ray: Clipper Using V-Ray Geometry: Clipper

  • V-ray Instancer V-Ray Instancer

  • ارائه استریوسکوپی VR Stereoscopic VR rendering

  • متابالول های V-ray V-Ray metaballs

  • DOF در یک منظره دیدگاه DOF in a perspective viewport

  • با استفاده از Render Mask Using Render Mask

  • چشم انداز هوایی Aerial perspective

  • جابه جایی Displacement

  • شبکه حجم Volume grid

  • بیننده مش V-Ray V-Ray mesh viewer

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training
جزییات دوره
6h 13m
96
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,390
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.