آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training

V-Ray Next for 3ds Max Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با موتور رندر V-Ray Next درون 3ds Max بلند شوید و کار کنید. در این دوره ، مربی برایان بردلی نشان می دهد که چگونه می توان طیف 3ds Max را با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و ویژگی های موجود در این نسخه از راه حل ارائه دهنده قدرت ، گسترش داد. برایان با پوشش چندین ابزار جدید موجود در V-Ray Next ، از جمله ابزار Lighting Analysis و Viewport IPR ، مسیر را آغاز می کند. او سپس به مفاهیم حیاتی V-Ray ، از جمله مواد ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه ها و نورپردازی ، و همچنین نحوه ایجاد جلوه های درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت می پردازد. بعلاوه ، او نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای FX مانند VRayFur به راحتی جلوه های واقعی را به مدلهای سه بعدی خود اضافه کرد.
موضوعات شامل:
  • کار با دارایی های V-Ray کشیدن و رها کردن
  • استفاده از ابزارهای روشنایی V-Ray
  • فعال کردن نورگیر محیط
  • کار با Global Illumination
  • استفاده از نقشه برداری تابش
  • کار با مواد و نقشه های V-Ray
  • کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری از تصویر
  • استفاده از GPU V-Ray
  • ابزارهای سود دهی برای ارائه تعاملی
  • کار با ابزارهای FX مانند VRayMetaball
  • ارائه VR استریوسکوپی
  • استفاده از ماسک Render

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد رندرها با استفاده از V-Ray Next Creating renders using V-Ray Next

  • نسخه های نرم افزار مورد استفاده در این دوره Software versions used in this course

  • کار با پروژه های 3ds Max Working with 3ds Max projects

  • یادداشت در مورد تنظیمات گاما و واحد A note on gamma and unit settings

1. جدید در V-ray بعدی 1. New in V-Ray Next

  • تنظیم تنظیم کننده نور گنبد Adaptive Dome Light setting

  • گردش کار فلزی / خشن Metal/rough workflow

  • ارائه در ابر (بتا) Rendering in the cloud (beta)

  • سوئیچ مواد Switch material

  • NVIDIA AI Denoiser و عنصر ناهنجاری خاص را ارائه می دهد NVIDIA AI Denoiser and render element specific denoising

  • مواد موی جدید (بروزرسانی 1 گلینت و براق) New hair material (update 1 Glint and Glitter)

  • ابزار تجزیه و تحلیل روشنایی Lighting Analysis tool

  • مواد و بافت پلاگین V-Ray V-Ray plugin material and texture

  • دارایی های V-Ray را بکشید و رها کنید Drag-and-drop V-Ray assets

  • ابزار دوربین نقطه و شلیک کنید Point-and-shoot camera tools

  • بروزرسانی 1: Viewport IPR Update 1: Viewport IPR

  • بروزرسانی 1: پیشرفت های GPU (سطل ، پراکندگی و مه سریعتر) Update 1: GPU improvements (bucket, dispersion, and faster fog)

2. ابزارهای روشنایی کلید V-Ray 2. V-Ray Key Lighting Tools

  • معرفی چراغ V-ray An introduction to the V-Ray light

  • نور هواپیمای V-ray The V-Ray Plane light

  • چراغ V-Ray Dome The V-Ray Dome light

  • نور V-Ray Sphere The V-Ray Sphere light

  • چراغ مش V-ray The V-Ray Mesh light

  • چراغ دیسک V-ray The V-Ray Disc light

  • چراغ IES V-ray The V-Ray IES light

  • خورشید و آسمان V-Ray V-Ray Sun and Sky

  • فعال کردن چراغ محیطی Enabling the Environment skylight

3. کار با Illumination Global 3. Working with Global Illumination

  • استفاده از نقشه برداری تابش: قسمت 1 Using irradiance mapping: Part 1

  • استفاده از نقشه برداری تابشی: قسمت 2 Using irradiance mapping: Part 2

  • با استفاده از حافظه نهان Using Light Cache

  • با استفاده از Brute Force GI Using Brute Force GI

4- مواد V-Ray 4. V-Ray Materials

  • V-Ray Material: رنگ پراکندگی The V-Ray Material: Diffuse color

  • مواد V-Ray: بازتاب The V-Ray Material: Reflection

  • مواد V-Ray: شیشه پاک The V-Ray Material: Clear glass

  • مواد V-Ray: شیشه های رنگی و یخ زده The V-Ray Material: Colored and frosted glass

  • ایجاد یک اثر شفاف Creating a translucency effect

  • سایه بان مو V-ray V-Ray hair shader

  • سایه بان رنگ Car paint shader

  • با استفاده از قالب VRmat Using the VRmat format

  • مواد alSurface V-ray The V-Ray alSurface material

  • با استفاده از مواد MDL Using MDL materials

5. نقشه های V-Ray 5. V-Ray Maps

  • معرفی نقشه های V-Ray An introduction to V-Ray maps

  • رنگ V-ray V-Ray Color

  • انحنای V-Ray V-Ray Curvature

  • V-ray خاک V-Ray Dirt

  • V-Ray Edges Tex V-Ray Edges Tex

  • V-ray HDRI V-Ray HDRI

  • متن V-ray MultiSub Tex V-Ray MultiSub Tex

  • نقشه عادی V-Ray V-Ray Normal Map

  • V-ray Triplanar V-Ray Triplanar

6. کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری تصویر 6. Quality Control Using Image Sampling

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • موتور نمونه برداری پیشرو Progressive sampling engine

  • موتور نمونه گیری سطل Bucket sampling engine

  • IPR IPR

  • ارائه مجدد Resumable rendering

  • رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن Fixing super bright sampling problems

7. دوربین فیزیکی V-Ray 7. The V-Ray Physical Camera

  • راه اندازی دوربین فیزیکی Physical Camera setup

  • دوربین فیزیکی را کنترل می کند Physical Camera controls

  • کنترل قرار گرفتن در معرض Controlling exposure

  • عمق میدان Depth of field

  • ایجاد یک اثر تاری حرکت Creating a Motion Blur effect

  • تصحیح دیدگاه Perspective correction

  • ارائه پانوراماها Rendering panoramas

8. GPU V-Ray 8. V-Ray GPU

  • مقدمه ای بر پردازنده V-ray An introduction to V-Ray GPU

  • با استفاده از پردازنده V-ray Using V-Ray GPU

  • برگه GPU UI: V-Ray The GPU UI: V-Ray tab

  • GPU UI: برگه عملکرد The GPU UI: Performance tab

9. کار با عناصر رندر 9. Working with Render Elements

  • عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است Render elements explained

  • تصمیمات مربوط به خط لوله Pipeline decisions

  • گردش کار عناصر ارائه دهنده Render elements workflow

  • از عناصر ارائه دهنده اصلی ما خارج می شود Outputting our basic render elements

  • ترکیب عناصر اساسی Compositing the basic elements

  • استفاده از عناصر برای دستکاری تصویر Using elements for image manipulation

  • افزودن DOF با استفاده از پاس Z-Depth Adding DOF using a Z-Depth pass

  • نور را انتخاب کنید Light Select

  • مولتی مات Multimatte

  • Cryptomatte Cryptomatte

  • نرخ نمونه Sample Rate

  • عنصر Denoiser The Denoiser element

  • ExtraTex (Dirt / AO) ExtraTex (Dirt/AO)

10. بافر فریم V-Ray 10. V-Ray Frame Buffer

  • نمای کلی UI UI overview

  • تصحیح رنگ کنترل می کند The Color Correction controls

  • با استفاده از ابزار History Using the History tool

  • ابزار برای ارائه تعاملی Tools for interactive rendering

  • تعامل لنز FX Interactive Lens FX

11. ابزارهای V-Ray FX 11. V-Ray FX Tools

  • استفاده از هندسه V-ray: خز Using V-Ray Geometry: Fur

  • استفاده از هندسه V-ray: Proxies Using V-Ray Geometry: Proxies

  • استفاده از هندسه V-ray: Clipper Using V-Ray Geometry: Clipper

  • V-ray Instancer V-Ray Instancer

  • ارائه استریوسکوپی VR Stereoscopic VR rendering

  • متابالول های V-ray V-Ray metaballs

  • DOF در یک منظره دیدگاه DOF in a perspective viewport

  • با استفاده از Render Mask Using Render Mask

  • چشم انداز هوایی Aerial perspective

  • جابه جایی Displacement

  • شبکه حجم Volume grid

  • بیننده مش V-Ray V-Ray mesh viewer

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training
جزییات دوره
6h 13m
96
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,390
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.