لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی و توسعه گردش کار با Framer X
Design & Development Workflow with Framer X
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
وقتی نیازهای طراحان یا توسعه دهندگان UX در ترجمه از بین می رود ، ظاهر برنامه نهایی اغلب با دید اصلی مطابقت ندارد. Framer X دارای عملکردی است که با افزایش گردش کار طراحان و توسعه دهندگان از این نوع خرابی های ارتباطی جلوگیری می کند. این ابزار قدرتمند نمونه اولیه طراحی به کاربران اجازه می دهد تا طراحی های پیچیده ، طراحی طرح های پاسخگو ، ایجاد تعاملات و استفاده از اجزای مبتنی بر واکنش تعاملی و قابل استفاده مجدد را انجام دهند. در این دوره ، با استفاده از Framer X بیاموزید که چگونه طراحان UX و توسعه دهندگانی که با آنها کار می کنند می توانند یک گردش کار مشترک داشته باشند - و زبان و نیازهای یکدیگر را بهتر درک می کنند. X و نمونه سازی اولیه ، و همچنین راهنمایی های مناسب برای ایجاد هنگام ایجاد طراحی برای وب و دستگاه های تلفن همراه. او همچنین شامل توسعه دهنده گردش کار طراحان است ، و به توسعه دهندگان نشان می دهد که چگونه با سیستم طراحی کار کنند و از م componentsلفه های React در Framer X استفاده کنند.
موضوعات شامل:
زبان برنامه نویس li>
نحوه ارتباط React با Framer X و نمونه سازی li>
عناصر طراحی برای توسعه وب و تلفن همراه بومی li>
صادر کردن دارایی های CSS و SVG از Framer X
کار با سیستم طراحی li>
استفاده از م componentsلفه های React در Framer X
سفارشی سازی م componentsلفه ها در Framer X
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
گردش کار با Framer X
Workflows with Framer X
آنچه باید بدانید
What you should know
1. آشنایی با گردش کار
1. Introduction to Workflows
بررسی اجمالی از گردش کار
Overview of the workflows
آشنایی با پروژه پایه ما
Introduction to our base project
بررسی اجمالی Framer X
Overview of Framer X
2. طراح توسعه دهنده
2. Designer to Developer
زبان برنامه نویس
The language of the developer
بررسی اجمالی و اجزاء
React and components overview
عناصر طراحی برای توسعه وب
Design elements for web development
عناصر طراحی برای توسعه بومی تلفن همراه
Design elements for native mobile development
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات