وقتی اکثر مردم به یک آهنگساز فکر می کنند، کسی را تصور می کنند که در اتاق زیر شیروانی غبارآلود با یک پیانوی بزرگ، کلاه گیس سفید بزرگ نشسته است و سال 1800 است. شاید در آن زمان درست بود، اما آهنگساز مدرن دقیقاً مانند شماست. و من. در واقع، من یکی هستم.
در این دوره، تکنیکهایی را که برای نوشتن موسیقی در سبکها و موقعیتهای مختلف استفاده میکنم به شما نشان میدهم. من با ارکسترهای بزرگ آمریکایی، استودیوهای فیلمسازی و طراحان بازی های ویدیویی کار کرده ام، بنابراین بیش از کمی تجربه دارم. من هم دکترا هستم. در آهنگسازی و استاد دانشگاه (آهنگسازی).
اخیراً به دلیل کلاسهای حضوری در دانشگاه، به عنوان یک نیمه نهایی جایزه بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی معرفی شدم. اکنون این کلاسها را در قالب آنلاین به Udemy میبرم تا به دانشآموزان بیشتری دسترسی پیدا کنم و لذت تئوری موسیقی را به آنها بدهم.
من قصد دارم چندین "بخش" از این کلاس بسازم، و این تنها بخش 1 است. با بزرگتر شدن کلاس، به تکنیک های خود عمیق تر و عمیق تر خواهیم رفت. این کلاس روی شروع متمرکز است: ایجاد ایده و شروع.
در این کلاس، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
فرصت دیگری برای یادگیری آهنگسازی به روشی جامع تر از این نخواهید داشت. از اینجا شروع کنید.
دکتر جیسون آلن یک مربی معتبر Ableton و دکترا است. در آهنگسازی و استاد صداهای الکترونیک. موسیقی او در سطح بین المللی در فیلم، رادیو، بازی های ویدیویی و صدای صنعتی و همچنین سالن کنسرت و تئاتر شنیده شده است. آلبوم سال 2015 او، Aniscorcia، به جدول CMJ Top200 رسید و پخش رادیویی در سراسر کشور پخش شد. در سال 2014 او به عنوان نیمه نهایی جایزه مربی موسیقی گرمی انتخاب شد.
او در حال حاضر استاد دانشگاه آگزبورگ و مدیر عامل آکادمی اسلم در مینیاپولیس است.
تمجید از کلاس های دکتر جیسون آلن:
در طول این دوره من شما را از طریق چند پروژه راهنمایی خواهم کرد. در اینجا منابعی وجود دارد که برای آنها نیاز خواهید داشت.
پروژه: بازی مخالف
خود بازی بسیار ساده است:
و بس. ساده است، درست است؟
ایده این است که نقطه A و نقطه C به نحوی با هم مرتبط باشند که ممکن است از قبل از انجام تمرین مشخص نباشد. اگر نقطه C نتیجه رضایتبخشی نباشد، بازی با نقطه مقابل C ادامه مییابد (اما نمیتوانید نقطه B یا هر نقطهای را که قبلاً ذکر شده است بگویید) و سپس دوباره برعکس، تا ما را به یک امکان واقعی برگرداند. .
برای ترجمه این به اصطلاحات موسیقی، بیایید تصور کنیم که در بخشی از یک قطعه هستیم که آهسته، آرام و جزئی است. این نقطه A ما است. برای ارائه ایده برای بخش بعدی، به نقطه B میرسیم که میتواند سریع، بلند و اصلی باشد. این ممکن است کار کند، و اگر این کار را کرد، همینطور باشد. اما احتمال این وجود دارد که این تغییر برای قطعه ما بسیار شدید باشد. بنابراین به نقطه C می رویم و به یاد می آوریم که نمی توانیم چیزی را که قبلاً گفته شده است بگوییم. ممکن است در نهایت با بخشی مواجه شوید که پرخاشگر، زمزمه و ناهماهنگ است.
دکترا، مربی معتبر Ableton
ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.
در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.
ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینهسوتا تدریس میکند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.
آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.
نمایش نظرات