آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5

Creational Design Patterns in Swift 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره در مورد الگوهای طراحی خلاقانه و نحوه پیاده‌سازی آنها در سوئیفت 5 بحث می‌کند. نحوه استفاده از هر الگوی طراحی را از طریق مثال‌های کدنویسی عملی یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی، الگوهای طراحی خلاقانه در Swift 5، با الگوهای ایجادی با استفاده از نمودارهای UML و نمونه های کاربردی کد سوئیفت آشنا خواهید شد. ابتدا، برخی از تاریخچه الگوهای طراحی، ارزشی که ارائه می دهند و محدودیت های آنها را بررسی خواهید کرد. یک آغازگر زبان مدلسازی یکپارچه، مفاهیم و نمودارهای مورد استفاده در این دوره را معرفی می کند. در مرحله بعد، الگوهای ایجادی را کشف خواهید کرد که ابتدا Singleton را نشان می‌دهد و همچنین مشکلات ایمنی نخ را با استفاده از Grand Central Dispatch حل می‌کند. سپس، با الگوی Prototype و مفاهیمی مانند شبیه سازی انواع ارزش و مرجع و تفاوت بین کپی کردن کم عمق و عمیق اشیا آشنا خواهید شد. در نهایت، شما می توانید Abstract Factory را ببینید، که انتزاعی را برای ایجاد خانواده های اشیاء مرتبط یا وابسته ارائه می دهد. پس از اتمام این دوره، دانش پایه ای در مورد الگوهای طراحی خلاقانه خواهید داشت که به شما کمک می کند تا توسعه دهنده نرم افزار بهتری شوید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه و پیش نیازها Introduction and Prerequisites

  • بررسی نسخه Version Check

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • الگوهای طراحی نرم افزار: تاریخچه مختصر Software Design Patterns: A Brief History

  • بررسی مزایا و معایب الگوهای طراحی Exploring the Pros and Cons of Design Patterns

  • آنچه شما باید بدانید What You Should Know

  • معرفی UML Introducing UML

  • نمودار کلاس The Class Diagram

  • نمایندگی روابط Representing Relationships

  • نمودار توالی The Sequence Diagram

سینگلتون The Singleton

  • بررسی اجمالی Overview

  • پیاده سازی Singleton: ابتدا سعی کنید Implementing a Singleton: First Try

  • آشکار کردن مشکلات همزمانی Revealing Concurrency Problems

  • ایمن کردن موضوع Singleton ما Making Our Singleton Thread-safe

  • بهبود عملکرد از طریق موانع توزیع Improving Performance Through Dispatch Barriers

  • خلاصه Summary

نمونه اولیه The Prototype

  • بررسی اجمالی Overview

  • مقدار کپی در مقابل انواع مرجع Copying Value vs. Reference Types

  • انواع مرجع شبیه سازی Cloning Reference Types

  • درک کپی کردن کم عمق Understanding Shalow Copying

  • پیاده سازی کپی عمیق Implementing Deep Copying

  • خلاصه Summary

سازنده The Builder

  • بررسی اجمالی Overview

  • نگاشت LaptopShop به کد سوئیفت Mapping the LaptopShop to Swift Code

  • ساختن لپ تاپ به روش اشتباه Building Laptops the Wrong Way

  • اعمال الگوی سازنده Applying the Builder Pattern

  • با استفاده از سازنده Using the Builder

  • خلاصه Summary

روش کارخانه The Factory Method

  • بررسی اجمالی Overview

  • افشای بیش از حد انواع Exposing Too Many Types

  • استفاده از روش کارخانه Applying the Factory Method

  • خلاصه Summary

کارخانه انتزاعی The Abstract Factory

  • بررسی اجمالی Overview

  • یک فروشگاه کامپیوتری با اتصال محکم A Tightly Coupled Computer Shop

  • پیاده سازی کارخانه انتزاعی Implementing the Abstract Factory

  • حذف وابستگی های ناخواسته Removing the Unwanted Dependencies

  • خلاصه Summary

افکار نهایی Final Thoughts

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5
جزییات دوره
1h 36m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.