آموزش استاد کلاس برنامه نویسی درام، قسمت 1: ریتم ها و الگوها

Drum Programming Masterclass, Part 1: Rhythms & Patterns

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سال‌هاست که من فناوری موسیقی را در کلاس درس تدریس می‌کنم. به عنوان یک استاد دانشگاه، کلاس های من مورد توجه است، و صادقانه بگویم، گران است. من معتقدم Ableton Live را هر کسی می‌تواند یاد بگیرد و هزینه نباید مانعی برای آن باشد. این کلاس از همان طرح کلی و برنامه درسی استفاده می کند که من سال ها در کلاس های کالج خود استفاده کرده ام، با کسری از هزینه.

در این کلاس، قرار است ضربات بسازیم. به ویژه ضربات طبل. شما نیازی به دانستن تئوری موسیقی، هارمونی، خواندن موسیقی یا هر برنامه صوتی خاصی ندارید.

من از Ableton Live و مقداری منطق در این دوره استفاده خواهم کرد، اما به راحتی می توان هر برنامه ای را که با آن راحت تر هستید دنبال کرد. ما کلاس را با تئوری پایه ریتم شروع می کنیم و یاد می گیریم که (معمولا) کجا ضربه، تله و کلاه های سلام را قرار می دهیم. سپس یاد می‌گیریم که آن الگو را برای تعدادی از سبک‌های مختلف تطبیق دهیم.

این یک کلاس جامع است - یعنی سه (3!) کلاس مختلف وجود دارد که با هم دنباله کامل را می سازند. این قسمت 1 است. (بهترین مکان برای شروع!)

همچنین در کلاس تعدادی پروژه تحلیلی انجام خواهیم داد. این فقط به این معنی است که ما برخی از آهنگ‌ها را بارگذاری می‌کنیم و ضربان را در مسیر بازسازی می‌کنیم. انجام این کار به ما کمک می‌کند تا ببینیم این ضرب‌ها چگونه ساخته می‌شوند و ما را در ساختن ضربات خود راهنمایی می‌کند.


موضوعات عبارتند از:

  • ابزارهای تجارت

  • کار بر روی شبکه صوتی و شبکه MIDI

  • نوار

  • نبض

  • هشتم و شانزدهم

  • متر

  • نوارهای "شمارش"

  • خواندن الگوهای درام

  • عناصر پرکاشن

  • سنج

  • از کجا می توان نمونه های خوب و رایگان را پیدا کرد (سایت های مورد علاقه من!)

  • تشکیل شیار

  • تغییر

  • مدولاسیون

  • ژانر

  • احساس

  • چرخش

  • "الگوی اساسی"

  • Off Beats و Down Beats

  • Dynamics

  • همگام سازی

  • اومانیسم

  • ... و خیلی بیشتر!!!

من 3 (سه!) کلاس کامل خواهم ساخت تا جامع ترین کتابچه راهنمای تکنیک های برنامه نویسی بیت را که تا کنون ایجاد شده است را برای شما بیاورم. هر کلاس مجموعه‌ها، جلسات، نمونه‌ها و آزمایش‌هایی دارد که می‌توانید خودتان امتحان کنید و آن‌ها را دنبال کنید.


و البته، پس از ثبت‌نام هر قسمت، به‌طور خودکار برای تمام قسمت‌های آینده (۲ قسمت بعدی!) این کلاس تخفیف‌های زیادی دریافت می‌کنید.

فرصت دیگری برای یادگیری برنامه نویسی بیت به روشی جامع تر از این نخواهید داشت. از اینجا شروع کنید.


ج. آنتونی آلن یک مربی دارای گواهینامه Ableton، و دکترای آهنگسازی موسیقی و استاد صداهای الکترونیک است. موسیقی او در سطح بین المللی در فیلم، رادیو، بازی های ویدیویی، و صدای صنعتی و همچنین سالن کنسرت و تئاتر شنیده شده است.

او در حال حاضر استاد موسیقی، رسانه و مدیریت در دانشگاه آگسبورگ است و مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آکادمی اسلم در مینیاپولیس است.


تمجید از کلاس های دکتر جیسون آلن:

"بدون شک بهترین توضیح و شرق استفاده ای است که می توان دریافت کرد. فضای کافی برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد. کلاس ها به سرعت پیش می روند، بنابراین می توانید در مسیر مهارت باشید. منتظر چه چیزی هستید. "

"شگفت‌انگیز - به‌طور جدی دوستش داشتم! من همه دوره‌های او را گذراندم و باید بگویم که خیلی خوشحالم! چیزهای زیادی یاد گرفتم! جیسون معلم فوق‌العاده‌ای است!"


"من اصلاً هیچ آموزش رسمی در موسیقی ندیده ام. تلاش برای یادگیری همه نت ها و نحوه ترجمه همه چیز یک چالش جدی بود. پس از گذراندن این کلاس، دکتر J کاملاً موانع را از بین برد. محتوا بسیار مفید بود و برای من به راحتی قابل درک بود."


"من این دوره‌ها را دوست دارم، زیرا می‌توانید بدون نیاز به صرف ساعت‌ها وقت در TMI (اطلاعات بیش از حد!) به سرعت بلند شوید و اجرا کنید. با تشکر!"


"من قبلاً ویدیوهای زیادی را در مورد ترازو و آکورد تماشا کرده ام، با این حال، این یکی بهترین بوده است. اکنون مقیاس های کوچک و آکوردها و حتی نحوه تجزیه و تحلیل آهنگ ها را درک می کنم. این واقعاً به من اعتماد به نفس داد تا شروع به تولید موسیقی کنید زیرا احساس می‌کنم ساختار و دستورالعمل‌هایی برای دنبال کردن دارم. عالی!»


"روشن و آموزنده - جیسون یک سبک واضح و نامرتب (با طنزهای مهم) ارائه دارد که بر جنبه های کلیدی مهم این دوره متمرکز است. برای کسانی که شروع به کار کرده اند توصیه می شود!"


"دکتر آلن دوباره این کار را با مجموعه تئوری موسیقی خود انجام می دهد. این دوره واقعاً همه چیزهایی را که از بخش اول یاد گرفتم باز کرد و اکنون در مورد جنبه آهنگسازی موسیقی بیشتر می دانم. به شدت توصیه می کنم این دوره برای هر کسی!!! واقعاً چشمانم را به چیزهایی باز کرد که از آنها بی خبر بودم."


"بهترین معلم تاریخ، که به شما کمک می کند تا مفاهیم تئوری موسیقی را بدون ارائه آنچه که نمی خواهید بدانید."

به دوره خوش آمدید!

برای این کلاس، قرار است چند ضربه بسازید! اگر دنبال کنید، در نهایت با تعدادی ضربات تمام شده آماده خواهید شد. اما بیایید یک پروژه به طور خاص برای ارسال در اینجا بسازیم.

  • از نمونه‌های موجود در فایل فشرده، "40-Samples.zip" برای ایجاد یک ضربه استفاده کنید.
  • سرعت خود را روی 90bpm تنظیم کنید
  • با ساختن «ضربه اصلی»، 
  • شروع کنید
  • در اطراف کلاه های سلام حرکت کنید و لگد بزنید تا چیزی منحصر به فرد بسازید.
  • برخی از عناصر موسیقی دیگر (افکت های صوتی، مصنوعی، پد) را اضافه کنید تا کمی زندگی بیشتر به آن ببخشید.
  • اما آن را ساده نگه دارید! هنوز دلیلی برای شیک بودن وجود ندارد!

آن را پست کنید و به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • الگوی اساسی The Basic Pattern

  • سادگی و ژانر Simplicity And Genre

  • SkillshareFinal LectureV2 SkillshareFinalLectureV2

  • کجا می توان نمونه ها را یافت Where To Find Samples

  • بعدش چی What Next

  • پویایی شناسی Dynamics

  • عناصر نوسان Swing Elements

  • بیت خانه پایه Basic House Beat

  • پیدا کردن صداها Finding Sounds

  • سنکوپاسیون Syncopation

  • اضافه کردن پرکاشن Adding Percussion

  • پرکاشن Percussion

  • پویایی شناسی Dynamics

  • تغییر Variation

  • هشتم و شانزدهم The 8th And 16th

  • ساخت الگو Building The Pattern

  • پیدا کردن صداهای ما Finding Our Sounds

  • تحلیل 1 Analysis 1

  • درباره ژانرها About Genres

  • احساس کنید Feel

  • متر Meter

  • سنج بیشتر More Cymbals

  • انسان سازی Humanising

  • افزودن عناصر بیشتر Adding More Elements

  • میله های شمارش Counting Bars

  • ساختن یک شیار Building A Groove

  • ساخت بیت با شبکه MIDI Making Beats With The MIDI Grid

  • ابزار Tools

  • ساختن الگوی اساسی Building The Basic Pattern

  • صداهای دیگر Other Sounds

  • 3 ملزومات The 3 Essentials

  • نوار The Bar

  • اهمیت تمپو The Importance Of Tempo

  • اضافه کردن Off Beats Adding Off Beats

  • ساخت بیت در ترتیب دهنده صوتی شما Making Beats In Your Audio Sequencer

  • مدولاسیون Modulation

  • خواندن الگوهای طبل Reading Drum Patterns

  • خوش آمدید و مرور کلی Welcome & Overview

  • بیت The Beat

  • درمورد من About Me

  • تاب خوردن Swing

نمایش نظرات

آموزش استاد کلاس برنامه نویسی درام، قسمت 1: ریتم ها و الگوها
جزییات دوره
3h 1m
41
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,305
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.