لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش C # برای توسعه بازی Unity
C# for Unity Game Development
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آماده هستید تا اولین بازی خود را توسعه دهید ، اما باید با C # سرعت بگیرید؟ اصول برنامه نویسی را در C # برای Unity بیاموزید و بیاموزید که چگونه اولین پروژه توسعه بازی خود را اسکریپت نویسی کنید. جسی فریمن ساختار ، نحو و زبان C # را در حین کار با Unity IDE پوشش می دهد. این دروس مهمترین مفاهیم را برای تسلط مبتدیان متمرکز می کند ، از جمله متغیرها ، روش ها ، ساختار داده ها ، کنترل جریان ، کلاس ها ، وراثت ، رابط ها و ترکیب. هدف از این دوره ، آموزش اصول استفاده از C # در Unity و همچنین برخی از استراتژی های سطح بالا برای برنامه نویسان است.
موضوعات شامل:
برنامه نویسی در وحدت li>
متغیرها و توابع C #
لیست ها و آرایه ها li>
شرایط و حلقه ها li>
کلاس های C #
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
چه چیزی میخواهید بدانید
What you need to know
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. معرفی کد در وحدت
1. Introduction to Code in Unity
نگارش در وحدت
Scripting in Unity
متغیرها چیست؟
What are variables?
توابع چیست؟
What are functions?
2. ساختار داده ها
2. Data Structures
آرایه ها
Arrays
لیست ها
Lists
واژگان
Dictionaries
3. شرایط و حلقه ها
3. Conditions and Loops
شرط چیست؟
What is a condition?
شرایط شرط بندی
Shorthand conditions
حلقه ها را برای و پیشگویی کنید
For and foreach loops
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات