لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت یک اپلیکیشن واقعی با کینکت
Building a Real Application With Kinect
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره یاد می گیریم که چگونه از Kinect و Kinect SDK برای ساخت یک برنامه واقعی استفاده کنیم که از دوربین رنگی و تشخیص عمق Kinect بهره می برد و از حرکات و دستورات صوتی برای کنترل برنامه استفاده می کند. آیا با مایکروسافت کینکت بازی کرده اید؟ به نظر شما خیلی باحاله؟ آیا عالی نخواهد بود اگر بتوانید برنامه های کاربردی دارای Kinect خود را بنویسید تا از این فناوری عالی استفاده کنید؟ در این دوره من شما را از طریق ایجاد یک برنامه واقعی با استفاده از Kinect راهنمایی می کنم. ما در حال ساخت یک کلون Fruit Ninja به نام Shape Ninja خواهیم بود که قادر به تشخیص حرکات برش و پاسخ به دستورات صوتی خواهد بود. ما با یادگیری کمی در مورد خود Kinect و Kinect SDK شروع می کنیم. سپس، من به شما نشان خواهم داد که چقدر آسان است که تصویر رنگی و داده های عمق را از کینکت دریافت کنید. ما کاری می کنیم که برنامه ما بتواند یک حرکت برش را تشخیص دهد و به آن پاسخ دهد. و، با یادگیری نحوه استفاده از Microsoft Speech Platform SDK در ترکیب با حسگرهای صوتی Kinect برای اجرای دستورات صوتی واقعی برای برنامه خود، همه چیز را به پایان خواهیم رساند. اگر منتظر فرصتی برای بررسی کینکت بودید، اما نمیدانستید از کجا شروع کنید یا شاید فکر میکردید یادگیری آن دشوار است، این دوره شما را در کوتاهمدت با کینکت راهاندازی میکند.
سرفصل ها و درس ها
با کینکت آشنا شوید
Meet The Kinect
معرفی
Introduction
این دوره برای چه کسانی است
Who This Course Is For
چیزی که ما خواهیم ساخت
What We'll Be Building
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
نسخه های کینکت
Kinect Versions
بررسی اجمالی سخت افزار
Hardware Overview
دوربین رنگی
Color Camera
فرستنده IR
IR Emitter
آرایه میکروفون
Microphone Array
موتور عنوان
Title Motor
راه اندازی کینکت
Setting Up The Kinect
نصب SDK
Installing The SDK
وصل کردن کینکت
Plugging In The Kinect
کیت ابزار کینکت
The Kinect Toolkit
Kinect Explorer
Kinect Explorer
انتخاب های فناوری
Technology Choices
ایجاد پروژه Windows Forms
Creating The Windows Forms Project
اتصال به کینکت
Connecting To The Kinect
اضافه کردن وضعیت
Adding Status
راه اندازی نسخه WPF
WPF Version Setup
تا بعدی
Up Next
گرفتن داده های تصویری
Capturing Image Data
معرفی
Introduction
چیزی که ما خواهیم ساخت
What We'll Be Building
شکستن آن
Breaking It Down
اصول اولیه دوربین کینکت
Kinect Camera Basics
طراحی رابط کاربری
Designing The UI
عکس گرفتن
Taking a Picture
تست گرفتن عکس
Testing Taking Pictures
تصاویر و بیت مپ
Images And Bitmaps
Kinect RGB Data
Kinect RGB Data
ایجاد یک بیت مپ
Creating a Bitmap
ایجاد ویدیو
Creating Video
راه آسان
The Easy Way
جلوه های تصویری
Image Effects
افزودن مقیاس خاکستری
Adding Grayscale
رسم یک شکل
Drawing a Shape
تست اشکال طراحی
Testing Drawing Shapes
تا بعدی
Up Next
گرفتن داده های عمقی
Capturing Depth Data
معرفی
Introduction
چیزی که ما خواهیم ساخت
What We'll Be Building
شکستن آن
Breaking It Down
مبانی داده های عمق کینکت
Kinect Depth Data Basics
داده های جریان عمقی
Depth Stream Data
گرفتن داده های عمقی
Capturing Depth Data
تشخیص انسان
Detecting Humans
آزمایش تشخیص انسان
Testing Human Recognition
حالت نزدیک
Near Mode
تشخیص عمق چگونه کار می کند
How Depth Detection Works
دریافت همه فریم ها
Getting All Frames
رنگ آمیزی پیکسل ها در عمق
Colorizing Pixels On Depth
مشکل تراز
The Alignment Problem
نگاشت عمق به رنگ
Mapping Depth To Color
آزمایش نقشه برداری
Testing Mapping
بهبود نقشه برداری
Improving The Mapping
تا بعدی
Up Next
ردیابی حرکات
Tracking Gestures
معرفی
Introduction
چیزی که ما خواهیم ساخت
What We'll Be Building
شکستن آن
Breaking It Down
مبانی جریان اسکلت
Skeleton Stream Basics
ردیابی جریان
Tracking The Stream
تست ردیابی دست
Testing Hand Tracking
نقشه برداری مختصات
Mapping The Coordinates
طراحی روی صفحه نمایش
Drawing On The Screen
رفع موقعیت
Fixing The Position
ردیابی اسکلت چگونه کار می کند
How Skeleton Tracking Works
نمایش نظرات