Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
خطا در بارگزاری نمونه ویدیوها
توضیحات دوره:
راهنماهای سبک و کتابخانههای دارایی به طراحان و توسعهدهندگان پایگاه دادهای از الگوهای طراحی اثباتشده و قابل استفاده مجدد میدهد، همکاری تیمی را تقویت میکند و سازگاری بیشتری با تجربه کاربر ارائه میدهد. اصول ایجاد راهنمای سبک و کتابخانه دارایی را در Sketch، ابزار محبوب و قابل دسترس برای پروژه های UX و طراحی وب، بیاموزید. به امانوئل هنری، مربی ارشد LinkedIn Learning بپیوندید تا به شما نحوه ایجاد الگوهای قابل استفاده مجدد با مستندات مربوطه را نشان دهد. نکاتی را در مورد تنظیم راهنما با تابلوهای هنری، افزودن اجزای رابط کاربری و جزئیات یکپارچه سازی، و استفاده از ابزارهای فضای کاری Sketch برای همکاری با طراحان دیگر دریافت کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود که مهارت های جدید خود را به کار ببرید و به تنهایی شروع به ایجاد یک راهنمای سبک کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
طرح: ایجاد راهنمای طراحی و سبک
Sketch: Creating design and style guides
پیش نیازهای دوره
Course prerequesites
1. درک سیستم های طراحی و راه اندازی
1. Understanding Design Systems and Setup
اهمیت سیستم طراحی
The importance of a design system
نمونه هایی از سیستم های طراحی
Examples of design systems
امتحان فصل
Chapter Quiz
2. ایجاد سیستم طراحی
2. Creating the Design System
راه اندازی عناصر با تابلوهای هنری
Setting up the elements with artboards
ایجاد سبک های پالت رنگ
Creating the color palette styles
ایجاد عناصر تایپوگرافی
Creating the typography elements
افزودن عناصر منو
Adding menu elements
افزودن عناصر دکمه
Adding button elements
افزودن عناصر کارت
Adding cards elements
امتحان فصل
Chapter Quiz
3. ابزارهای همکاری
3. Collaborating Tools
استفاده از ابزارهای فضای کاری Sketch
Leveraging Sketch's workspace tools
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات
نظری ارسال نشده است.