آموزش C# Unity Developer 2D را کامل کنید

Complete C# Unity Game Developer 2D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity را در سی شارپ یاد بگیرید و اولین پنج بازی ویدئویی دوبعدی خود را برای وب، مک و رایانه شخصی کدنویسی کنید. کتاب آموزشی پوشش Tilemap C#، یک زبان قدرتمند مدرن را از ابتدا یاد بگیرید. هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی لازم نیست. در استفاده از موتور بازی Unity عالی شوید. یک پایه محکم برای طراحی بازی و توسعه بازی بسازید که به شما کمک می کند بازی های خود را بسازید. یاد بگیرید که برنامه نویسی شی گرا در عمل چگونه کار می کند. پروژه های بازی قابل بازی ایجاد کنید - برای نمونه کارها یا فقط برای حس موفقیت خودتان خوب است. دانش خود را از این دوره به دات نت، زبان های دیگر و غیره انتقال دهید. مهارت های حل مسئله کدگذاری بسیار قابل انتقال را توسعه دهید. بخشی از یک جامعه شگفت انگیز و حامی از افراد مشابه خود باشید. پیش نیازها: مک یا رایانه شخصی با قابلیت اجرای Unity 2019 یا بالاتر. اشتیاق و تمایل به یادگیری نحوه کدنویسی.

این دوره اخیراً در Unity 2021.1 ریمستر شده است.

این دوره به عنوان یک موفقیت در Kickstarter شروع شد و به محبوب ترین و پربیننده ترین دوره ساخت بازی Unity در Udemy تبدیل شد. این دوره دارای شرح کامل انگلیسی در سراسر .

است

با نحوه ایجاد بازی های ویدیویی با استفاده از Unity، ابزار توسعه رایگان بازی پیشرو در جهان آشنا شوید. ما بسیار ساده شروع می کنیم، بنابراین نیازی به تجربه قبلی از Unity یا کدنویسی ندارید! با آموزش های آنلاین ما، از همان لحظه اول شروع دوره، شگفت زده خواهید شد که چه چیزی می توانید به دست آورید.

از پشتیبانی کلاس جهانی ما از سوی دانشجویان دیگر و تیم GameDevtv که به طور منظم در انجمن‌ها و بخش Q A شرکت دارند، بهره مند شوید. به ساخت چندین بازی از جمله:

بروید
  • Snow Boarder: یک بازی پرش ساده Side-Scrolling با استفاده از ابزار شکل sprite Unity

  • Laser Defender: تیرانداز فضایی از بالا به پایین با دشمنان برای تیراندازی و طفره رفتن؛

  • TileVania: یک پلتفرم کننده کلاسیک سریع و سریع با استفاده از ابزار Tilemap Unity؛

  • Quiz Master: یک بازی امتحانی که بر یادگیری نحوه تنظیم رابط کاربری در Unity تمرکز دارد.

ترجیح می دهید با بازی های سه بعدی شروع کنید؟ دوره خواهر ما، Complete C# Unity Developer 3D را بررسی کنید. آیا از قبل دانش Unity دارید و چیزی چالش برانگیزتر می خواهید؟ خالق حماسی هسته رزمی RPG ما را بررسی کنید. بیشتر به ایجاد مدل های سه بعدی از ابتدا علاقه مند هستید؟ با دوره کامل Blender Creator ما شروع کنید. لوگوی برگ سبز ما نمادی از اشتیاق و کیفیت است.

شما به یک تالار گفتمان دوره دسترسی خواهید داشت که در آن می توانید در مورد موضوعات به صورت دوره ای یا تا ویدیوی جداگانه بحث کنید. به انجمن‌های توسعه‌دهندگان شگفت‌انگیز ما در فیس‌بوک (نزدیک به 20 هزار)، در انجمن تحت نظارت TA (17 هزار بازدید در روز)، و گروه چت دانشجویی ما (10 هزار نفر در هر زمان) متصل شوید. بررسی های ما را بررسی کنید تا ببینید مردم چقدر این ویژگی را دوست دارند.

این دوره مبتنی بر پروژه است زیرا ما معتقدیم این بهترین راه برای یادگیری Unity و C# است. شما نه تنها مفاهیم برنامه نویسی خشک را یاد خواهید گرفت، بلکه بلافاصله آنها را در بازی های مستقل واقعی به کار خواهید برد. تمام فایل های پروژه و همچنین منابع و منابع اضافی گنجانده خواهد شد - هرگز گیر نخواهید کرد. ویدیوهای سخنگو، نمودارهای قدرتمند، تصاویر با کیفیت و موارد دیگر وجود دارد.

اوه، و این فقط بزرگتر و بهتر از سایر دوره های یونیتی است که به صورت آنلاین پیدا می کنید. طول دوره و بررسی ها را ببینید.

برای هر بازی دمویی که می‌سازید، این روند را دنبال می‌کنید...

  • برای ساختن کل بازی خودتان به چالش کشیده شوید.

  • به صورت گام به گام نحوه ساخت آن نشان داده می شود.

  • برای درخواست با چالش مواجه شوید و دانش خود را مرتباً مجدداً به کار ببرید.

با هزینه یکباره دسترسی کامل مادام العمر دریافت خواهید کرد. سازندگان برنامه نویسان واجد شرایط و با تجربه و گیمرهای مشتاق هستند، بنابراین می توانند مفاهیم پیچیده را به وضوح توضیح دهند و همچنین در طول مسیر سرگرم شوند.

شما C# را یاد خواهید گرفت و به نوبه خود پایه ای محکم برای برنامه نویسی شی گرا خواهید ساخت. در پایان دوره شما به اصول اولیه برنامه نویسی و توسعه بازی بسیار مطمئن خواهید بود و تشنه یادگیری بیشتر خواهید بود.

آنچه این دوره شامل نمی شود...

از آنجایی که این دوره در حال حاضر بزرگ است، ما نمی‌توانیم همه چیز را در آن زمان پوشش دهیم. در اینجا مواردی وجود دارد که ما پوشش نمی دهیم...

  • بهینه سازی عملکرد.

  • افزونه‌ها یا تغییرات ویرایشگر.

  • اصلاح موتور فیزیک

هر کسی که می خواهد ساخت بازی را یاد بگیرد: Unity یک پلتفرم فوق العاده است که به شما امکان می دهد بازی های با کیفیت تولید بسازید. علاوه بر این، این بازی ها را می توان برای Windows، MacOS، iOS، Android و Web از یک منبع واحد ایجاد کرد!

اگر کاملا مبتدی هستید، ما تمام اصول کدنویسی و طراحی بازی را که نیاز دارید به شما آموزش خواهیم داد. اگر هنرمند هستید، به شما یاد می‌دهیم که دارایی‌هایتان را زنده کنید. اگر کدنویس هستید، اصول طراحی بازی را به شما آموزش می دهیم.

اکنون وارد شوید و Unity را یاد بگیرید، ناامید نخواهید شد!


سرفصل ها و درس ها

معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

  • به دوره خوش آمدید Welcome To The Course

  • برای کاربران نسخه های قدیمی یونیتی For Users of Older Unity Versions

  • Unity & VS Code را نصب کنید Install Unity & VS Code

  • مشکلات IntelliSense؟ IntelliSense Issues?

  • معرفی یونیتی Introducing Unity

  • کد ویژوال استودیو را تنظیم کنید Set Up Visual Studio Code

  • انجمن و پشتیبانی Community & Support

  • دسترسی به پروژه های ما Accessing Our Projects

درایور تحویل (محتوای New Unity 2021.1) Delivery Driver (New Unity 2021.1 Content)

  • بخش معرفی - درایور تحویل Section Intro - Delivery Driver

  • طراحی بازی - درایور تحویل Game Design - Delivery Driver

  • معرفی روش ها Introducing Methods

  • Transform.Translate() Transform.Translate()

  • معرفی متغیرها Introducing Variables

  • نحوه استفاده از SerializeField How To Use SerializeField

  • با استفاده از Input.GetAxis() Using Input.GetAxis()

  • استفاده از Time.deltaTime() Using Time.deltaTime()

  • برخورددهنده ها و اجسام صلب Colliders & Rigidbodies

  • استفاده از OnCollisionEnter2D() Using OnCollisionEnter2D()

  • استفاده از OnTriggerEnter2D() Using OnTriggerEnter2D()

  • افزودن دارایی به پروژه Add Assets To Project

  • چیدمان سطح پایه Basic Level Layout

  • دوربین دنبال ساده Simple Follow Camera

  • اگر بیانیه ها و برچسب ها If Statements & Tags

  • نحوه استفاده از Bools How To Use Bools

  • چگونه اشیا را از بین ببریم How To Destroy Objects

  • نحوه استفاده از GetComponent How To Use GetComponent

  • تقویت و برآمدگی Boosts & Bumps

  • بسته بندی - درایور تحویل Wrap Up - Delivery Driver

Snow Border (محتوای New Unity 2021.1) Snow Boarder (New Unity 2021.1 Content)

  • بخش معرفی - مرز برفی Section Intro - Snow Boarder

  • طراحی بازی - Snow Border Game Design - Snow Boarder

  • نحوه استفاده از Sprite Shapes How To Use Sprite Shapes

  • استفاده از برخورد دهنده لبه Using Edge Colliders

  • دوربین دنبال سینما Cinemachine Follow Camera

  • شخصیت ما را تنظیم کنید Set Up Our Character

  • استفاده از Surface Effector 2D Using Surface Effector 2D

  • گشتاور را برای چرخش اضافه کنید AddTorque To Rotate

  • ماشه برای راه اندازی مجدد سطح Triggers To Restart Level

  • NameSpaces & SceneManagement NameSpaces & SceneManagement

  • استفاده از Invoke() برای تاخیر Using Invoke() For Delays

  • معرفی اثرات ذرات Introducing Particle Effects

  • ایجاد اثرات ذرات Triggering Particle Effects

  • لحظه ای برای تنظیم Take A Moment To Tune

  • با استفاده از FindObjectOfType Using FindObjectOfType

  • با استفاده از OnCollisionExit2D Using OnCollisionExit2D

  • چگونه جلوه های صوتی را فعال کنیم How To Trigger Sound Effects

  • اصلاح کننده دسترسی عمومی Public Access Modifier

  • جلوگیری از بازی دوگانه Prevent Double Play

  • بسته بندی - مرز برف Wrap Up - Snow Boarder

Quiz Master (محتوای New Unity 2021.1) Quiz Master (New Unity 2021.1 Content)

  • بخش معرفی - استاد آزمون Section Intro - Quiz Master

  • طراحی بازی - استاد آزمون Game Design - Quiz Master

  • بوم رابط کاربری UI Canvas

  • TextMeshPro TextMeshPro

  • چیدمان دکمه Button Layout

  • اشیاء قابل اسکریپت Scriptable Objects

  • روش های گتر Getter Methods

  • آرایه ها Arrays

  • TextMeshProUGUI TextMeshProUGUI

  • برای حلقه ها For Loops

  • جابجایی جن Swapping Sprites

  • ایالات دکمه Button States

  • تایمر ساده Simple Timer

  • تایمر پر کسری Timer Fill Fraction

  • اتصال تایمر Connecting the Timer

  • لیست ها Lists

  • حفظ امتیاز Keeping Score

  • لغزنده ها Sliders

  • صفحه پایانی End Screen

  • مدیر بازی Game Manager

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

TileVania (محتوای New Unity 2021.1) TileVania (New Unity 2021.1 Content)

  • بخش معرفی - TileVania Section Intro - TileVania

  • طراحی بازی - TileVania Game Design - TileVania

  • برش صفحات اسپرایت Slicing Sprite Sheets

  • مقدمه ای بر Unity Tilemap Introduction To Unity Tilemap

  • Unity Tilemap با لایه ها Unity Tilemap With Layers

  • نحوه استفاده از Unity Rule Tiles How To Use Unity Rule Tiles

  • انیمیشن Player Idle ایجاد کنید Create Player Idle Animation

  • وضعیت های انیمیشن و انتقال Animation States & Transitions

  • استفاده از Prefabs در Unity Using Prefabs In Unity

  • برخورد دهنده مرکب برای نقشه کاشی Composite Collider For Tilemap

  • راه اندازی سیستم ورودی Set Up Input System

  • حرکت بازیکن افقی Horizontal Player Movement

  • Flip Player Sprite Flip Player Sprite

  • وضعیت انیمیشن در کد Animation State In Code

  • پرش پرش Jumpy Jump

  • پرش If IsTouchingLayers Jump If IsTouchingLayers

  • از آن نردبان بالا بروید Climb That Ladder

  • توقف لغزش روی نردبان Stop Sliding On Ladder

  • انیمیشن نردبان صعود Ladder Climb Animation

  • دوربین دنبال سینما Cinemachine Follow Camera

  • محفظه ماشین سینما Cinemachine Confiner

  • دوربین های دولتی State-Driven Cameras

  • استفاده از Physics Material 2D Using Physics Material 2D

  • جلوگیری از پرش دیوار Prevent Wall Jump

  • دشمن ما را راه اندازی کنیم Set Up Our Enemy

  • حرکت و تلنگر دشمن Move & Flip Enemy

  • مرگ و میر بازیکن Player Mortality

  • وضعیت مرگ بازیکن Player Death State

  • نحوه ایجاد خطرات How To Create Hazards

  • گلوله فوری از تفنگ Instantiate Bullet From Gun

  • اجرای رفتار گلوله Implement Bullet Behaviour

  • ایجاد برخی از سطوح Create Some Levels

  • پورتال خروج از سطح Level Exit Portal

  • کنترلر جلسه بازی Game Session Controller

  • یک وانت سکه درست کنید Make A Coin Pickup

  • جلوه صوتی سکه Coin Sound Effect

  • امتیاز پایدار و زندگی Persistent Score & Lives

  • ادامه صحنه Scene Persist

  • انواع پیش ساخته Prefab Variants

  • TileVania Wrap Up TileVania Wrap Up

محافظ لیزری Laser Defender

  • بخش معرفی - مدافع لیزر Section Intro - Laser Defender

  • طراحی بازی - Laser Defender Game Design - Laser Defender

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • سیستم ورودی یونیتی Unity Input System

  • مرزها Boundaries

  • دشمنان Enemies

  • راه یابی Pathfinding

  • کشف دشمنان Instantiating Enemies

  • کوروتین ها Coroutines

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • گرفتن خسارت Taking Damage

  • راه اندازی پرتابه Projectile Setup

  • تیراندازی بازیکن Player Shooting

  • تیراندازی دشمن Enemy Shooting

  • اثرات ذرات Particle Effects

  • لرزش صفحه نمایش Screen Shake

  • پس‌زمینه پیمایش Scrolling Background

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • موسیقی Music

  • حفظ امتیاز Keeping Score

  • رابط کاربری بازی - قسمت 1 Game UI - Part 1

  • رابط کاربری بازی - قسمت 2 Game UI - Part 2

  • افزودن صحنه ها Adding Scenes

  • مدیر سطح Level Manager

  • الگوی سینگلتون Singleton Pattern

  • گلزن سینگلتون Singleton Scorekeeper

  • تعادل و ساخت Balance and Build

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

  • تبریک می گویم Congratulations

ادامه سفر GameDev شما Continuing Your GameDev Journey

  • سخنرانی جایزه BONUS LECTURE

  • وام Credits

نمایش نظرات

آموزش C# Unity Developer 2D را کامل کنید
جزییات دوره
18.5 hours
140
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
443,805
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

GameDevtv Team GameDevtv Team

آموزش ساخت و فروش بازی

Rick Davidson Rick Davidson

به بیش از 1 میلیون دانش آموز برای ایجاد و رشد کمک کرد

Gary Pettie Gary Pettie

توسعه دهنده بازی Indie :: GameDev.tv Tutor