آموزش میکس و تولید موسیقی سینمایی - ارکستر سمپلد

Mixing and cinematic music production - Sampled Orchestra

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: میکس و مسترینگ نمونه ارکستر برای صدای سینمایی حماسی. از یک متخصص صنعت با تجربه یاد بگیرید! ماکت‌های MIDI ارکسترال را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی آماده برای تولید برای هر نوع رسانه یا پلتفرم پخش ایجاد کنید. الگوهای میکس را برای میکس سریعتر و کیفیت ثابت از طریق انتشار کل موسیقی متن ایجاد کنید. مرحله بندی را برای سطح بلندی صدای ثابت در طول یک جلسه اختلاط کامل به دست آورید. هر بخش ارکستر و گروه‌های استریو (زهی، بادی چوبی، برنجی، سازهای کوبه‌ای، گروه کر) را پردازش کنید. طنین با پیچیدگی و طنین الگوریتمی برای صدای بزرگتر از زندگی. اتوماسیون و VCA برای حرکت بیشتر و کنترل پویا. تسلط برای انتشار موسیقی متن در هر نوع پلتفرم استریمینگ. پیش نیازها: داشتن DAW (Studio One، Cubase، ProTools، Ableton، Reaper...)

میکس کردن یک ارکستر ضبط شده زنده به خودی خود یک تعهد است، اما ترکیب یک ارکستر نمونه، با چندین کتابخانه نمونه مختلف، می تواند چالش هایی را ایجاد کند که آهنگسازان زیادی نمی توانند با آن مقابله کنند.

این دوره برای آهنگسازان مبتدی و سطح متوسط ​​و همچنین تولیدکنندگان موسیقی که به دنبال راهی برای بهبود میکس های نمونه ارکسترال خود هستند عالی است.

اگر در تلاش برای بهبود کیفیت صدای ماکت‌های ارکستر خود هستید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و دانش فنی ندارید، این دوره آموزشی مناسب برای شماست.


در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

- الگوی میکس خود را ایجاد کنید تا از کیفیت ثابتی در کل تولید موسیقی متن اطمینان حاصل کنید.

- تنظیم مناسب پروژه و متعادل‌سازی سطح برای مرحله‌بندی افزایش قبل از شروع مخلوط کردن.

- اختلاط و پردازش هر بخش ساز (زه، بادی چوبی، برنج، گروه کر، سازهای کوبه ای، و غیره...)

- تنظیم یک ترکیب سفارشی از کانولوشن و ریورب الگوریتمی برای آن صدای سینمایی بزرگ.

- پردازش اتوبوس گروهی برای ترکیبی تمیزتر و محکم تر.

- پردازش و مسترینگ گذرگاه برای لمس نهایی و رسیدن به آن سطح بلندی برای انتشار در همه پلتفرم‌های جریان.


درباره مربی:

Nikola Nikita Jeremić آهنگساز و طراح صدا با 10 سال تجربه عملی در صنعت فیلم و بازی است. آموزش دوره های مرتبط با صدای بازی در موسسه SAE در بلگراد، صربستان.

به‌عنوان یک آهنگساز حرفه‌ای و/یا طراح صدا، نیکولا در پروژه‌های بازی AAA و Indie متعددی از جمله Cyberpunk 2077، Destiny 2، Warhammer 40K Chaos Gate، Warhammer 40K Battlefleet Gothic 2، Stray Blade، Turbo Overkill، Scathe، اعتبار دارد. Graven، Starpoint Gemini، Hellpoint، و بسیاری دیگر.


سرفصل ها و درس ها

نمای کلی و راه اندازی Overview & Setup

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • تنظیم الگوی مخلوط کردن Mixing Template Setup

  • راه‌اندازی پروژه و تعادل سطح (بهره‌بندی مرحله‌بندی) Project Setup & Level Balance (Gain Staging)

اختلاط بخش ها Mixing Sections

  • رشته های Strings

  • بادهای چوبی Woodwinds

  • برنج Brass

  • پرکاشن Percussion

  • گروه کر Choir

  • سازهای انفرادی Solo Instruments

  • ریورب Reverb

  • پردازش گروه های استریو Stereo Groups Processing

  • اتوماسیون VCA VCA Automation

مراحل پایانی Final Steps

  • کارشناسی ارشد پردازش اتوبوس استریو Master Stereo Bus Processing

  • ترکیب مقایسه و خلاصه دوره Mix Comparison & Course Recapitulation

نمایش نظرات

آموزش میکس و تولید موسیقی سینمایی - ارکستر سمپلد
جزییات دوره
3 hours
14
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,039
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nikola Nikita Jeremic Nikola Nikita Jeremic

آهنگساز آزاد، طراح صدا، مدرس موسسه SAE