آموزش شروع کار با 3D-Coat

Getting Started with 3D-Coat

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیش از هر زمان دیگری به مجسمه سازی شخصیت های خود با رس واقعی دیجیتال نزدیک شوید. اصول مدل سازی و بافتن سطح سخت در قالب 3D-Coat را بیاموزید. در این دوره ، شروع به کار با 3D-Coat ، ابتدا در مورد شکل گیری اشکال پایه با ابزارهای ویرایش سریع و کارآمد وکسل ، برش دادن هندسه ها و ساختن نقشه های عادی یاد خواهید گرفت. . در مرحله بعدی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق پردازش خودکار و دستی به ایجاد بافت بپردازید. در آخر ، همه چیز را در مورد ارائه و صادرات نتیجه نهایی خود خواهید آموخت. با پایان این دوره ، شما با مدل سازی سطح سخت در 3D-Coat راحت خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: 3D-Coat.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نمای کلی از رابط و ابزارها Overview of the Interface and Tools

  • درباره این دوره About This Course

  • درک حالتهای Voxel و Surface Understanding Voxel and Surface Modes

  • پیمایش Viewport Viewport Navigation

  • رابط کاربر User Interface

  • ابزار ابتدایی Primitives Tool

  • ابزار تبدیل Transform Tool

  • لایه های Layers

  • وضوح Resolution

  • سایه بان ها Shaders

  • تقارن Symmetry

گردش کار Voxel و Surface Geometry Voxel and Surface Geometry Workflows

  • ابزار Cutoff و ابزار Vox Hide Cutoff Tool and Vox Hide tool

  • شکل دادن به شکل های پایه Forming Base Shapes

  • شکل دادن قاب صفحه Forming Screen Frame

  • ابزار ژست Pose Tool

  • ایجاد صفحه های صفحه Creating Screen Panels

  • ایجاد جوی استیک Creating Joystick

  • تکمیل فرم های پایه Finishing Base Forms

  • تقسیم حجم و ادغام حجم Splitting Volumes and Merging Volumes

  • عملیات بولی Boolean Operations

  • پالت مدل ها Models Palette

  • وارد کردن گزینه ها Importing Options

  • با استفاده از Booleans Using Booleans

  • ایجاد آلفا Creating Alphas

  • ایجاد اشکال Creating Shapes

  • ایجاد جزئیات اندازه بزرگ و متوسط Creating Big and Medium Size Details

  • اعشار و صادرات Decimate and Export

  • ایجاد جزئیات کوچک Creating Small Details

  • پخت نقشه های عادی Baking Normal Maps

بافت و رندر Texturing and Rendering

  • نمای کلی UI UI Overview

  • سیستم PBR PBR System

  • ماسک های لایه ای Layer Masks

  • ابزار پر کردن Fill Tool

  • مبانی نقاشی Painting Basics

  • پنل زدن Paneling

  • ایجاد جزئیات کوچک Creating Small Details

  • مواد هوشمند Smart Materials

  • نقاشی بافت من Texture Painting I

  • نقاشی بافت II Texture Painting II

  • نقاشی پروجکشن Projection Painting

  • تفسیر Rendering

  • صادر کردن Exporting

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با 3D-Coat
جزییات دوره
3h 12m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
26
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert Ferenczi Robert Ferenczi

رابرت 36 ساله است و تقریباً 20 سال تجربه CGI دارد. وی از 17 سالگی به عنوان سرگرم کننده در ابتدا یادگیری گرافیک سه بعدی را شروع کرد. بعداً او کار خود را به عنوان طراح وب و هنرمند موشن گرافیک آغاز کرد. او 5 سال برای مشاغل شخصی خود کار کرد ، سپس دوباره به 3D تبدیل شد ، این بار به عنوان یک حرفه ای. او به طور عمده از 3D-Coat ، Maya ، Blender ، Photoshop ، Quixel ، Nuke ، Bodypaint ، Mari و FormZ استفاده می کند.