لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL مدرن و C++
Computer Graphics with Modern OpenGL and C++
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تئوری و کد برنامه های گرافیکی مدرن OpenGL را بیاموزید تا بتوانید بازی، شبیه سازی و موارد دیگر بسازید! ایجاد برنامه های گرافیکی سه بعدی با استفاده از C++ و OpenGL استفاده و درک GLEW و GLFW رسم اشیاء سه بعدی به پنجره استفاده از سایه زن های OpenGL (راس، قطعه و حتی شیدرهای هندسی!) استفاده و درک متغیرهای یکنواخت استفاده از کتابخانه GLM (OpenGL Maths) برای تبدیل های سه بعدی Translate , چرخش و مقیاس اشیاء سه بعدی درک و استفاده از مفاهیم درون یابی برای ساده سازی برنامه های سه بعدی استفاده از ترسیم های نمایه شده برای ساده سازی ساخت مدل سه بعدی درک و استفاده از هر دو طرح ریزی متعامد و پرسپکتیو پیاده سازی یک دوربین کنترل شده توسط کاربر برای حرکت در جهان های سه بعدی با استفاده از ورودی صفحه کلید و موس اعمال بافت ها برای مدلهای سهبعدی برای ارائه جزئیات بیشتر از مدل نورپردازی Phong برای افزودن نور واقعی به صحنههای سهبعدی استفاده کنید از سه نوع نور استفاده کنید: نورهای جهت، نقطه و نقطه (و چندین نور نقطه/نقطه در یک صحنه داشته باشید!) مدلهای سه بعدی را وارد کنید. برنامه های خارجی مانند Blender و 3DSMax با استفاده از کتابخانه Assimp Apply هر دو جهت سایه ها و سایه های همه جهته Shadow Mapping را انتخاب کنید. تکنیک های شبیه سازی نحوه اعمال منابع سایه همه جانبه چند جهته بر روی صحنه پیاده سازی Skybox برای افزایش دامنه صحنه سه بعدی با استفاده از نقشه های مکعبی پیش نیازها: درک اولیه C++، از جمله استفاده از اشاره گر/مرجع، پس زمینه ریاضی کمک می کند اما ضروری نیست ویژوال استودیو با استفاده از ویژوال استودیو استفاده می کند. C++ و Windows توصیه میشوند، با این حال کد و تئوری مربوط به سیستمهای Mac/Linux است، شما فقط نمیتوانید با استفاده از IDE، 1 به 1 را دنبال کنید!
سلام! به دوره آموزشی Computer Graphics with Modern OpenGL و C++ خوش آمدید!
این دوره به گونهای طراحی شده است که نسبت به سایر دورههای OpenGL موجود در جهان منحصر به فرد باشد، زیرا نه تنها کدهای مورد نیاز برای استفاده از OpenGL را به شما میآموزد، بلکه تئوری پشت آن را نیز به شما میآموزد! این برای هر گرافیک مشتاق یا توسعهدهنده بازی بسیار مهم است، زیرا درک تئوری پشت کاری که ما انجام میدهیم شما را قادر میسازد تا سبک گرافیکی خود را شکل دهید!
من قصد دارم به شما کمک کنم که بفهمید چگونه و چرا کاری را که انجام میدهیم، بنابراین میتوانید سیستمهای خود را برگرفته از پایههای توسعه گرافیکی ایجاد کنید و شما را از همه رقبای خود جلوتر ببرید.
این دوره برای آموزش OpenGL مدرن و تکنیک های گرافیکی بدون دانش قبلی از تئوری گرافیک طراحی شده است. تنها چیزی که نیاز دارید تجربه ++C و ترجیحاً درک مثلثات است.
این دوره از پشتیبانی دائمی برخوردار خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی را که باید بدانید، فراتر از اصول اولیهای که اکثر دورههای دیگر به شما آموزش میدهند، میآموزید. به عنوان نمونه ای از این، این مجموعه در حال حاضر موارد پیشرفته ای مانند Shadow Mapping را پوشش می دهد، کالایی نادر در بین دوره های OpenGL (مخصوصاً وقتی صحبت از نقشه سایه برای نورهای چند نقطه ای می شود!!).
بنابراین امیدوارم به این دوره علاقه مند شده باشید و از تماشای آن به همان اندازه که من از ساخت آن لذت می برم لذت ببرید!
نمایش نظرات