نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، ما می فهمیم که چگونه می توان عکسهای سطح تولید را با استفاده از یک گردش کار برای نیمه اتوماسیون کردن روند فنی به منظور حفظ تمرکز خود روی جنبه هنری ، با استفاده از یک گردش کار ترکیب کرد. نرم افزار مورد نیاز: Nuke Studio 9.0 v4، Maya 2016، Mocha Pro v4. در این دوره ، ما می فهمیم که چگونه می توان عکس های سطح تولید را با استفاده از یک گردش کار برای نیمه اتوماسیون کردن فرایند فنی به منظور حفظ تمرکز خود از جنبه های هنری ، ترکیب کرد. ما ترکیب بندی ، ردیابی ، roto و رنگ را با استفاده از ابزارهای سفارشی در فضای قدرتمند 3D Nuke کشف خواهیم کرد. با پایان این دوره شما درک کاملی از روند کار فیلم کوتاه و تکنیک های ترکیب در خط لوله خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Nuke Studio 9.0 v4، Maya 2016، Mocha Pro v4.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های آهنگسازی فیلم کوتاه در NUKE
Short Film Compositing Techniques in NUKE
-
معرفی همگام سازی توسط نمای کلی فیلم کوتاه Haz
Introducing Sync by Haz Short Film Overview
-
خوردن عکس و ایجاد توالی
Ingesting Shots and Creating Sequence
-
تغییر نام عکس ها و صادرات به خط لوله
Renaming Shots and Exporting into Pipeline
-
افتتاح اولین عکس برای کشف محدودیت های شات
Opening First Shot to Discover Shot Limitations
-
ردیابی سطح هارد دیسک
Tracking the Hard Drive Surface
-
تمرین ردیابی و افزودن تاری حرکت
Exercising Tracking and Adding Motion Blur
-
تنظیم سطح گرادیان روی گرافیک و چند برابر
Adjusting Gradient Levels on the Graphics and Premultiply
-
اجرای بازتاب و پالایش لبه ها
Implementing Reflection and Refining of Edges
-
استفاده از غلات و ترفندهای رنگ آمیزی نشانگرها
Utilizing Grain and Tricks to Paint out Markers
-
نهایی کردن عکس اولیه و بازبینی های مشاهده شده
Finalizing the Initial Shot and Viewing Revisions
-
پیاده سازی Visor Inside mocha
Implementing the Tracking Visor Inside mocha
-
ایجاد Visor Graphics و Grid Warp
Creating the Visor Graphics and Grid Warp
-
اعمال تصحیح رنگ و ترفند برای کپی کردن دانه
Applying Color Correction and Trick to Copy Grain
-
نهایی کردن عکس و کشف مجموعه ابزارهای NUKE
Finalizing the Shot and Discovering NUKE Tool Sets
-
استفاده از استفاده از Shuffle Copy
Exercising the Use of Shuffle Copy
-
ترکیب گرافیک با استفاده از گره های ادغام
Blending Graphics Using Merge Nodes
-
ردیابی دوربین و وارد کردن Geo از مایا
Camera Tracking and Importing Geo from Maya
-
کاوش مدل ساز و قرار دادن LCD در فضای سه بعدی
Exploring Model Builder and Placing LCD into 3D Space
-
استفاده از بافت روی صفحه
Applying Texture to the Screen
-
تکمیل کامپوزیت LCD
Completing the LCD Composite
-
شکل دادن کابل ها به عکس
Forming Cables into the Shot
-
استفاده از ردیابی 2D و Rotoscoping
Utilizing 2D Tracking and Rotoscoping
-
ایجاد هارد دیسک و قرار دادن در صحنه 3D
Creating Hard Drives and Placing into 3D Scene
-
پیاده سازی سایه زنی و مصرف گرافیک
Implementing Shading and Ingesting Graphics
-
تصحیح نور و نور به رهبری
Forming Led Light and Color Correction
-
نهایی کردن شات
Finalizing the Shot
-
مرور Hacker Shot Render
Reviewing the Hacker Shot Render
-
کاوش عکسهای دیگر
Exploring Other Shots
نمایش نظرات