هر توسعهدهنده بازی که به خود احترام میگذارد میداند که داشتن شخصیت بازیکن سوم شخص به درستی یکی از کلیدهای اساسی یک تجربه بازی عالی است. نه تنها این، بلکه کنترلر، پس از توسعه، می تواند از یک بازی به بازی دیگر منتقل شود، و کد را قابل استفاده مجدد و مقیاس پذیر می کند. در این دوره یاد می گیرید که چگونه کاراکتر سوم شخص خود را از ابتدا با استفاده از مدل ها و انیمیشن های سه بعدی که به صورت رایگان در دسترس هستند قرار دهید و یاد می گیرید که چگونه با سی شارپ در Unity کنترل کنید. ایده پشت این دوره این است که دانشآموزان را در یک سری کارگاههای آموزشی با ابزارهای لازم برای کمک به آنها در ساخت یک کاراکتر، متحرک کردن یک شخصیت و برنامهریزی یک شخصیت بدون نیاز به مدلسازی یا متحرک سازی و به دست آوردن درک موضوع سوم راهنمایی کند. خط لوله کنترل کاراکتر شخص.
این دوره از Unity 2020.1 یا 2020.2، Input System 1.0 و Cinemachine 2.6.3 استفاده می کند
نحوه برنامه نویسی و کار با:
را بیاموزیدشخصیتها و ابزارهای سه بعدی
آواتارهای انسان نما
سیستم Mecanim
ماسک های آواتار
درختان ترکیبی انیمیشن
بسته سیستم ورودی جدید Unity
بسته سینمای یونیتی برای دوربینهای «کاراکتر دنبالکننده»
سرویس Mixamo Adobe برای تقلب و متحرک سازی شخصیت های سه بعدی
کنترلکنندههای شخصیت سوم شخص
ترکیب حرکت ریشه با کنترلهای فیزیک
آنچه مردم در مورد دوره های پنی می گویند:
دکتر پنی یک فرد فوق العاده و یک متخصص واقعی است. تمام دوره های او که من گذرانده ام درجه یک بوده اند و به نظر من معلم بهتری وجود ندارد.
اجازه دهید بگویم این برای شخصی که به انواع خاصی از طراحی بازی علاقه دارد چقدر اهمیت دارد. ایجاد بازی هایی که می توانید رفتارهای هوش مصنوعی ایجاد کنید که از موقعیت های اضطراری پشتیبانی می کند.
من صادقانه عاشق رویکرد آموزشی Holistic هستم و هرگز در عرض چند ساعت در مورد کدنویسی موثر با چنین توضیحات دقیق چیزهای زیادی یاد نگرفتم!
این دوره بر روی ساخت کاراکترهای سوم شخص معمولی از جمله پریدن، افتادن، دست زدن به سلاح، تیراندازی و آسیب دیدن تمرکز دارد. در پایان این دوره، یک کنترلر شخصیت سوم شخص عالی خواهید داشت که می توانید از آن در بازی های خود استفاده کنید یا برای موقعیت های سفارشی سازی شده تطبیق دهید.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات