آموزش اصلاح صورت برای مبتدیان در مایا

Facial Rigging for Beginners in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با A-Z آشنا شوید که باید بتوانید ریگ و انیمیشن های شگفت انگیز شخصیت سه بعدی را با محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه هنری سه بعدی، "Autodesk Maya" ایجاد کنید

به عنوان نرم افزار استاندارد انیمیشن سه بعدی صنعت، یادگیری Autodesk Maya یک مهارت عالی است که به شما کمک می کند در صنعت فیلم، موسیقی و بازی شغلی پیدا کنید. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد و ساخت دستگاه های بسیار قوی صورت آماده برای انیمیشن را از ابتدا یاد خواهید گرفت.

مبتدی به دنیای 3D Rigging و 3D Animation؟

ما بسیار ساده شروع می کنیم، بنابراین نیازی به تجربه قبلی از Autodesk Maya ندارید! با آموزش های آنلاین ما، از آنچه می توانید به دست آورید شگفت زده خواهید شد. ما معتقدیم یادگیری مبتنی بر پروژه بهترین راه برای یادگیری Rigging در Autodesk Maya است.

با انجام پروژه های دنیای واقعی بیاموزید!

این دوره مبتنی بر پروژه است، بنابراین شما مهارت های جدید خود را بلافاصله در مدل های سه بعدی واقعی به کار خواهید گرفت.

در طول کل این دوره، شما روی یکی از شخصیت‌های بسیار معروف کار می‌کنید، قهرمان مورد علاقه ما "سوپر ماریو" و یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ریگینگ و انیمیشن سه‌بعدی، یک شخصیت نسبتاً سخت را زنده کنید.

همه فایل‌های پروژه و همچنین منابع و منابع اضافی شامل خواهند شد - هرگز گیر نخواهید کرد!

در پایان دوره، شما واقعاً از مهارت‌های خود الهام خواهید گرفت و در استفاده از Autodesk Maya مطمئن خواهید بود.

پشتیبانی Premium

از پشتیبانی در سطح جهانی ما در هر زمان و همه جا بهره مند شوید!

بهترین قسمت؟

علاوه بر آن، ما سرگرم می‌شویم و هر ویدیو را به روشی مثبت به پایان می‌رسانیم که ما را برای هر آنچه مایا یا زندگی به سرمان می‌آورد آماده می‌کند!

این چیزی است که در بسته نیز موجود است:

  • ویدیوهای به روز با کیفیت HD، که جستجو و ارجاع آنها آسان است

  • 9+ ساعت آموزش آسان برای دنبال کردن

  • فایل‌های پروژه قابل دانلود برای هر مرحله از دوره (راه‌حل‌ها شامل)

  • پشتیبانی ممتاز (Q A) برای کمک به شما در گذراندن دوره

این دوره برای شما مناسب است اگر...

... شما می خواهید درک درست و عمیقی از 3D Rigging و Facial Rigging به طور خاص به دست آورید.

... شما سعی کرده اید ریگینگ در مایا را یاد بگیرید، اما: 1) هنوز واقعاً مایا را درک نمی کنید، یا 2) هنوز مطمئن نیستید که شخصیت های خود را تقلب کنید.

... شما از قبل اصول تقلب سه بعدی را می دانید و به دنبال موضوعات پیشرفته تری هستید. این دوره شامل تکنیک های بسیار جذاب و بسیار مفیدتری است!

... شما می خواهید با ریگینگ و انیمیشن سه بعدی در مایا شروع کنید: Autodesk Maya یک نرم افزار عالی و بسیار قدرتمند برای تقلب سه بعدی و انیمیشن است!

برای تفریح ​​آماده هستید؟

اگر چنین است، پس از امروز این ماجراجویی را شروع کنید و در این سفر شگفت انگیز در تقلب سه بعدی به من بپیوندید!

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره هستم! به یاد داشته باشید که ساخت و ساز سه بعدی و انیمیشن همه چیز سرگرم کننده است. پس در طول مسیر لذت ببرید!!

سلام به همه،

لطفاً، قبل از ادامه دوره، مطمئن شوید که فایل‌های تمرین موجود در این مقاله را دانلود کرده‌اید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.

برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده می‌کنم و همچنین اگر می‌خواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیل‌شده برای آن درس است.

من تکلیف مدل پروژه شما را نیز اضافه کرده‌ام که پس از اتمام دوره، مهارت‌های جدید خود را در آن اعمال خواهید کرد.

به سلامتی،

آناس چرکاوی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 39 کنترل ساختمان برای ابروها 2 39 Building Controls for the Eyebrows 2

  • 22 مقدمه ای بر خوشه ها 22 Introduction to Clusters

  • 15 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Skin Weights 15 Refining Skin Deformations Using the Paint Skin Weights Tool

  • 10 اضافه کردن مفصل برای بینی 10 Adding a Joint for the Nose

  • 30 پاکسازی ارزش های تبدیل اشیاء محدود ما 30 Cleaning Up The Transform Values of Our Constrained Objects

  • 33 محدود کردن چشم ها با استفاده از محدودیت هدف 33 Constraining Eyes Using The Aim Constraint

  • 47 اضافه کردن کنترل های گوش 47 Adding Ear Controls

  • 24 مقدمه ای بر ویرایشگر بیان 24 Introduction to The Expression Editor

  • 02 آشنایی با رابط مایا 02 Getting familiar with maya's interface

  • 25 راه اندازی سیستم چشم گوشتی 25 Setting Up a Fleshy Eye System

  • 51 تمیز کردن دکل ما 51 Cleaning up Our Rig

  • 11 ایجاد مفاصل گوش 11 Creating Ear Joints

  • 16 کار با ابزار وزنه پوست چکشی 16 Working With The Hammer Skin Weights Tool

  • 37 افزودن کنترل های چشمک زن 37 Adding Blinking Controls

  • 42 تکمیل ابروها 42 Finishing The Eyebrows

  • 14 پوست انداختن صورت 14 Skinning the Face

  • 35 محدود کردن چشم ها با استفاده از سیستم IK 35 Constraining Eyes Using The IK System

  • 41 تنظیم محدودیت ها برای ابروها 41 Setting Up Constraints for The Eyebrows

  • 21 کنترل ابروها با استفاده از تغییر شکل دهنده مشبک 21 Controlling the Eyebrows Using The Lattice Deformer

  • 01 تقلب چیست 01 What's Rigging

  • 06 ایجاد استخوان های گردن، سر و فک 06 Creating the Neck, Head and Jaw bones

  • 23 کنترل شبکه ابرو با استفاده از خوشه ها 23 Controling The Eyebrows Lattice using Clusters

  • نتیجه گیری و تکلیف Conclusion and Assignment

  • 03 آماده سازی یک مدل سه بعدی برای تقلب 03 Preparing a 3d model for rigging

  • 40 ایجاد کنترل های جهانی برای ابروها 40 Creating Global Controls for the Eyebrows

  • 48 ایجاد اشکال بیان صورت 48 Creating Facial Expression Shapes

  • 38 ساختن یک سیستم فرزندپروری پویا برای چشم ها 38 Building a Dynamic Parenting System for The Eyes

  • 31 تنظیم کنترل برای فک بالا و پایین 31 Setting Up Controls for The Upper and Lower Jaws

  • 45 کنترل زبان (قسمت 2) 45 Controlling The Tongue (Part 2)

  • 05 بیشتر در مورد مفاصل 05 More on joints

  • 28 ساختن کنترل های سر و گردن 28 Building the Head and Neck Controls

  • 04 کار با مفاصل در مایا 04 Working with joints in maya

  • 36 کار با ویژگی های سفارشی 36 Working with Custom Attributes

  • 43 استفاده از Wrap Deformer برای اصلاح هندسه ابروها و سبیل 43 Using the Wrap Deformer to Rig the Eyebrows and Mustach Geometries

  • 27 سازماندهی صحنه ما 27 Organizing Our Scene

  • 17 پوست انداختن پلک ها 17 Skinning The Eyelids

  • 49 راه اندازی سیستم حالات چهره 49 Setting up The Facial Expressions System

  • 29 محدود کردن کنترل های سر و گردن 29 Constraining The Head and Neck Controls

  • 32 کنترل ساخت انیمیشن برای چشم ها 32 Building Animation Controls for The Eyes

  • مقدمه Introduction

  • 13 پوست انداختن چشم 13 Skinning The Eyes

  • 12 معرفی فرآیند پوست اندازی 12 Introducing The Skinning Process

  • 50 تکمیل تنظیمات چهره ما 50 Finishing Our Facial Expressions Setup

  • 20 معرفی شبکه FreeFormDeformer 20 Introducing the FreeFormDeformer Lattice

  • 08 افزودن مفاصل برای چشم 08 Adding joints for the Eyes

  • 07 چشم های سبک 07 Stylized Eyes

  • 19 بازتاب وزنه های پوست 19 Mirroring skin weights

  • 34 تفاوت بین سیستم های FK و IK 34 Difference between FK and IK Systems

  • 46 اضافه کردن یک کنترل پویانمایی بینی 46 Adding A Nose Animation Control

  • 09 افزودن مفاصل برای پلک ها 09 Adding joints for the Eyelids

  • 44 کنترل زبان (قسمت 1) 44 Controlling The Tongue (Part 1)

  • 18 کار با ویرایشگر اجزا 18 Working With The Components Editor

  • 26 رفع چشم 26 Fixing The Eyes

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش اصلاح صورت برای مبتدیان در مایا
جزییات دوره
9h 5m
53
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
86
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.