آموزش رشد درخت رویه ای با استفاده از سیستم های L در هودینی

Procedural Tree Growth Using L-systems in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش ما را با استفاده از سیستم های L در یک صحنه رویه ای که برای ایجاد گروهی از درختان در حال رشد تنظیم شده است آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 11.0. این آموزش ما را با استفاده از سیستم های L در یک صحنه رویه ای که برای ایجاد گروهی از درختان در حال رشد تنظیم شده است آشنا می کند. در این آموزش اصول استفاده از سیستم های L با توابع لاک پشت، تصادفی بودن، گرانش و متابول ها را برای مجسمه سازی مجموعه یاد می گیریم. سپس سیستم ما برای ایجاد یک جنگل کوچک از درختان در حال رشد اجرا می شود. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 11.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رشد درخت رویه ای با استفاده از سیستم های L در هودینی Procedural Tree Growth Using L-systems in Houdini

  • مقدمه ای بر سیستم های L Introduction to L-systems

  • استفاده از Metaballs در سیستم L Using Metaballs in the L-system

  • استفاده از برش برای رشد درخت Using Chops to Grow the Tree

  • مونتاژ خطوط ریشه Assembling the Root Lines

  • ویژگی های ساختمانی برای درختان Building Attributes for the Trees

  • صادرات مدل های درختی Exporting the Tree Models

  • تکان دادن درختان Swaying the Trees

  • رشد درختان Growing the Trees

  • ساخت زمین Building the Ground

  • راه اندازی رندرها Setting up the Renders

  • ساخت لامپ Making the Bulbs

نمایش نظرات

آموزش رشد درخت رویه ای با استفاده از سیستم های L در هودینی
جزییات دوره
2h 27m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jonah Hall
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonah Hall Jonah Hall

جونا پس از اخذ مدرک BFA نقاشی از دانشکده طراحی رود آیلند و کارشناسی ارشد گرافیک کامپیوتری از موسسه پرت، به عنوان یک هنرمند جلوه های بصری برای فیلم و تلویزیون شروع به کار کرد. امکانات انیمیشن، پست پروداکشن و جلوه های بصری از آن زمان خانه او بوده است. او در تمام زندگی بزرگسالی خود تصاویر متحرک برای فیلم، تلویزیون یا آثار هنری می‌سازد. او در طول سال ها برای بسیاری از امکانات کار کرده است. Pacific Data Images، DreamWorks Feature Animation، Digital Domain، Asylum Visual Effects و اکنون Motion TheoryMirada.