آموزش یادگیری Onshape

Learning Onshape

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وقت آن است که CAD دوباره سرگرم کننده باشد! Onshape اولین سیستم 3D CAD تمام ابری است. در مرورگر وب و در هر دستگاه iOS یا Android قابل اجرا است - طراحی آن را در هر مکان و هر زمان آسان می کند. تیم شما می تواند گزینه های طراحی را در نظر بگیرد و ببیند که همه در زمان واقعی چه کاری انجام می دهند - صرف وقت بیشتر برای طراحی محصولات بهتر و زمان کمتر برای مدیریت اسناد. از همه بهتر ، شروع کار کاملاً رایگان است. در این دوره با متخصص CAD ، گابریل کوربت ، توانایی های کامل Onshape را کاوش کنید. گابریل نحوه ترسیم هندسه اساسی را نشان می دهد. چرخش و اکسترود قطعات 3D؛ اشیا را کوتاه و گسترش دهید فیله ، سوراخ و پخ اضافه کنید. و قطعات را به مجموعه های پیچیده ترکیب کنید. او نشان می دهد که چگونه باید با مجموعه ابزار Onshape هوشمندانه تر ، نه سخت تر طراحی کرد و به سرعت سرعت گرفت. در پایان دوره ، شما می دانید که چگونه نقشه های دقیق ، آماده برای ساخت ، همراه با ابعاد ، یادداشت ها و داده های تجدید نظر را تهیه کنید.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی قطعات و کار با Part Studios
  • ایجاد طرح ها
  • ویژگی های منحنی و اکسترود شده ساختمان
  • برش دادن و گسترش اشیا sk طرح
  • ایجاد هندسه و سوراخ های افست
  • مجموعه های ساختمان
  • وارد کردن قطعات
  • ایجاد نقاشی های قسمت و مونتاژ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • سخت افزار و نرم افزار Hardware and software

1. آشنایی با Onshape 1. Introduction to Onshape

  • برای اولین بار وارد Onshape شوید Logging in to Onshape for the first time

  • پیمایش بخشی از استودیوها Navigating Part Studios

  • درک محیط مونتاژ Understanding the assembly environment

  • نمای کلی پروژه اسکیت Skateboard project overview

2. مدل سازی قسمت اساسی 2. Basic Part Modeling

  • ایجاد طرح Creating sketches

  • ابزارهای اصلی طرح (خط ، دایره ، مستطیل و بعد) Basic sketch tools (line, circle, rectangle, and dimension)

  • ابزارهای طراحی بیشتر (spline ، چند ضلعی ، نقطه و متن) More sketch tools (spline, polygon, point, and text)

  • ایجاد ویژگی های جدید Creating revolved features

  • با استفاده از ویژگی اکسترود Using the extrude feature

  • درک محدودیت ها Understanding constraints

  • پیرایش و گسترش بخش هایی از یک طرح Trimming and extending portions of a sketch

  • ایجاد هندسه افست و تبدیل هندسه Creating offset geometry and converting geometry

  • ایجاد سوراخ Creating holes

  • ایجاد مجامع و اتصالات mate Creating assemblies and mate connectors

  • گزینه های سیستم ، واحدها ، مشاهده و اندازه گیری System options, units, view, and measure

3. قطعات مدل سازی 3. Modeling Parts

  • ساخت چرخ Making the wheel

  • ساخت فضا چرخ (مستطیل ، چرخان ، و ملیبودی) Building the wheel spacer (rectangle, revolve, and mulibody)

  • وارد کردن قطعات (بارگیری پرونده ها و 608 بار) Importing parts (downloading files and 608 bearing)

  • ساخت صفحه پایه Building the base plate

  • طراحی پین کینگ Designing the king pin

  • طراحی چوب لباسی Designing the hanger

  • ساخت بوش ها Making the bushings

  • ایجاد مونتاژ کامیون Creating the truck assembly

  • عرشه را طراحی کنید Design the deck

  • همه اش را بگذار کنار هم Putting it all together

4. نقاشی های قسمت و مونتاژ 4. Part and Assembly Drawings

  • نقشه های قسمت Part drawings

  • نقشه مونتاژ Assembly drawings

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری Onshape
جزییات دوره
2h 44m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
36,957
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Corbett Gabriel Corbett

گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.

گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشین‌فروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمان‌های مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک می‌ساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکت‌ها در مورد روش‌های ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت می‌کند.

گابریل با بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرف‌کننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.

گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.

علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.