آموزش معرفی انیمیشن در مایا 2008

Introduction to Animation in Maya 2008

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نکات ضروری انیمیشن و روش های خلاقانه برای استفاده از ابزارهای انیمیشن مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است). اصول انیمیشن و روش های خلاقانه برای استفاده از ابزارهای انیمیشن Maya را بیاموزید. شامل بیش از 5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای انیماتورهای مشتاق و هنرمندان با تجربه که به دنبال تجدید نظر هستند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ابزارهای انیمیشن. دستکاری انیمیشن در ویرایشگر گراف. انیمیشن Ghosting; کاوش در گزینه های مختلف چرخه. کلیدهای ویرایش؛ اصلاح دسته های مماس؛ تنظیم کلیدهای رانده. ایجاد جداول چرخشی؛ خروجی انیمیشن برای پیش نمایش. کپی و چسباندن فریم های کلیدی. گره منحنی انیمیشن; ورق دوپ؛ مسیرهای حرکت؛ انیمیشن دوچرخه سواری یکپارچه. نگه داشتن کلیدهای جاری؛ ابزار درج کلید. شکستن مماس برای وزن؛ بهینه سازی داده های فریم کلیدی؛ متحرک سازی با محدودیت ها. مروری بر Trax Editor. منحنی های تابع تنظیم دقیق؛ داده های انیمیشن پخت. ساده کردن منحنی های تابع. کلیدهای خرابی؛ منحنی های تابع بافر. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • درک جدول زمانی مایا Understanding Maya's Timeline

معرفی انیمیشن در مایا 2008 Introduction to Animation in Maya 2008

  • مروری بر کنترل‌های پخش مایا Overview of Maya's Playback Controls

  • بررسی ترجیحات انیمیشن مایا (قسمت 1) Exploring Maya's Animation Preferences (Part 1)

  • بررسی ترجیحات انیمیشن مایا (قسمت 2) Exploring Maya's Animation Preferences (Part 2)

  • روش های مختلف برای تنظیم فریم های کلیدی در مایا Various Ways to Set Key-frames in Maya

  • سرعت بخشیدن به فرآیند فریم کلید با کلید خودکار Speeding up the Key-frame Process with Auto-key

  • استفاده از ابزار تنظیم کلید برای تولید کلیدها Utilizing the Set Key Tool to Generate Keys

  • دستکاری فریم های کلیدی در جدول زمانی Manipulating Key-frames on the Timeline

  • کشیدن دکمه وسط ماوس روی جدول زمانی Middle Mouse Button Dragging on the Timeline

  • استفاده از تیک های کلیدی نمایش/کپی و چسباندن کلیدها در جدول زمانی Using Display Key Ticks / Copying and Pasting Keys on the Timeline

  • کاوش در ویرایشگر نمودار Delving into the Graph Editor

  • حذف فریم های کلیدی در ویرایشگر نمودار Deleting Key-frames in the Graph Editor

  • مقیاس بندی کلیدها در ویرایشگر نمودار Scaling Keys in the Graph Editor

  • با استفاده از ابزار Copy and Paste Keys مایا Using Maya's Copy and Paste Keys Tool

  • چسباندن داده های فریم کلیدی به اشیاء دیگر Pasting Key-frame Data to Other Objects

  • تنظیم نحوه درون یابی منحنی های عملکرد ما (منحنی F). Adjusting How Our Function Curves (F-curves) Interpolate

  • کار با منحنی های بافر Working with Buffer Curves

  • اصلاح دسته‌های مماس برای تنظیم دقیق انیمیشن Modifying Tangent Handles for Fine-tuning Animation

  • شکستن دسته های مماس Breaking Tangent Handles

  • افزودن نگهدارنده های متحرک در انیمیشن با استفاده از مماس وزنی Adding Moving Holds in Animation Using Weighted Tangency

  • تنظیم کلیدها روی ویژگی های متحرک با حفظ درون یابی منحنی F Setting Keys on Animated Attributes While Preserving F-curve Interpolation

  • استفاده از Set Breakdown برای جابجایی متناسب فریم های کلیدی در امتداد جدول زمانی Maya Using Set Breakdown to Proportionally Move Key-frames Along Maya's Timeline

  • کاوش در نوار ابزار ویرایشگر نمودار Exploring the Graph Editor Toolbar

  • سکانس های انیمیشن Ghosting Ghosting Animation Sequences

  • انیمیشن دوچرخه سواری در مایا برای کارایی (قسمت 1) Cycling Animation in Maya for Efficiency (Part 1)

  • انیمیشن دوچرخه سواری در مایا برای کارایی (قسمت دوم) Cycling Animation in Maya for Efficiency (Part 2)

  • متحرک سازی چرخه های بدون درز Animating Seamless Cycles

  • متحرک سازی اشیاء در امتداد یک مسیر حرکت Animating Objects Along a Motion Path

  • پخت انیمیشن برای به دست آوردن مجدد کنترل بر هر ویژگی متحرک Baking Animation to Regain Control Over Each Animated Attribute

  • بهینه سازی داده های انیمیشن با حفظ حرکت Optimizing Animation Data While Preserving Motion

  • استفاده از مجموعه کاراکترها برای سازماندهی فریم های کلیدی و متحرک سازی کارآمد Using Character Sets to Organize Key-frames and to Animate Efficiently

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن از طریق ویرایشگر Trax مایا برای کارایی Generating Animation Clips via Maya's Trax Editor for Efficiency

  • استفاده از ویرایشگر Trax برای ترکیب کلیپ های انیمیشن Utilizing the Trax Editor to Blend Animation Clips

  • کنترل ویژگی ها با کلیدهای تنظیم شده Controlling Attributes with Set Driven Keys

  • راه‌اندازی روابط کلیدی هدایت‌شده با ویژگی‌های سفارشی Setting up Driven Key Relationships with Custom Attributes

  • نمای کلی برگه دوپ Overview of the Dope Sheet

  • متحرک سازی با محدودیت ها Animating with Constraints

  • ایجاد سریع گرامافون در مایا Creating Turntables Quickly in Maya

  • آشنایی با گره انیمیشن مایا Understanding Maya's Animation Node

  • پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی با Playblasts Previewing Animations in Real-time with Playblasts

  • تنظیم رندر برای خروجی توالی تصویر Render Setting for Outputting Image Sequences

نمایش نظرات

آموزش معرفی انیمیشن در مایا 2008
جزییات دوره
5h 31m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.