آموزش Archviz در Blender 2.80/Class 4: Rendering and Postprocessing

Archviz in Blender 2.80 / Class 4: Rendering and Postprocessing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه!


در این کلاس پایانی، ما می‌خواهیم صحنه را با برخی از دارایی‌های مبلمان از پیش ساخته شده پر کنیم و فقط کمی درباره اهمیت داشتن یک کتابخانه دائمی در حال رشد از دارایی‌ها صحبت خواهم کرد. مخصوصا اگر اهل دنیای آرویز هستید.

ما نگاهی به اینتل Open Image Denoiser بسیار جدید خواهیم داشت که نتایج باورنکردنی به دست می دهد و نویز رندرهای ما را از بین می برد. و همچنین برخی از گره های ترکیبی اولیه در مخلوط کن.

سپس رندر نهایی را صادر می‌کنیم، آن را به فتوشاپ می‌آوریم و روتوش‌های اولیه نهایی را انجام می‌دهیم تا ظاهر نهایی را نشان دهیم.

از کجا می توانم مدل های سه بعدی را برای پروژه هایم دریافت کنم؟ به این منابع نگاهی بیندازید: 

---------------------------------------------- ------------------------------------------------ ----

*سطح مبتدی-متوسط ​​

رندر نهایی: 

اگر کلاس‌های قبلی این دوره را دنبال کرده‌اید، با چیزی شبیه به این رندر پایان می‌دهید.

آیا رندری انجام دادید؟ به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کلاس 4. معرفی Class4. Introduction

  • کلاس 4. پس تولید Class4. Postproduction

  • کلاس 4. رندر و ترکیب. عبور می کند Class4. Render and compo. passes

  • کلاس 4. اضافه کردن مبلمان Class4. Adding furniture

درس ها Lessons

  • کلاس 4. رندر و ترکیب. عبور می کند Class4. Render and compo. passes

  • کلاس 4. پس تولید Class4. Postproduction

  • کلاس 4. اضافه کردن مبلمان Class4. Adding furniture

  • کلاس 4. معرفی Class4. Introduction

نمایش نظرات

آموزش Archviz در Blender 2.80/Class 4: Rendering and Postprocessing
جزییات دوره
18m
4
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
336
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Victor Duarte
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Victor Duarte Victor Duarte

هر چیزی را که می توانید یاد بگیرید

سلام!

من ویکتور دوارته، هنرمند سه بعدی و مهندس مکانیک از بارسلونا هستم.

من به عنوان یک مهندس مکانیک، بیش از 10 سال در بسیاری از بخش ها، به ویژه در انرژی های تجدیدپذیر، کار کرده ام. اشتیاق من به هنر سه بعدی، تجسم سه بعدی و دنیای CGI همیشه مرا در یادگیری مداوم و مایل به بهبود هر روز نگه داشته است.

من از انجام کارهای سه بعدی مرتبط با آرشویز، هاردسورفیس، علمی تخیلی، هنر مفهومی و طراحی مکانیکی در میان دیگران لذت می برم :)

نجات اردک | فیلم کوتاه | مخلوط کن 2.90

فرار | انیمیشن حلقه | مخلوط کن 2.90

جایی پشت صبح

آکورا

در Archviz در Blender 2.80/کلاس 1: از DXF تا Walls:

"من کاربر متوسط ​​Blender هستم، بنابراین راهم را در مورد نرم افزار می دانم. آموزش عالی، گردش کار کارآمد، و پروژه جذاب. امیدوارم پروژه های جدیدی در راه باشند!"

در Archviz در Blender 2.80/Class 4: Rendering and Postprocessing:

"من واقعا از این سریال لذت بردم، دنبال کردن این کلاس سرگرم کننده بود. علیرغم شناخت کمی Blender از قبل، احساس می کنم خیلی چیزها یاد گرفته ام. این مجموعه به من یاد داد که چگونه مانند یک هنرمند سه بعدی فکر کنم و مرا تشویق کرد که کمی آزمایش کنید. من هم از قالب سریال لذت بردم. 4 مرحله به ویدیوهای کوتاه تر تقسیم می شود. امیدوارم در آینده شاهد کلاس های بیشتری از این معلم باشیم."

در Archviz در Blender 2.8/EEVEE Rendering:

"این دوره به اندازه Eevee هیجان انگیز است. کاملاً خوب است. متشکرم "