Cyberpunk یک محیط بازی پر جنب و جوش، هیجان انگیز و نئونی است که در بازی های ویدیویی بیشتر و بیشتر ظاهر می شود.
در این مجموعه میخواهم یک فرآیند تولید حرفهای برای ایجاد داراییهای بازی ماژولار کم پلی و پلی پلی بالا برای ایجاد یک شهر سایبرپانک برای استفاده در خط لوله رندر Unity High Definition (HDRP) به شما نشان دهم
ما در Blender 2.82 مدل سازی خواهیم کرد، جایی که بسیاری از تکنیک ها، میانبرها و بهترین شیوه ها را به شما نشان خواهم داد. ما مدلها را با UV باز میکنیم تا مطمئن شویم نتایج حرفهای با کیفیت بالا دریافت میکنیم.
سپس به Substance Painter 2019 میرویم، یکی از پیشروترین برنامههای بافتسازی رویهای که امروزه در صنعت طراحی بازی استفاده میشود. من به شما نشان خواهم داد که چگونه مواد چند لایه 4K بسازید که دارای آن فاکتور شگفت انگیز و واقع گرایی مورد انتظار در صنعت بازی امروز باشد. همچنین لایههای مات و کانالهای انتشار را برای درخششهای نئونی پوشش خواهیم داد.
در نهایت ما مدلهای سهبعدی کمپلی بهینهشده خود را با نقشههای بافت با وضوح بالا به یونیتی میبریم و با استفاده از تنظیمات HDRP در Unity که دارای برخی از واقعیترین و چشمگیرترین قابلیتهای نورپردازی و رندر در هر موتور بازی هستند، صحنهای واقعی را تنظیم و ارائه میکنیم. در حال حاضر.
در پایان این دوره، در ساخت و بافت اشیاء بازی خود بسیار مطمئن خواهید بود. شما یک قطعه چشمگیر خواهید داشت که می توانید آن را در نمونه کارهای طراحی بازی خود قرار دهید.
پس چرا امروز ثبت نام نمی کنید و من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره آموزشی خود هستم.
مدرس طراحی بازی من یک معلم واجد شرایط هستم و بیش از 6 سال است که مشغول آموزش طراحی بازی هستم. من از سال 2013 از Unity استفاده می کنم و مجموعه ای از دوره ها را ایجاد کرده ام که به مردم نشان می دهد چگونه با استفاده از این موتور بازی ، بازی و انیمیشن بسازند. با بیش از 22000 دانشجو از بیش از 157 کشور در سراسر جهان ، دوره های من به مردم کمک می کند تا همزمان یاد بگیرند و ایجاد کنند. من کاملاً کمک کرده ام تا در سفر یادگیری به شما کمک کنم. اگر س anyالی دارید یا به هر کمکی نیاز دارید ، من همیشه در دسترس هستم و سریع پاسخ خواهم داد.
نمایش نظرات