آموزش Blender Cyberpunk در Unity HDRP

Blender Cyberpunk in Unity HDRP

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد دارایی های حرفه ای بازی برای Unity با استفاده از Blender و Substance Painter ایجاد مدل های حرفه ای سه بعدی در Blender باز کردن UV در Blender بافت با کیفیت بالا در Substance Painter استفاده از بافت های تابشی در Substance Painter صادرات بافت های HDRP برای طرح بندی ماژولار ساختمان ها در Unity در صحنه یونیتی ایجاد یک شهر کامل Unity انعکاس با کیفیت بالا در Unity راه اندازی نورپردازی واقعی در Unity با استفاده از خط لوله رندر با وضوح بالا (HDRP) پیش نیاز: حداقل 5 گیگابایت فضای خالی هارد درایو رایانه شخصی، مک یا لینوکس کامپیوتر دانلود Blender 2.8.2 به صورت آنلاین رایگان دانلود نسخه آزمایشی 30 روزه بازی Substance Painter 2019.3 Unity 2019 را به صورت آنلاین رایگان دانلود کنید

Cyberpunk یک محیط بازی پر جنب و جوش، هیجان انگیز و نئونی است که در بازی های ویدیویی بیشتر و بیشتر ظاهر می شود.

در این مجموعه می‌خواهم یک فرآیند تولید حرفه‌ای برای ایجاد دارایی‌های بازی ماژولار کم پلی و پلی پلی بالا برای ایجاد یک شهر سایبرپانک برای استفاده در خط لوله رندر Unity High Definition (HDRP) به شما نشان دهم

ما در Blender 2.82 مدل سازی خواهیم کرد، جایی که بسیاری از تکنیک ها، میانبرها و بهترین شیوه ها را به شما نشان خواهم داد. ما مدل‌ها را با UV باز می‌کنیم تا مطمئن شویم نتایج حرفه‌ای با کیفیت بالا دریافت می‌کنیم.

سپس به Substance Painter 2019 می‌رویم، یکی از پیشروترین برنامه‌های بافت‌سازی رویه‌ای که امروزه در صنعت طراحی بازی استفاده می‌شود. من به شما نشان خواهم داد که چگونه مواد چند لایه 4K بسازید که دارای آن فاکتور شگفت انگیز و واقع گرایی مورد انتظار در صنعت بازی امروز باشد. همچنین لایه‌های مات و کانال‌های انتشار را برای درخشش‌های نئونی پوشش خواهیم داد.

در نهایت ما مدل‌های سه‌بعدی کمپلی بهینه‌شده خود را با نقشه‌های بافت با وضوح بالا به یونیتی می‌بریم و با استفاده از تنظیمات HDRP در Unity که دارای برخی از واقعی‌ترین و چشمگیرترین قابلیت‌های نورپردازی و رندر در هر موتور بازی هستند، صحنه‌ای واقعی را تنظیم و ارائه می‌کنیم. در حال حاضر.

در پایان این دوره، در ساخت و بافت اشیاء بازی خود بسیار مطمئن خواهید بود. شما یک قطعه چشمگیر خواهید داشت که می توانید آن را در نمونه کارهای طراحی بازی خود قرار دهید.

پس چرا امروز ثبت نام نمی کنید و من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره آموزشی خود هستم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی Introduction

  • تکلیف پژوهشی Research assignment

  • Blender را دانلود کنید Download Blender

  • راه اندازی بلندر Setting up Blender

اصول اولیه مخلوط کن Blender Basics

  • مبانی بلندر - حالت شی Blender Basics - Object Mode

  • مبانی بلندر - حالت ویرایش Blender Basics - Edit Mode

مدل سازی کم پلی Low poly modelling

  • مسدود کردن جلوی مغازه Blocking out a shop front

  • مسدود کردن بالای مغازه Blocking out the shop top

  • مدل سازی درب Modelling the door

  • مدل سازی پنجره Modelling the window

  • مدل سازی شفت تهویه Modelling the ventilation shaft

  • مدل سازی فن Modelling the Fan

  • ستون های مدل سازی V1 Modelling Columns V1

  • ستون های مدل سازی V2 Modelling Columns V2

  • مدل سازی ستون های کناری Modelling the side pillars

  • مدل سازی قاب کرکره ای Modelling roller shutter frame

  • مدل سازی کرکره فلزی Modelling roller shutter metal

  • ادغام هندسه Merging geometry

  • حذف بک فیس ها Deleting backfaces

  • ساخت لوله نئون Creating a neon tube

  • ایجاد Quads Creating Quads

  • مدل سازی نشانه ها Modelling the signs

  • مدل سازی دیوار بالا V1 Modelling top wall V1

  • مدل سازی لوله ها Modelling pipes

  • ایجاد لوله های منحنی Creating curved pipes

  • نمای پایانی مغازه V1 Finishing shop front V1

  • سیم های آویزان Hanging wires

  • وظیفه سیم ها Wires Task

  • تعمیر دیوار بالا Top Wall Fix

  • تنظیم متن نئون Setting up neon text

  • متن نئون V2 Neon text V2

  • بلوک 2 Blockout 2

  • جلو مغازه مدلسازی V2 Modelling shop front V2

  • تکمیل جلو مغازه V2 Finishing shop front V2

  • مدل سازی جعبه برق Modelling the electric box

  • بلوک برای دیوار بالایی V2 Blockout for top wall V2

  • مدل سازی دیوار بالا V2 Modelling top wall V2

  • ایجاد متن نئون بیشتر Creating more neon text

  • ایجاد طبقه بالا Creating the upper floor

  • ایجاد سیم های نئونی Creating neon wires

  • ایجاد علائم جانبی Creating side signs

  • ایجاد علامت ایستاده Creating a standing sign

  • ویدئو 42 - مسدود شدن هتل Video 42 - Hotel Blockout

  • ویدئو 43 - مدل سازی پایگاه هتل Video 43 - Modelling the hotel base

  • متن هتل Hotel Text

  • بلوک طبقه بالای هتل Hotel upper floor blockout

  • مدل سازی طبقه فوقانی هتل Modelling the hotel upper floor

  • تابلوی هتل سایبری Cyber Hotel Sign

  • مدل سازی پایه های زهکشی Modelling drainage props

مدلسازی پلی بالا High Poly Modelling

  • High Poly Shop V1 High Poly Shop V1

  • شبکه پلی بالا High poly grid

  • فن پلی بالا High poly fan

  • های پلی شاپ V2 High poly shop V2

  • ستون های پلی بالا High poly columns

  • قطعه شاتر پلی بالا High poly shutter piece

  • شاتر پلی بالا High poly shutter

  • نور نئون پلی بالا High poly neon light

  • لوله های پلی بالا High poly pipes

  • دیوارهای بالای پلی بلند High poly top walls

  • جعبه برقی پلی بالا High poly electric box

  • لوله های برق پلی بالا High poly electric pipes

  • طبقه بالایی پلی بالا High poly upper floor

  • علائم جانبی High Poly High Poly side signs

  • تابلوی ایستاده پلی بالا High poly standing sign

  • پایه هتل پلی بالا High poly hotel base

  • طبقه فوقانی هتل پلی بالا High poly hotel upper floor

  • زهکشی پلی بالا High poly drainage

UV باز کردن UV Unwrapping

  • مقدمه ای بر بازکردن UV Introduction to UV unwrapping

  • قسمت 1 جلوی مغازه باز کردن UV UV unwrap shop front part 1

  • قسمت 2 جلوی فروشگاه UV unwrap UV unwrap shop front part 2

  • قسمت 3 جلوی فروشگاه UV unwrap UV unwrap shop front part 3

  • پاداش - دستگیره در مغازه را باز کنید Bonus - Unwrap shop door handle

  • فن را باز کنید Unwrap the fan

  • جلوی مغازه V2 را باز کنید Unwrap shop front V2

  • ستون V1 را باز کنید Unwrap column V1

  • ستون V2 ​​را باز کنید Unwrap column V2

  • بسته بندی نقشه UV برای ستون ها UV map packing for columns

  • ستون کناری باز کردن UV UV unwrapping side column

  • قطعه کرکره ای بازکن UV UV unwrapping roller shutter piece

  • قاب کرکره غلتکی باز کردن UV UV unwrap roller shutter frame

  • بسته بندی UV های کرکره ای Packing shutter UVs

  • نور و لوله‌های نئونی بازکننده UV UV unwrapping neon light and pipes

  • علامت باز کردن UV V1 UV unwrapping sign V1

  • چالش امضا Sign challenge

  • علامت بسته بندی و فاضلاب Sign packing and sewerage

  • جدا کردن دیوارهای بالای UV UV unwrapping top walls

  • جعبه الکتریکی باز کردن UV UV unwrap electric box

  • طبقه فوقانی بسته بندی اشعه ماوراء بنفش UV unwrap upper floor

  • بسته بندی طبقه بالا Packing upper floor

  • علامت کناری باز شدن UV UV unwrapping side sign

  • وظیفه علامت جانبی Side sign task

  • علائم جانبی پایان Finishing side signs

  • پایگاه هتل UV unwrap UV unwrap hotel base

  • چالش UV UV challenge

  • رویه هتل UV unwrap UV unwrap hotel upper

  • بسته بندی بالای هتل Packing hotel upper

بافت سازی در مواد نقاش Texturing in Substance Painter

  • Substance Painter را نصب کنید Install Substance Painter

  • صادرات مش از بلندر Exporting meshes from Blender

  • نقشه های مش پخت Baking mesh maps

  • مواد در مقابل مواد هوشمند Material vs Smart material

  • بافت سازی دیوار Texturing the wall

  • اضافه کردن جزئیات اضافی Adding extra details

  • هوازدگی دیوار Weathering the wall

  • جزئیات فلزی Metal details

  • نقاشی فلزی Metal painting

  • دستگیره و چارچوب درب Door handles and frames

  • بافت درب Door texture

  • شیشه پنجره Window glass

  • بافت های V1 جلوی مغازه را صادر کنید Export shop front V1 textures

  • مش فن صادراتی Export fan mesh

  • کدورت رنده Grate opacity

  • بافت پنکه Texturing the fan

  • صادرات جلوی مغازه V2 Export shop front V2

  • بافت دیوار V2 Texturing the wall V2

  • افزودن جزئیات فلزی Adding metal details

  • افزودن بافت فلزی Adding metal texture

  • ویندوز برای جلو مغازه V2 Windows for shop front V2

  • صادرات ستون ها Export columns

  • بافت بندی ستون ها Texturing the columns

  • بافت ستون کناری Texturing the side pillar

  • مواد خارجی را نصب کنید Install external substance

  • صادرات کرکره Export roller shutter

  • بافت کرکره ای فلزی Texturing roller shutter metal

  • پایان کار کرکره غلتکی Finishing roller shutter

  • لوله های صادراتی Export pipes

  • لوله های بافت Texturing pipes

  • نشانه های بافت Texturing signs

  • بافت دیوار بالایی Texturing upper wall

  • بافت جعبه برق Texturing the electric box

  • تکسچرینگ لوله های جعبه برق Texturing electric box pipes

  • جزئیات جعبه برق Electric box details

  • طبقه فوقانی صادراتی Export upper floor

  • بافت طبقه فوقانی Texturing the upper floor

  • صادرات علائم جانبی Exporting side signs

  • بافت نشانه های جانبی Texturing the side signs

  • اتمام علائم جانبی Finishing the side signs

  • بافت پایه هتل Texturing the hotel base

  • اتمام پایه هتل Finishing the hotel base

  • تکسچرینگ هتل طبقه فوقانی Texturing hotel upper floor

  • اتمام طبقه بالای هتل Finishing hotel upper floor

  • تعمیر طبقات Floors fix

  • بافت پوشش های فاضلاب Texturing sewer covers

  • ایجاد جاده در بلندر Creating a road in Blender

  • بافت گودال ها در جاده Texturing the puddles on the road

یونیتی HDRP Unity HDRP

  • آماده شدن برای صادرات از بلندر Preparing to export from Blender

  • مرتب سازی سلسله مراتب Sorting the hierarchy

  • تنظیم سفارش صادرات Setting up export order

  • صادرات از بلندر Exporting from Blender

  • نصب یونیتی Installing Unity

  • مقدمه ای بر یونیتی Introduction to Unity

  • وارد کردن اشیا Importing objects

  • پس زمینه HDRI HDRI background

  • ایجاد اولین نمای مغازه Creating the first shop front

  • چراغ های پنجره Window lights

  • پرده پنجره Window blinds

  • طبقه فوقانی Upper floor

  • رنگ های نئون Neon colours

  • سردر مغازه Shop fronts

  • طبقات بالا Upper floors

  • تنظیمات Adjustments

  • یک بلوک فروشگاهی ایجاد کنید Create a shop block

  • تکمیل بلوک مغازه Finishing shop block

  • بلوک دوم مغازه Second shop block

  • بانک الکترونیکی E bank

  • هتل Hotel

  • بلوک هتل Hotel block

  • مغازه های بیشتر More shops

  • جزئیات زمین Ground details

  • بار شراب The wine bar

  • مواد گودال Puddle material

  • مسدود کردن شکاف ها Blocking gaps

  • مواد جایگزین لوله Alternative pipe material

  • تنظیم چراغ منطقه Setting up an area light

  • روشن کردن چراغ های نئون Switching on the neon lights

  • انتشار اضافی Extra emission

  • مواد گلوب Globe materials

  • چرخش کره زمین Globe rotation

  • سیم های نئون Neon wires

  • پروب های بازتابی Reflection probes

  • پختن نقشه نور Baking a lightmap

  • تنظیم نور مپ Adjusting the lightmap

  • دارایی های رایگان Free assets

  • قرار دادن دارایی ها Placing assets

  • علامت شیشه ای Glass sign

  • حذف انسداد Occlusion culling

  • پخت نور نقشه نهایی Baking final lightmap

  • نتایج نقشه نوری پخته شده Baked lightmap results

  • کاوشگرهای بازتابی متعدد Multiple reflection probes

  • حجم آسمان و مه Sky and fog volume

  • پردازش پست Post processing

  • بازتاب های زمینی Ground reflections

  • رفع اختلاط پروب بازتاب Fixing reflection probe blending

  • چرخش فن Fan rotation

  • اتمام دوره Course completion

نمایش نظرات

آموزش Blender Cyberpunk در Unity HDRP
جزییات دوره
33 hours
194
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
942
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Pete Jepson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pete Jepson Pete Jepson

مدرس طراحی بازی من یک معلم واجد شرایط هستم و بیش از 6 سال است که مشغول آموزش طراحی بازی هستم. من از سال 2013 از Unity استفاده می کنم و مجموعه ای از دوره ها را ایجاد کرده ام که به مردم نشان می دهد چگونه با استفاده از این موتور بازی ، بازی و انیمیشن بسازند. با بیش از 22000 دانشجو از بیش از 157 کشور در سراسر جهان ، دوره های من به مردم کمک می کند تا همزمان یاد بگیرند و ایجاد کنند. من کاملاً کمک کرده ام تا در سفر یادگیری به شما کمک کنم. اگر س anyالی دارید یا به هر کمکی نیاز دارید ، من همیشه در دسترس هستم و سریع پاسخ خواهم داد.