آموزش مبانی برنامه نویسی: الگوهای طراحی

Programming Foundations: Design Patterns

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوهای طراحی راه حل های قابل استفاده مجدد هستند که چالش های سازندگان نرم افزار را بارها و بارها برطرف می کند. به جای اختراع دوباره چرخ ، بیاموزید که چگونه از این الگوهای اثبات شده و آزمایش شده استفاده کنید که باعث تغییر نرم افزار شما در برابر تغییر و انعطاف پذیری بیشتری می شود. این دوره شما را با الگوهای طراحی آشنا می کند و چندین مورد از پرکاربردترین الگوهای شی گرا را به شما معرفی می کند. الیزابت رابسون و اریک فریمن ، از نویسندگان Head First Design Patterns ، با هم متحد می شوند تا نمای کلی از هر الگو و نمونه هایی از الگو را در عمل ارائه دهند. الگوهای طراحی ویژه شامل الگوهای Strategy ، Adapter ، Observer و Decorator هستند. الیزابت و اریک با ارائه نسخه ی نمایشی کد در جاوا ، به عنوان مثال در پایتون و جاوا اسکریپت ، این مفاهیم را در دنیای واقعی وام می دهند.
موضوعات شامل:
  • الگوهای طراحی چیست؟
  • کپسوله سازی کدی که با الگوی استراتژی متفاوت است
  • محدودیت های ارث
  • استفاده از الگوی آداپتور
  • اجرای الگوی مشاهده گر
  • گسترش رفتار با ترکیب و الگوی دکوراتور
  • کپسوله سازی تکرار با الگوی تکرار کننده
  • ایجاد شی با الگوی Factory Method
  • استفاده از اصول طراحی برای هدایت طرح شی گرا

سرفصل ها و درس ها

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع Introduction

  • چرخ را دوباره اختراع نکنید Don't reinvent the wheel

  • آنچه باید بدانید What you should know

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 1. Design Patterns

  • تجربه طراحی شی گرا Object-oriented design experience

  • الگوهای طراحی چیست؟ What are design patterns?

  • اصول طراحی چیست؟ What are design principles?

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 2. The Strategy Pattern

  • ارجاع مجدد Revisiting inheritance

  • محدودیت های ارث Limitations of inheritance

  • رابط را امتحان کنید Trying interfaces

  • از اصول طراحی الهام بگیرید Get inspiration from design principles

  • برنامه نویسی به یک رابط Programming to an interface

  • استفاده از اصول Applying the principles

  • بررسی الگوی استراتژی Exploring the strategy pattern

  • چرا HAS-A بهتر از IS-A است Why HAS-A is better than IS-A

  • چالش: الگوی استراتژی Challenge: The Strategy pattern

  • راه حل: الگوی استراتژی Solution: The Strategy pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 3. The Adapter Pattern

  • درک الگوی آداپتور Understanding the adapter pattern

  • الگوی آداپتور تعریف شده است The Adapter pattern defined

  • با استفاده از الگوی آداپتور Using the Adapter pattern

  • Challenge: الگوی آداپتور Challenge: The Adapter pattern

  • راه حل: الگوی آداپتور Solution: The Adapter pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 4. The Observer Pattern

  • درک الگوی Observer Understanding the Observer pattern

  • الگوی Observer تعریف شده است The Observer pattern defined

  • با استفاده از الگوی Observer Using the Observer pattern

  • الگوی Observer و کوپلینگ شل The Observer pattern and loose coupling

  • چالش: الگوی Observer Challenge: The Observer pattern

  • راه حل: الگوی Observer Solution: The Observer pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 5. The Decorator Pattern

  • ایجاد هرج و مرج با وراثت Creating chaos with inheritance

  • درک اصل باز Understanding the open-closed principle

  • گسترش رفتار با ترکیب Extending behavior with composition

  • درک الگوی دکوراتور Understanding the decorator pattern

  • با استفاده از الگوی دکوراتور Using the Decorator pattern

  • چالش: الگوی دکوراتور Challenge: The Decorator pattern

  • راه حل: الگوی دکوراتور Solution: The Decorator pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 6. The Iterator Pattern

  • تکرار تکرار شونده Encapsulating iteration

  • درک الگوی Iterator Understanding the Iterator pattern

  • با استفاده از الگوی Iterator Using the Iterator pattern

  • با استفاده از تکرار شونده های داخلی Using built-in iterators

  • اصل مسئولیت واحد The single responsibility principle

  • الگوی تکرار به عنوان ویژگی زبان The iterator pattern as language feature

  • چالش: الگوی Iterator Challenge: The Iterator pattern

  • راه حل: الگوی Iterator Solution: The Iterator pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 7. The Factory Patterns

  • نیاز به الگوهای کارخانه The need for factory patterns

  • الگوی روش کارخانه The Factory Method pattern

  • با استفاده از الگوی روش کارخانه Using the Factory Method pattern

  • چالش: الگوی کارخانه ساده Challenge: The simple Factory pattern

  • راه حل: الگوی کارخانه ساده Solution: The simple Factory pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع Conclusion

  • استفاده از الگوهای Applying patterns

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش مبانی برنامه نویسی: الگوهای طراحی
جزییات دوره
1h 44m
48
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
93,879
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elisabeth Robson Elisabeth Robson

الیزابت علاقه زیادی به ایجاد تجربه های یادگیری برای افراد دارد. او از نویسندگان Head First Design Patterns ، Head First HTML و CSS ، Head First JavaScript Programming و Head First HTML5 Programming است. کتاب های او به هشت زبان ترجمه شده است ، و توسط زبان آموزان در سراسر جهان خوانده می شود. اشتیاق دیگر وب است: او دانشجوی دائمی فن آوری های موجود در پشت آن و تحولات اجتماعی جذابی است که آن را امکان پذیر کرده است. او برای اولین بار شروع به ایجاد وب سایت در دوره تحصیلات تکمیلی کرد ، در حالی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در علوم کامپیوتر گرفت و از آن زمان در مورد فن آوری های اینترنتی یاد می گیرد و آموزش می دهد. الیزابت در ایالت واشنگتن زندگی می کند ، جایی که از پیاده روی ، دوچرخه سواری و کایاک سواری لذت می برد.

Eric Freeman Eric Freeman

دکتر اریک فریمن نویسنده ، مربی و جانباز صنعت فناوری است. اریک به عنوان یک دانشمند رایانه آموزش دیده است که در رسانه ها (به عنوان CTO از Disney.com) ، نشر آنلاین (O'Reilly Media) و برنامه فضایی (ناسا) مقام های مختلفی در رسانه ها داشته است. اریک همچنین با داشتن بیش از نیم میلیون کتاب در دوره های چاپی و آنلاین در سکوهای برتر تدریس یکی از پرکاربردترین مدرسین صنعت فناوری است. اریک دارای مدرک دکترا از دانشگاه ییل است.